.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google Ads wymaga weryfikacji tożsamości reklamodawców

2min.

Komentarze:2

Google Ads wymaga weryfikacji tożsamości reklamodawcówd-tags
04 maja 2020
Google wprowadza wymóg weryfikacji tożsamości reklamodawców Google Ads. Co ma na celu ta zmiana? Jak wpłynie na użytkowników, a jak na samych reklamodawców? Dowiedz się więcej z tego wpisu!

2min.

Komentarze:2

Kilka dni temu Google ogłosiło, że już wkrótce będzie wymagało od reklamodawców, których reklamy wyświetlane są za pomocą Google Ads, potwierdzenia ich tożsamości. Zmiana ta zostanie początkowo wprowadzona w USA - Google podejrzewa, że globalnie rozwinie się w ciągu kilku najbliższych lat.

Dlaczego Google zdecydowało się na wprowadzenie weryfikacji?

Google twierdzi, że wdrożona zmiana pozwoli na wzrost transparentności i zaufania użytkowników do całego ekosystemu reklam. Dzięki weryfikacji użytkownicy będą mieli większą świadomość tego, kto jest nadawcą danej reklamy, a co za tym idzie, większy wybór.
“Users should be empowered to make informed decisions about the ads they see online. That's why we're launching advertiser identity verification, a policy that requires advertisers to verify their identities for ads served through Google Ads” - pisze Google.
Po wprowadzeniu weryfikacji użytkownicy będą mogli zobaczyć kraj, nazwę reklamodawcy, a także zablokować pochodzące od niego reklamy. Weryfikacja reklamodawców informacje

Proces weryfikacji

Zobowiązani do weryfikacji reklamodawcy zostaną powiadomieni o tej konieczności i otrzymają 30 dni na złożenie potrzebnej dokumentacji. Po jej dostarczeniu będą mieli kolejne 30 dni na ukończenie całego procesu, w innym razie ich reklamy przestaną być wyświetlane. Jeżeli próba ukończenia programu weryfikacji wielokrotnie się nie powiedzie, reklamy również nie będą działać. W przypadku organizacji w procesie weryfikacji należy złożyć oficjalną dokumentację, która zawiera nazwę prawną i adres danej organizacji. Więcej na temat samego procesu weryfikacji przeczytasz na stronie Supportu Google. Pomocna może się okazać również sekcja FAQ. Opinie na temat najnowszej zmiany w Google Ads są podzielone. Mamy tu dwie opozycje. Są oczywiście tacy, którzy uważają, że zmiana zwiększy bezpieczeństwo czy transparentność reklamodawców i oczywiście oceniają taki stan rzeczy na plus. Są też jednak Ci, którzy boją się o niechciane kliknięcia w ich reklamę (przykładowo w celu sprawdzenia “tożsamości” właściciela reklamy), co jak wiemy,  kosztuje samych reklamodawców. Weryfikacja reklamodawców - opinie A ty, co sądzisz? Czy Google słusznie zdecydowało się na wprowadzenie weryfikacji tożsamości? Daj nam znać w komentarzu!
Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

W Delante od lipca 2019. Swoją delantową przygodę rozpoczęła w marketingu, gdzie najpierw raczkowała jako Stażysta, a następnie rozwijała swoje umiejętności jako Młodszy Specjalista i Specjalista.

Od listopada 2021 zasila szeregi działu SEO jako jego Koordynator.

Prywatnie absolwentka Zarządzania mediami i Zarządzania produktem. Lubi spacery, azjatycką kuchnię i odmóżdżacze randkowe na Netflix.

Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

W Delante od lipca 2019. Swoją delantową przygodę rozpoczęła w marketingu, gdzie najpierw raczkowała jako Stażysta, a następnie rozwijała swoje umiejętności jako Młodszy Specjalista i Specjalista.

Od listopada 2021 zasila szeregi działu SEO jako jego Koordynator.

Prywatnie absolwentka Zarządzania mediami i Zarządzania produktem. Lubi spacery, azjatycką kuchnię i odmóżdżacze randkowe na Netflix.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022