.animate-view{opacity: 1 !important;}

Większa kontrola nad ulepszeniami standardowymi w Facebook Ads

1min.

Komentarze:0

Większa kontrola nad ulepszeniami standardowymi w Facebook Adsd-tags
11 października 2023
Facebook Ads wprowadził aktualizację, dającą możliwość wyboru, które ulepszenia standardowe w materiałach reklamowych Advantage+ chcemy zastosować.

1min.

Komentarze:0

Co wnosi nowa zmiana? 

Aktualizacja Meta wzbogaca optymalizację reklam o nową funkcjonalność. Poprzednio za włączenie bądź wyłączenie wszystkich ulepszeń standardowych w materiałach reklamowych Advantage+ odpowiadał jeden suwak. Obecnie został on zastąpiony przyciskiem “Edytuj”, który umożliwia decydowanie o zaimplementowaniu jedynie wybranych ulepszeń.

Rodzaje ulepszeń standardowych

Dzięki nowej opcji możliwe jest wybranie poszczególnych ulepszeń standardowych. Wśród nich rozróżniamy:

  • Szablon wiadomości – wyświetla baner z tekstem wraz z wybranymi materiałami reklamowymi w sytuacji, gdy może to poprawić wyniki
  • Ulepszone materiały wizualne – automatyczne dostosowanie współczynnika proporcji oraz jasności i kontrastu materiału reklamowego, mające za zadanie poprawić warstwę wizualną reklamy i jej skuteczność
  • Ulepszenia tekstu – wpisany tekst może być wyświetlany jako tekst główny, nagłówek lub opis
  • Trafne komentarze – automatycznie wyświetlanie najbardziej trafnych komentarzy pod reklamą na Facebooku i Instagramie
Opcja wyboru ulepszeń standardowych w materiałach reklamowych Advantage+
Źrodło: Panel Facebook Ads
Opcja wyboru ulepszeń standardowych w materiałach reklamowych Advantage+
Źrodło: Panel Facebook Ads
Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022