- Arkusze Google: dane produktów muszą być aktualizowane bezpośrednio w Arkuszu. Metoda ta jest polecana w przypadku, gdy nie masz zbyt wielu produktów w ofercie sprzedaży. Należy jednak pamiętać, że wtedy arkusz z danymi produktów trzeba samemu co jakiś czas ręcznie aktualizować, ponieważ dane nie są tu zaciągane automatycznie ze strony (np. w przypadku zmiany cen lub stanu magazynu).
- Zaplanowane pobieranie: plik produktowy jest pobierany bezpośrednio z Twojej strony (plik jest w formacie xml lub txt, który sam się aktualizuje w zadanych odstępach czasu).
- Przesyłanie: dane produktowe przechowywane są na Twoim komputerze i regularnie przesyłane przez Ciebie na konto GMC poprzez FTP, SFTP, czy też Google Cloud Storage.
- Content API: jest to interfejs, który umożliwia aplikacjom bezpośrednią współpracę z GMC. Polecane w przypadku posiadania osobnych baz danych dla atrybutów „dostępność” i „cena”. Umożliwia wówczas aktualizację jednego atrybutu np. ceny, niezależnie od drugiego atrybutu - dostępności. Wymaga wdrożenia Client Library.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą wygodę użytkowania.
Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i spełniają takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię, gdy wracasz na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.