Usługi SEO
Content Plan
Zaplanuj treści na stronie z myślą o swoich klientach i zwiększ widoczność w Google.
Content Plan
Nie od dziś wiadomo, że treści na stronie są istotnym elementem budowania jej widoczności. Sławne zdanie, wypowiedziane przez Billa Gates’a, „Content is King” jest powtarzane jak mantra przez wszystkich marketerów. My chcemy jednak trochę rozszerzyć perspektywę i pokazać, że to kontekst treści ma większe znaczenie. Odpowiednio zaplanowane treści, dopasowane do oczekiwań użytkowników, pisane ich językiem i dodatkowo – zoptymalizowane pod SEO – to treści, które przyniosą wzrost nie tylko widoczności, ale i większe zaufanie potencjalnych klientów.
Dlatego my dziś mówimy: Context is King!
Co to jest Content Plan?
Content Plan to w najprostszym rozumieniu dokument, który odpowie Ci na pytanie „jak zaplanować treści na stronie na kolejne miesiące?”. Tworząc go, zwracamy przede wszystkim uwagę na potrzeby i oczekiwania użytkowników. Analizujemy dotychczasowe działania i publikowane treści na stronie, proponujemy gotowe rozwiązania i sposoby rozwoju contentu. Pokażemy Ci też, jak poprowadzić strategię content marketingu, aby zwiększyła ona liczbę fraz, na które strona będzie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania, oraz na ich pozycje.
Co zawiera content plan?
Content Plan to dokument z planem na rozwój treści oraz konsultacje ze specjalistą SEO, który omówi zaproponowane rozwiązania. Oto co obejmuje Content Plan:
Dlaczego warto zaplanować treści na stronie?
Odpowiedź na intencje użytkowników
Użytkownicy trafiają na stronę w konkretnym celu. Twoim zadaniem jest dopasowanie treści do ich intencji, a każda treść powinna spełniać określony cel. Podstawowym podziałem intencji użytkowników jest podział na:
- informacyjną,
- nawigacyjną,
- transakcyjną.
Treści jako strategia marketingowa
Stworzenie Content Planu pozwoli Ci zaplanować proces publikacji treści i włączyć go w całościową strategię marketingową. Dopasuj treści do fragmentu lejka, na którym są Twoi klienci – dzięki temu zwiększysz ilość nie tylko nowych klientów. Możesz również wpływać na przykład na ich lojalność.
Wsparcie procesu SEO
Content Plan uwzględnia wpływ treści na pozycjonowanie strony. Plan blogpostów uwzględnia ważne dla biznesu słowa kluczowe oraz ich wolumeny. W planie znajdziesz również sugestie odnośnie uzupełnienia treści na podstronach produktów czy usług – wszystko po to, aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce.
Przewaga konkurencyjna
Jednym z elementów Content Plany jest analiza firmy na tle konkurencji, określenie mocnych stron i wyróżników marki. Używając ich w późniejszej komunikacji, możesz zwiększyć przewagę konkurencyjną na tle firm z Twojej branży.
Content Plan, który dla Ciebie ułożymy, to nie tylko plan tematów blogpostów na kolejne miesiące. To przede wszystkim analiza obecnej treści na stronie, analiza użytkowników i zaplanowanie treści, które odpowiedzą na ich potrzeby, będąc jednocześnie zgodne z twoją Marką. Planując treści, mamy na uwadze również algorytmy Google – podpowiemy Ci, jak zwiększyć widoczność Twojej strony, odpowiednio planując content marketing.
Wykorzystywane narzędzia
Aby zapewnić jak najlepszą jakość naszych analiz, korzystamy z wielu zewnętrznych narzędzi i źródeł danych. Są to między innymi:








Sprawdź opinie klientów o treściach tworzonych przez Delante
Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna
Komentarz od content writerki Klienta do przesłanych wytycznych do pisania treści
Komentarz od Klienta z trudnej, merytorycznej branży
Jakie efekty możesz osiągnąć dzięki dobrze wdrożonemu Content Planowi?
Sklep internetowy z naturalnymi olejami
Rynek: PL
współpraca od: marzec 2021
bardzo niski budżet
zaczynaliśmy prawie od zera
Tutaj dopiero startujemy z blogiem i jest to tylko 1 artykuł miesięcznie, a już widać, że treści szybko wbiły do najpopularniejszych stron. Tutaj wykres samego bloga:
Widoczność: