Jak będzie działać nowa funkcja?
Ustawienia umiejscowień dadzą możliwość wykluczenia konkretnych miejsc docelowych, w których wyświetlać się będą reklamy produktowe Advantage+. Dotychczas nie było żadnego sposobu na kontrolę tego.
Jak włączyć tę opcję?
Menedżer firmy Facebook Ads > Ustawienia konta reklamowego > Konfiguracja konta reklamowego > Ustawienia konta > Ustawienia umiejscowień.
Po wejściu w ustawienia umiejscowień, należy aktywować opcję “Moja firma może wyświetlać reklamy tylko w określonych umiejscowieniach”, ręcznie odznaczyć, w których miejscach aplikacji i witryn oraz zestawień Facebook Ads ma nie wyświetlać reklam, gdy tylko będzie to możliwe.
Wady i zalety kontroli umiejscowień
Należy zwrócić uwagę na to, że wykluczenie konkretnych miejsc docelowych wyświetleń może zmniejszyć możliwość dotarcia do niektórych odbiorców, a w efekcie zaszkodzić wydajności kampanii. Z drugiej strony wykluczenia mogą doprowadzić do wyświetlania reklam w miejscach docelowych przynoszących więcej lepszych jakościowo konwersji.