Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w pierwszym kwartale 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Spis treści:

Wydarzenia marketingowe w pierwszym kwartale 2022

Eventy, konferencje i szkolenia stanowią znakomitą okazję do poznania specjalistów z branży, a także poszerzenia swojej wiedzy. Oczywiście nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy docelowo wszystkie planowane wydarzenia odbędą się stacjonarnie, czy jednak online lub hybrydowo. Natomiast plany są ciekawe i choć wiele imprez zorganizowanych będzie za granicą, to zdecydowanie warto uczestniczyć – w miarę możliwości – przynajmniej w części z nich. Oto wydarzenia marketingowe w 2022 w pierwszym kwartale, którymi warto się zainteresować:

  • RemaDays Warsaw – od 16 do 18 lutego w Warszawie,
  • Czech On-line Expo – od 16 do 17 lutego w Pradze,
  • E-Commerce Expo 2022 – od 23 do 24 lutego w Sztokholmie
  • eTradeShow – 10 marca w Warszawie,
  • Mobile Trends Conference – od 17 do 18 marca w Krakowie,
  • Digital Marketing – 24 lutego – formuła online,
  • Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 – 26 marca w Warszawie,
  • Konferencja Kulturalnie o SEO – 23 marca w Warszawie.

RemaDays Warsaw – od 16 do 18 lutego w Warszawie

Pierwsze targi RemaDays odbyły się w 2005 roku. Organizowane są corocznie, a uczestniczą w nich specjaliści z branży reklamowej i poligraficznej. To jedna z największych tego typu imprez na świecie. Na powierzchni 35 tys. m2 spotkają się przedstawiciele wspomnianych branż z różnych krajów. Na ostatniej edycji pojawiło się 795 wystawców i 21 tys. zwiedzających, przy czym 3700 osób to zagraniczni goście. Ten wynik spowodował, że była to największa impreza targowa w Europie. Targi RemDays składają się 11 sektorów, które opisują rynek reklamy i druku. Organizatorem imprezy jest firma GJC International.

Więcej informacji o targach: https://www.remadays.com/pl/strona-glowna/

Bilety: dla zwiedzających – od 10 do 30 zł.

wydarzenia marketingowe 2022 Remadays Warsaw
Źródło: https://www.remadays.com/pl/o-targach/idea/

Czech On-line Expo – od 16 do 17 lutego w Pradze

Kolejną imprezą są targi, które po raz trzeci będą organizowane w Czechach, a dokładnie, w stolicy – w Pradze. Konferencja odbywać się będzie w czterech salach, na powierzchni prawie 7 tys. m2, gdzie dojdzie do przynajmniej 15 prelekcji. Zaprezentować się ma ponad 100 firm. Organizatorzy spodziewają się w tym roku przynajmniej 7 tys. odwiedzających, co czyni tę konferencję największą imprezą branżową w Czechach. Autorami poszczególnych prezentacji będą głównie specjaliści z rynku czeskiego.

Więcej informacji: https://www.czechonlineexpo.cz/

Czech On-line Expo 2022
Źródło: https://www.czechonlineexpo.cz/#cards

E-Commerce Expo 2022 – od 23 do 24 lutego w Sztokholmie

Największa tego typu impreza w Szwecji. W Kistamässan Stockholm spotkają się sprzedawcy internetowi i marketerzy, a podczas imprezy goście dowiedzą się o nowych technologiach, które mogą kształtować przyszłość handlu w sieci. Na konferencji pojawiają się nie tylko sprzedawcy detaliczni, lecz także kupujący z różnych branż. W czasie imprezy będziesz mieć okazję poznania specjalistów z wielu krajów, biorą w niej bowiem udział również goście zagraniczni.

Więcej informacji: https://ecommerceexpo.se/engelska/

E-commerce Expo jako wydarzenie marketingowe 2022
Źródło: https://ecommerceexpo.se/engelska/

eTradeShow – 10 marca w Warszawie

Konferencja ta odbędzie się w Warszawie na PGE Narodowym. To piąta edycja tej imprezy. W czasie tego wydarzenia dowiesz się, jakie są najnowsze trendy w branży e-commerce i zwiększysz wiedzę z zakresu marketingu internetowego. W strefie wystawienniczej możesz zapoznać się z ofertą czołowych marek z branży e-commerce. W czasie konferencji eksperci będą dzielić się wiedzą na czterech scenach. W sumie kilkadziesiąt prezentacji, które można śledzić, poruszać będzie przeróżne zagadnienia – co najmniej kilka z nich dotyczyć ma SEO i SEM.

Więcej informacji: https://etradeshow.pl/program/#konferencja-lite

Bilety: od 35 zł

wydarzenia marketingowe 2022 e-trade show
Źródło: https://etradeshow.pl/program/#konferencja-lite

Nie jest to konferencja stricte dla branży e-commerce, natomiast poruszane są na niej zagadnienia związane ze sprzedażą w sieci. Jest to największa cykliczna impreza poświęcona m.in. nowym technologiom, marketingowi w branży mobile, UX, UI i projektowaniu aplikacji. Organizowana jest corocznie od 2012 roku. Prelegentami są znani specjaliści z polskiego rynku.

Więcej: https://2022.mobiletrends.pl/

Bilety: w przypadku udziału online – 150 zł netto, a udział w dwudniowej konferencji stacjonarnie kosztuje 850 zł netto.

wydarzenia marketingowe 2022 Mobile Trends
Źródło: https://2022.mobiletrends.pl/

Digital Marketing – 24 lutego – formuła online

Tym razem konferencja, która ma się odbyć w formule online. Jest to już piąta edycja imprezy, na której możesz posłuchać wystąpień ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach digital marketingu. Przykładowe tematy, które będą podejmowane w czasie tej konferencji, to:

  • Planowanie działań w digital marketingu.
  • Bank na TikToku. Czy to ma sens?
  • „Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia.
  • Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu.

Jak zatem widzisz, prezentacje dotykają różnych obszarów działań marketingowych w sieci. Prelegentami będą specjaliści pracujący dla znanych brandów, takich jak Allegro, Citi Handlowy czy Groupon.

Więcej: https://www.pb.pl/konferencje/digital-marketing-94adebc4-cebe-4ceb-b891-e636fb34c1a4

Bilety: 1295 zł netto.

Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 – 26 marca w Warszawie

Konferencja odbędzie się w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. To druga jej edycja – w całości poświęcona nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Podczas tej imprezy poruszonych zostanie pięć głównych zagadnień, mianowicie:

  • Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce.
  • Jak firmy przepalają budżety marketingowe?
  • Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
  • Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?
  • Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok.

Konferencja jest kierowana do właścicieli i zarządów firm, szefów działów sprzedaży i marketingu, a także do handlowców i marketerów.

Więcej informacji: https://www.sellwise.pl/konferencja-nowoczesna-sprzedaz-i-marketing-2022/

Bilety: 600 zł netto.

wydarzenia marketingowe 2022
Źródło: https://www.sellwise.pl/konferencja-nowoczesna-sprzedaz-i-marketing-2022/

Konferencja Kulturalnie o SEO – 23 marca w Warszawie

Ta impreza da możliwość wysłuchania wystąpień kilku specjalistów SEO. 10 prelekcji ekspertów z Polski i z zagranicy odbędzie się w niecodziennym miejscu, bo na deskach teatru. Szkolenie jest skierowane nie tylko do osób zatrudnionych jako specjaliści SEO, lecz także do pracowników działów marketingu, copywriterów i ogólnie osób działających w branży e-commerce. Ciekawostką w programie tej imprezy jest stand-up w wykonaniu znanego komika. Jej organizacją zajmują się te same osoby, które odpowiadają za SEO Rejs, czyli szkolenie organizowane na Mazurach.

Więcej informacji: https://www.kulturalnieoseo.pl/
Bilety: 499 zł netto

Kulturalnie o SEO 2022
Źródło: https://www.kulturalnieoseo.pl/

Wydarzenia marketingowe 2022 – dlaczego warto?

Konferencje i szkolenia stanowią znakomitą okazję do pogłębiania wiedzy, nawiązania nowych znajomości, poznania przyszłego pracodawcy, znalezienia współpracowników i klientów. Udział w takich wydarzeniach może przynieść wiele korzyści, a poza wystąpieniami znanych ekspertów bezcenne są rozmowy z osobami z branży – zarówno w przerwach pomiędzy prezentacjami, jak i podczas afterów, które zazwyczaj znajdują się w planie takich imprez.

W branży marketingu, szczególnie internetowego, nie ma stagnacji. Nieustanny rozwój jest konieczny, jeśli chcesz nadążać za zmianami rynkowymi, a tym bardziej, jeśli chcesz wygrywać z konkurencją.

start z pozycjonowaniem

Wydarzenia marketingowe 2022 – podsumowanie

Już pierwszy kwartał 2022 roku przyniesie wiele konferencji marketingowych, na których warto się pojawić. Będą to zarówno wydarzenia organizowane stacjonarnie, jak i w formule online. W każdym przypadku masz okazję do wysłuchania wystąpień znanych ekspertów, którzy pracują w renomowanych i cenionych brandach polskich i zagranicznych. To znakomita okazja do zdobycia nowych kontaktów i inspiracji do dalszych działań.

FAQ

W planach są zarówno konferencje, które mają być prowadzone stacjonarnie, hybrydowo, jak i online. Już w 2021 roku wiele ważnych imprez marketingowych było organizowanych w standardowej formule, ale osoby odpowiedzialne za nie zdają sobie sprawę z tego, że nie są w stanie przewidzieć ewentualnych ograniczeń związanych z pandemią. Jeśli w danym terminie nie uda się zorganizować imprezy, to wówczas zostanie on zmieniony.

Oczywiście trudno jest znaleźć czas na pojawienie się na wszystkich imprezach. Weź pod uwagę, jacy prelegenci będą w poszczególnych miejscach i czego będą dotyczyć ich wystąpienia. Postaw na te wydarzenia, których tematyka Cię najbardziej interesuje, jest związana z Twoimi obowiązkami zawodowymi czy też planowanym kierunkiem rozwoju. Wybierz takie, dzięki którym najwięcej zyskasz.

(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Podczas tworzenia kampanii w Google Ads, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jaka strategia ustalania stawek, będzie najlepsza do danej kampanii. Samodzielne ustawianie stawek czy automatyczne? Skupienie się na kliknięciach czy konwersjach? W poniższym artykule przedstawię strategię ustalania stawek na podstawie celów reklamowych w Google Ads.

Czytaj więcej