.animate-view{opacity: 1 !important;}

Kontrola umiejscowień reklam w kampaniach produktowych Advantage+ Facebook Ads

1min.

Komentarze:0

Kontrola umiejscowień reklam w kampaniach produktowych Advantage+ Facebook Adsd-tags
12 października 2023
W panelu Facebook Ads pojawiła się opcja umożliwiająca kontrolę miejsc wyświetlania reklam w kampaniach produktowych Advantage+. Dowiedz się, jak ją włączyć oraz jakie są jej wady i zalety!

1min.

Komentarze:0

Jak będzie działać nowa funkcja?

Ustawienia umiejscowień dadzą możliwość wykluczenia konkretnych miejsc docelowych, w których wyświetlać się będą reklamy produktowe Advantage+. Dotychczas nie było żadnego sposobu na kontrolę tego.

Jak włączyć tę opcję?

Menedżer firmy Facebook Ads > Ustawienia konta reklamowego > Konfiguracja konta reklamowego > Ustawienia konta > Ustawienia umiejscowień. 

Kontrola miejsc wyświetlania reklam w kampaniach produktowych z Advantage+.
Źródło: Panel Facebook Ads

Po wejściu w ustawienia umiejscowień, należy aktywować opcję “Moja firma może wyświetlać reklamy tylko w określonych umiejscowieniach”, ręcznie odznaczyć, w których miejscach aplikacji i witryn oraz zestawień Facebook Ads ma nie wyświetlać reklam, gdy tylko będzie to możliwe.

Kontrola miejsc wyświetlania reklam w kampaniach produktowych z Advantage+.
Źródło: Panel Facebook Ads

Wady i zalety kontroli umiejscowień 

Należy zwrócić uwagę na to, że wykluczenie konkretnych miejsc docelowych wyświetleń może zmniejszyć możliwość dotarcia do niektórych odbiorców, a w efekcie zaszkodzić wydajności kampanii. Z drugiej strony wykluczenia mogą doprowadzić do wyświetlania reklam w miejscach docelowych przynoszących więcej lepszych jakościowo konwersji. 

Autor
Karolina Pyznar - SEM Specialist
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar - SEM Specialist
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.