.animate-view{opacity: 1 !important;}

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

10min.

Komentarze:0

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być
01 lipca 2022
W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

10min.

Komentarze:0

Spis treści:

Wydarzenia marketingowe w pierwszym kwartale 2022

Eventy, konferencje i szkolenia stanowią znakomitą okazję do poznania specjalistów z branży, a także poszerzenia swojej wiedzy. Oczywiście nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy docelowo wszystkie planowane wydarzenia odbędą się stacjonarnie, czy jednak online lub hybrydowo. Natomiast plany są ciekawe i choć wiele imprez zorganizowanych będzie za granicą, to zdecydowanie warto uczestniczyć – w miarę możliwości – przynajmniej w części z nich. Oto wydarzenia marketingowe w 2022 w pierwszym kwartale, którymi warto się zainteresować:

  • RemaDays Warsaw – od 16 do 18 lutego w Warszawie,
  • Czech On-line Expo – od 16 do 17 lutego w Pradze,
  • E-Commerce Expo 2022 – od 23 do 24 lutego w Sztokholmie
  • eTradeShow – 10 marca w Warszawie,
  • Mobile Trends Conference – od 17 do 18 marca w Krakowie,
  • Digital Marketing – 24 lutego – formuła online,
  • Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 – 26 marca w Warszawie,
  • Konferencja Kulturalnie o SEO – 23 marca w Warszawie.

RemaDays Warsaw – od 16 do 18 lutego w Warszawie

Pierwsze targi RemaDays odbyły się w 2005 roku. Organizowane są corocznie, a uczestniczą w nich specjaliści z branży reklamowej i poligraficznej. To jedna z największych tego typu imprez na świecie. Na powierzchni 35 tys. m2 spotkają się przedstawiciele wspomnianych branż z różnych krajów. Na ostatniej edycji pojawiło się 795 wystawców i 21 tys. zwiedzających, przy czym 3700 osób to zagraniczni goście. Ten wynik spowodował, że była to największa impreza targowa w Europie. Targi RemDays składają się 11 sektorów, które opisują rynek reklamy i druku. Organizatorem imprezy jest firma GJC International.

Więcej informacji o targach: https://www.remadays.com/pl/strona-glowna/

Bilety: dla zwiedzających – od 10 do 30 zł.

Czech On-line Expo – od 16 do 17 lutego w Pradze

Kolejną imprezą są targi, które po raz trzeci będą organizowane w Czechach, a dokładnie, w stolicy – w Pradze. Konferencja odbywać się będzie w czterech salach, na powierzchni prawie 7 tys. m2, gdzie dojdzie do przynajmniej 15 prelekcji. Zaprezentować się ma ponad 100 firm. Organizatorzy spodziewają się w tym roku przynajmniej 7 tys. odwiedzających, co czyni tę konferencję największą imprezą branżową w Czechach. Autorami poszczególnych prezentacji będą głównie specjaliści z rynku czeskiego.

Więcej informacji: https://www.czechonlineexpo.cz/

E-Commerce Expo 2022 – od 23 do 24 lutego w Sztokholmie

Największa tego typu impreza w Szwecji. W Kistamässan Stockholm spotkają się sprzedawcy internetowi i marketerzy, a podczas imprezy goście dowiedzą się o nowych technologiach, które mogą kształtować przyszłość handlu w sieci. Na konferencji pojawiają się nie tylko sprzedawcy detaliczni, lecz także kupujący z różnych branż. W czasie imprezy będziesz mieć okazję poznania specjalistów z wielu krajów, biorą w niej bowiem udział również goście zagraniczni.

Więcej informacji: https://ecommerceexpo.se/engelska/

eTradeShow – 10 marca w Warszawie

Konferencja ta odbędzie się w Warszawie na PGE Narodowym. To piąta edycja tej imprezy. W czasie tego wydarzenia dowiesz się, jakie są najnowsze trendy w branży e-commerce i zwiększysz wiedzę z zakresu marketingu internetowego. W strefie wystawienniczej możesz zapoznać się z ofertą czołowych marek z branży e-commerce. W czasie konferencji eksperci będą dzielić się wiedzą na czterech scenach. W sumie kilkadziesiąt prezentacji, które można śledzić, poruszać będzie przeróżne zagadnienia – co najmniej kilka z nich dotyczyć ma SEO i SEM.

Więcej informacji: https://etradeshow.pl/program/#konferencja-lite

Bilety: od 35 zł

Nie jest to konferencja stricte dla branży e-commerce, natomiast poruszane są na niej zagadnienia związane ze sprzedażą w sieci. Jest to największa cykliczna impreza poświęcona m.in. nowym technologiom, marketingowi w branży mobile, UX, UI i projektowaniu aplikacji. Organizowana jest corocznie od 2012 roku. Prelegentami są znani specjaliści z polskiego rynku.

Więcej: https://2022.mobiletrends.pl/

Bilety: w przypadku udziału online – 150 zł netto, a udział w dwudniowej konferencji stacjonarnie kosztuje 850 zł netto.

Digital Marketing – 24 lutego – formuła online

Tym razem konferencja, która ma się odbyć w formule online. Jest to już piąta edycja imprezy, na której możesz posłuchać wystąpień ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach digital marketingu. Przykładowe tematy, które będą podejmowane w czasie tej konferencji, to:

  • Planowanie działań w digital marketingu.
  • Bank na TikToku. Czy to ma sens?
  • „Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia.
  • Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu.

Jak zatem widzisz, prezentacje dotykają różnych obszarów działań marketingowych w sieci. Prelegentami będą specjaliści pracujący dla znanych brandów, takich jak Allegro, Citi Handlowy czy Groupon.

Więcej: https://www.pb.pl/konferencje/digital-marketing-94adebc4-cebe-4ceb-b891-e636fb34c1a4

Bilety: 1295 zł netto.

Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 – 26 marca w Warszawie

Konferencja odbędzie się w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. To druga jej edycja – w całości poświęcona nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Podczas tej imprezy poruszonych zostanie pięć głównych zagadnień, mianowicie:

  • Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce.
  • Jak firmy przepalają budżety marketingowe?
  • Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
  • Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?
  • Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok.

Konferencja jest kierowana do właścicieli i zarządów firm, szefów działów sprzedaży i marketingu, a także do handlowców i marketerów.

Więcej informacji: https://www.sellwise.pl/konferencja-nowoczesna-sprzedaz-i-marketing-2022/

Bilety: 600 zł netto.

Konferencja Kulturalnie o SEO – 23 marca w Warszawie

Ta impreza da możliwość wysłuchania wystąpień kilku specjalistów SEO. 10 prelekcji ekspertów z Polski i z zagranicy odbędzie się w niecodziennym miejscu, bo na deskach teatru. Szkolenie jest skierowane nie tylko do osób zatrudnionych jako specjaliści SEO, lecz także do pracowników działów marketingu, copywriterów i ogólnie osób działających w branży e-commerce. Ciekawostką w programie tej imprezy jest stand-up w wykonaniu znanego komika. Jej organizacją zajmują się te same osoby, które odpowiadają za SEO Rejs, czyli szkolenie organizowane na Mazurach.

Więcej informacji: https://www.kulturalnieoseo.pl/
Bilety: 499 zł netto

Wydarzenia marketingowe w drugim półroczu 2022

W drugim półroczu 2022 roku jest się czym zaskoczyć. Przedstawiamy kilka wydarzeń, na które – naszym zdaniem – warto się wybrać.

  • SEO Rejs 2022 – 3-6 lipca, 28-31 sierpnia  i 4-7 września na Mazurach
  • Festiwal Marketingu – 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI w Warszawie
  • Konferencja SEO Poland Conference – 16 września 2022 roku w Krakowie
  • Kongres Online Marketing – 22-23 września – stacjonarnie lub online
  • Tigers United 5 – 29 września – online 
  • Infoshare – 6-7 października w Gdańsku
  • Festiwal SEO 2022 – 14 października w Katowicach
  • Mobile Trends for Experts – 25-26 października 
  • I love Marketing&Technology! – od 29 listopada do 2 grudnia

SEO Rejs 2022 – lipiec, sierpień i wrzesień

SEO Rejs to impreza, która jest organizowana na Mazurach przez Damiana Sałkowskiego i Roberta Niechciała. Na 2022 rok zaplanowano trzy terminy spotkań tzn. 3-6 lipca, 28-31 sierpnia  i 4-7 września. Za każdym razem są to 4 dni spędzone w malowniczej okolicy.

Formuła jest inna niż na standardowych konferencjach, a liczba uczestników jest mała. W każdym terminie prezentacje przedstawiają inni specjaliści, ale za każdym razem też są to znane w branży osoby. Do wyboru są cztery ścieżki tematyczne, mianowicie SEO, biznes, marketing i growth. 

Cena: 3699 zł netto. Niższa cena była możliwa przy wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o imprezie: https://seorejs.pl/

Festiwal Marketingu – 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI w Warszawie

To największe w drugiej połowie 2022 roku targi reklamy i poligrafii. Wydarzeniem powinny się zainteresować firmy i osoby z branż gadżetowych nowości, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań. Wystawcami są wyłącznie przedsiębiorstwa z branż powiązanych z wymienionymi.

Organizatorzy podkreślają, że zależy im na jakości kontaktów, a nie ich liczbie, stąd informacja, że nie każdy, kto będzie chciał być wystawcą w czasie festiwalu, ma taką możliwość.

W czasie imprezy odbywać się będą również wydarzenia specjalne. Między innymiwarsztaty, szkolenia i konkursy branżowe. Tak jak w poprzednich latach będą przeprowadzone dwa konkursy. Pierwszy to konkurs POS STARS na najlepsze displaye reklamowe, a drugi – SUPER GIFT na najlepsze artykuły promocyjne.

Zerknij na poniższy film. W 2021 roku w wydarzeniu uczestniczyło 220 wystawców i ponad 5 tys. zwiedzających z 15 krajów.

Cena: wejście na wydarzenie jest dla gości bezpłatne.

Konferencja SEO Poland Conference – 16 września 2022 roku w Krakowie

16 września 2022 roku w ICE Kraków odbędzie się długo zapowiadane i przygotowywane wydarzenie dla branży SEO. Ma się na nim pojawić ponad 100 uczestników i 12 prelengentów. Na ten moment wiadomo, że wystąpią Damian Sałkowski (Senuto), Robert Niechciał (Vestigio), Maciej Chmurkowski (Adinspire), Sławek Borowy (Asante), Szymon Słowik (Takaoto). Konferencjajest organizowana przez Grzegorza Strzelca i platformę Linkhouse i… prelegent z Delante 😉 Tym bardziej zachęcamy do udziału!

W tym samym obiekcie, w którym odbędzie się konferencja, zostanie będą organizowane również afterparty.

Bilety na wydarzenie dostępne są w różnej cenie w zależności od tego, co obejmują:

  • 449 zł netto – uczestnictwo w konferencji, w afterparty, catering i napoje, mała paczka bonusów.
  • 549 zł netto – uczestnictwo w konferencji, w afterparty, catering i napoje, duża paczka bonusów, nagrania wideoprezentacji, open bar na afterparty (do 24.00).
  • 1299 zł netto – uczestnictwo w konferencji, w afterparty, pełne wyżywienie w trakcie konferencji i afterparty, duża paczka bonusów, nagrania wideoprezentacji, open bar na afterparty do końca imprezy, koszulka konferencji, 10% rabatu na kolejną edycję konferencji, godzinne konsultacje online z wybranym prelegentem (dla 100 pierwszych osób, które kupią bilet), 30% rabatu na zakup lub odnowienie licencji papaSEO.com.

Kongres Online Marketing – 22-23 września

W imprezie można wziąć udział stacjonarnie lub online. W 2 dni zostanie przeprowadzonych 5 różnych warsztatów. Prelegentami będą m.in. Paweł Tkaczyk, Krzysztof Marzec, Artur Maciorowski i Piotr Chmielewski.

W czasie prezentacji będą omawiane realne projekty, podejmowane działania wraz z analizą rezultatów. Do wyboru jest 5 ścieżek warsztatowych, a uczestnicy mogą wygrać jedną z cennych nagród, m.in. jazdę Ferrari po torze wyścigowym.

Szczegóły imprezy: https://www.kongres-online.pl/

Ceny biletów:

  • Uczestnictwo online – 139 zł netto (obowiązuje do 20 czerwca).
  • Kongres stacjonarny – 399 zł netto (obowiązuje do 4 lipca).
  • Kongres online + warsztat stacjonarny – 799 zł netto (obowiązuje do 4 lipca).
  • Kongres stacjonarny + warsztat stacjonarny – 999 zł netto (obowiązuje do 4 lipca).

Tigers United 5 – 29 września – online

5. edycja tej wirtualnej konferencji o digital marketingu będzie nadawana z Krakowa na końcu września.

Podczas tegorocznej edycji będzie można dowiedzieć się o filozofii budowania z klientami trwałych relacji, przynoszących przewagę konkurencyjną. Na wydarzeniu można się spodziewać praktycznej wiedzy i poznać narzędzia, które pomogą Ci w pracy.

Dowiesz się również, jak tworzyć silną markę opartą o dobre relacje.

Do zakupienia są dostępne 3 wersje biletów: Basic, Premium oraz VIP (w tej opcji dostępne są nagrania i materiały z wydarzenia), a ceny zaczynają się od 175 złotych brutto.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://tigersunited.pl/

Infoshare – 6-7 października w Gdańsku

To już 16. edycja tego wydarzenia, na którym możesz posłuchać na temat Web 3.0 i Tech4Good, innowacji technologicznych, trendów w biznesie oraz digital marketingu.

Na sześciu scenach wystąpią specjaliści z całego świata. Pojawią się tematy dotyczące najciekawszych wdrożeń technologicznych gigantów oraz rozwiązań oferowanych przez startupy.

Posłuchać będzie można m.in. Kenta C. Doddsa, czyli znanego blogera. Jeśli chodzi o przedstawicieli z Polski, pojawią się m.in. Bartek Pucek z Pucek.com czy Michał Sadowski z Brand24.

Koszt obecności na imprezie zależy od wybranego pakietu. Ogólnie dla uczestników obowiązują następujące warunki:

Natomiast dla startupów i inwestorów:

Ze szczegółami możesz się zapoznać na stronie: https://infoshare.pl/.

Festiwal SEO 2022 – 14 października w Katowicach

W 2022 roku odbyć ma się jubileuszowa, bo już dziesiąta edycja popularnej imprezy branży SEO. Według wstępnych zapowiedzi wydarzenie będzie mieć miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Na każdej z dotychczasowych edycji występowali znani w Polsce i na świecie eksperci SEO. Odbiorcami wydarzenia są zarówno osoby początkujące, jak i specjaliści – poziom prezentacji jest dopasowany do różnych grup uczestników.

Na ten moment nie ma jeszcze żadnych konkretów dotyczących festiwalu. Nie podano cen biletów ani wstępnych informacji o prelegentach. Wiadomo jednak, że organizatorami wydarzenia są Artur Strzelecki i Sławomir Borowy.

Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/517942059680259/

baner wdrażanie SEO - pomożemy

Mobile Trends Conference to impreza, która odbywa się od 2012 roku. Poświęcona jest nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, designowi, UX, UI, trendom oraz marketingowi w branży mobile.

To wydarzenie odpowiednie dla specjalistów, którzy pracują w branży e-commerce, finansach, marketingu mobilnym, zajmują się projektowaniem zorientowanym na użytkownika. Odnajdą się na niej zarówno specjaliści, jak i osoby początkujące, gdyż poziom prezentacji jest zróżnicowany. Prelegenci, którzy będą uczestniczyć w wydarzeniu, to m.in. Artur Jabłoński i Kamil Brzeziński.

Dostępne są 3 rodzaje biletów:

  • Uczestnictwo w konferencji online – 350 zł netto.
  • Konferencja stacjonarna + nagrania – 1200 zł netto.
  • Konferencja stacjonarna – 1000 zł netto.

Ceny obowiązują do 27.06.

Więcej informacji: https://2022.mobiletrends.pl/

I love Marketing&Technology! – od 29 listopada do 2 grudnia

To już XIV edycja tej imprezy. Odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie potrwa 4 dni, a organizatorzy przygotowali 5 ścieżek tematycznych. Na wydarzeniu ma nie być  sprzedażowych prezentacji, tylko najwyższej jakości wystąpienia wypełnione merytoryką.

Ciekawostką w tym przypadku jest fakt, że wynagrodzenia prelegentów zależą od ocen wystawionych przez uczestników. To czynnik, który motywuje występujących do przygotowania jak najbardziej wartościowych prezentacji.

Cennik uczestnictwa w imprezie jest rozbudowany i zależy od wybranego pakietu, a także wydarzeń, w których chcesz uczestniczyć. Aktualne stawki i informacje sprawdzisz na stronie: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/.

Wydarzenia marketingowe 2022 – dlaczego warto?

Konferencje i szkolenia stanowią znakomitą okazję do pogłębiania wiedzy, nawiązania nowych znajomości, poznania przyszłego pracodawcy, znalezienia współpracowników i klientów. Udział w takich wydarzeniach może przynieść wiele korzyści, a poza wystąpieniami znanych ekspertów bezcenne są rozmowy z osobami z branży – zarówno w przerwach pomiędzy prezentacjami, jak i podczas afterów, które zazwyczaj znajdują się w planie takich imprez.

W branży marketingu, szczególnie internetowego, nie ma stagnacji. Nieustanny rozwój jest konieczny, jeśli chcesz nadążać za zmianami rynkowymi, a tym bardziej, jeśli chcesz wygrywać z konkurencją.

start z pozycjonowaniem

Wydarzenia marketingowe 2022 – podsumowanie

Drugie półrocze 2022 roku przyniesie wiele konferencji marketingowych, na których warto się pojawić. Będą to zarówno wydarzenia organizowane stacjonarnie, jak i w formule online. W każdym przypadku masz okazję do wysłuchania wystąpień ekspertów, którzy pracują w renomowanych oraz cenionych brandach polskich i zagranicznych. To znakomita okazja do zdobycia nowych kontaktów i inspiracji do dalszych działań.

Ten wpis jest aktualizacją treści z 14 lutego 2022 roku.

Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Zostaw komentarz

FAQ

Czy wydarzenia marketingowe w 2022 roku będą się odbywać online?

W planach są zarówno konferencje, które mają być prowadzone stacjonarnie, hybrydowo, jak i online. Już w 2021 roku wiele ważnych imprez marketingowych było organizowanych w standardowej formule, ale osoby odpowiedzialne za nie zdają sobie sprawę z tego, że nie są w stanie przewidzieć ewentualnych ograniczeń związanych z pandemią. Jeśli w danym terminie nie uda się zorganizować imprezy, to wówczas zostanie on zmieniony.

Które wydarzenia marketingowe w 2022 warto wybrać?

Oczywiście trudno jest znaleźć czas na pojawienie się na wszystkich imprezach. Weź pod uwagę, jacy prelegenci będą w poszczególnych miejscach i czego będą dotyczyć ich wystąpienia. Postaw na te wydarzenia, których tematyka Cię najbardziej interesuje, jest związana z Twoimi obowiązkami zawodowymi czy też planowanym kierunkiem rozwoju. Wybierz takie, dzięki którym najwięcej zyskasz.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

european search awards finalist