1. Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie stron, a nie tradycyjną reklamę?
Jednym z najczęstszych pytań, które zadają właściciele firm, gdy zastanawiają się nad SEO, jest porównanie go do tradycyjnych metod reklamowych. Decyzja, co będzie lepsze dla Twojej firmy - SEO czy tradycyjna reklama, w dużej mierze będzie zależała od tego, kto jest Twoją grupą docelową. Zdecydowanie więcej osób wyszukuje odpowiedzi na swoje pytania i problemy w Google, a coraz mniej korzysta z tradycyjnych reklam. To właśnie dlatego duże marki przenoszą coraz większą część swojego budżetu marketingowego na SEO.2. Jakie są zalety SEO?
Optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki to proces zmierzający do osiągnięcia jak najwyższych pozycji organicznych w wynikach wyszukiwania przez stronę internetową. Jakie są główne zalety z SEO?- wzrost liczby wizyt użytkowników na Twojej stronie - dobra strategia SEO sprawi, że Twoja witryna stanie się dużo bardziej widoczna w sieci, czego efektem będzie przyciągnięcie większej ilości użytkowników.
- wzrost współczynnika konwersji - dzięki dobrze dobranym frazom oraz wyświetlaniu się na odpowiednia zapytania, może zwiększyć współczynnik konwersji. Przez co strona zacznie generować prawdziwe zyski.
- budowanie wiarygodności marki - zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania sprawi, że Twoja marka stanie się wiarygodna oraz rozpoznawalna. Jest to cel długoterminowy, który zagwarantuję dobrą reputację Twojej witrynie.
- zyskanie miana eksperta w danej branży - publikowanie profesjonalnych, wysokiej jakości treści pozwoli Ci przedstawić swoją stronę jako lidera w branży.
3. Jak wygląda współpraca z firmą SEO?
Agencje SEO posiadają rozmaite modele współpracy - jest to naprawdę szeroki temat. Jednak bardzo ważną kwestią jest, by wybrać odpowiednich specjalistów , którzy profesjonalnie podejdą do swojej pracy oraz staną się dobrymi partnerami biznesowymi dla Twojej firmy. Należy pamiętać, by zwrócić uwagę na jaki okres podpisywana jest umowa. Jeżeli jest to umowa długoterminowa, warto zadbać o kilkumiesięczny okres wypowiedzenia, który będzie najbezpieczniejszy. Istotne jest również by firma z którą zaczynamy współpracować posiadała dobre opinie (można je sprawdzić na wielu stronach) oraz stosowała comiesięczne raportowanie. Dzięki niemu na bieżąco będziesz wiedział jakie są efekty ich pracy. Twoja rola to nie tylko powierzenie działań agencji, istnieje wiele zadań w których możesz brać udział. Dzięki zaangażowaniu będziesz mógł weryfikować skuteczność przeprowadzanych działań. By dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszamy do naszego ebooka - Współpraca z agencją SEO4. Słowa kluczowe: jakie wybrać?
Podczas wyboru słów kluczowych staraj się postawić na takie, które w najlepszy sposób opisują zawartość strony. Wyróżniamy kilka rodzajów słów kluczowych:- brandowe (nazwa firmy np. Delante)
- ogólne (takie, które ogólnie opisują czym zajmuje się firma np. pozycjonowanie stron, optymalizacja witryn)
- long-tail (składające się z więcej niż dwóch wyrazów np. jakościowy link building)
- lokalne (takie, które uwzględniają nazwy miast lub regionów np. pozycjonowanie stron Kraków)