Co wnosi nowa zmiana?
Aktualizacja Meta wzbogaca optymalizację reklam o nową funkcjonalność. Poprzednio za włączenie bądź wyłączenie wszystkich ulepszeń standardowych w materiałach reklamowych Advantage+ odpowiadał jeden suwak. Obecnie został on zastąpiony przyciskiem “Edytuj”, który umożliwia decydowanie o zaimplementowaniu jedynie wybranych ulepszeń.
Rodzaje ulepszeń standardowych
Dzięki nowej opcji możliwe jest wybranie poszczególnych ulepszeń standardowych. Wśród nich rozróżniamy:
- Szablon wiadomości – wyświetla baner z tekstem wraz z wybranymi materiałami reklamowymi w sytuacji, gdy może to poprawić wyniki
- Ulepszone materiały wizualne – automatyczne dostosowanie współczynnika proporcji oraz jasności i kontrastu materiału reklamowego, mające za zadanie poprawić warstwę wizualną reklamy i jej skuteczność
- Ulepszenia tekstu – wpisany tekst może być wyświetlany jako tekst główny, nagłówek lub opis
- Trafne komentarze – automatycznie wyświetlanie najbardziej trafnych komentarzy pod reklamą na Facebooku i Instagramie