Spis treści:
- Wydarzenia marketingowe w pierwszym kwartale 2022
- Wydarzenia marketingowe w drugim półroczu 2022
- Wydarzenia marketingowe 2022 – dlaczego warto?
- Wydarzenia marketingowe 2022 – podsumowanie
Wydarzenia marketingowe w pierwszym kwartale 2022
Eventy, konferencje i szkolenia stanowią znakomitą okazję do poznania specjalistów z branży, a także poszerzenia swojej wiedzy. Oczywiście nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy docelowo wszystkie planowane wydarzenia odbędą się stacjonarnie, czy jednak online lub hybrydowo. Natomiast plany są ciekawe i choć wiele imprez zorganizowanych będzie za granicą, to zdecydowanie warto uczestniczyć – w miarę możliwości – przynajmniej w części z nich. Oto wydarzenia marketingowe w 2022 w pierwszym kwartale, którymi warto się zainteresować:
- RemaDays Warsaw – od 16 do 18 lutego w Warszawie,
- Czech On-line Expo – od 16 do 17 lutego w Pradze,
- E-Commerce Expo 2022 – od 23 do 24 lutego w Sztokholmie
- eTradeShow – 10 marca w Warszawie,
- Mobile Trends Conference – od 17 do 18 marca w Krakowie,
- Digital Marketing – 24 lutego – formuła online,
- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 – 26 marca w Warszawie,
- Konferencja Kulturalnie o SEO – 23 marca w Warszawie.
RemaDays Warsaw – od 16 do 18 lutego w Warszawie
Pierwsze targi RemaDays odbyły się w 2005 roku. Organizowane są corocznie, a uczestniczą w nich specjaliści z branży reklamowej i poligraficznej. To jedna z największych tego typu imprez na świecie. Na powierzchni 35 tys. m2 spotkają się przedstawiciele wspomnianych branż z różnych krajów. Na ostatniej edycji pojawiło się 795 wystawców i 21 tys. zwiedzających, przy czym 3700 osób to zagraniczni goście. Ten wynik spowodował, że była to największa impreza targowa w Europie. Targi RemDays składają się 11 sektorów, które opisują rynek reklamy i druku. Organizatorem imprezy jest firma GJC International.
Więcej informacji o targach: https://www.remadays.com/pl/strona-glowna/
Bilety: dla zwiedzających – od 10 do 30 zł.
Czech On-line Expo – od 16 do 17 lutego w Pradze
Kolejną imprezą są targi, które po raz trzeci będą organizowane w Czechach, a dokładnie, w stolicy – w Pradze. Konferencja odbywać się będzie w czterech salach, na powierzchni prawie 7 tys. m2, gdzie dojdzie do przynajmniej 15 prelekcji. Zaprezentować się ma ponad 100 firm. Organizatorzy spodziewają się w tym roku przynajmniej 7 tys. odwiedzających, co czyni tę konferencję największą imprezą branżową w Czechach. Autorami poszczególnych prezentacji będą głównie specjaliści z rynku czeskiego.
Więcej informacji: https://www.czechonlineexpo.cz/
E-Commerce Expo 2022 – od 23 do 24 lutego w Sztokholmie
Największa tego typu impreza w Szwecji. W Kistamässan Stockholm spotkają się sprzedawcy internetowi i marketerzy, a podczas imprezy goście dowiedzą się o nowych technologiach, które mogą kształtować przyszłość handlu w sieci. Na konferencji pojawiają się nie tylko sprzedawcy detaliczni, lecz także kupujący z różnych branż. W czasie imprezy będziesz mieć okazję poznania specjalistów z wielu krajów, biorą w niej bowiem udział również goście zagraniczni.
Więcej informacji: https://ecommerceexpo.se/engelska/
eTradeShow – 10 marca w Warszawie
Konferencja ta odbędzie się w Warszawie na PGE Narodowym. To piąta edycja tej imprezy. W czasie tego wydarzenia dowiesz się, jakie są najnowsze trendy w branży e-commerce i zwiększysz wiedzę z zakresu marketingu internetowego. W strefie wystawienniczej możesz zapoznać się z ofertą czołowych marek z branży e-commerce. W czasie konferencji eksperci będą dzielić się wiedzą na czterech scenach. W sumie kilkadziesiąt prezentacji, które można śledzić, poruszać będzie przeróżne zagadnienia – co najmniej kilka z nich dotyczyć ma SEO i SEM.
Więcej informacji: https://etradeshow.pl/program/#konferencja-lite
Bilety: od 35 zł
Mobile Trends Conference – od 17 do 18 marca w Krakowie
Nie jest to konferencja stricte dla branży e-commerce, natomiast poruszane są na niej zagadnienia związane ze sprzedażą w sieci. Jest to największa cykliczna impreza poświęcona m.in. nowym technologiom, marketingowi w branży mobile, UX, UI i projektowaniu aplikacji. Organizowana jest corocznie od 2012 roku. Prelegentami są znani specjaliści z polskiego rynku.
Więcej: https://2022.mobiletrends.pl/
Bilety: w przypadku udziału online – 150 zł netto, a udział w dwudniowej konferencji stacjonarnie kosztuje 850 zł netto.
Źródło: https://2022.mobiletrends.pl/
Digital Marketing – 24 lutego – formuła online
Tym razem konferencja, która ma się odbyć w formule online. Jest to już piąta edycja imprezy, na której możesz posłuchać wystąpień ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach digital marketingu. Przykładowe tematy, które będą podejmowane w czasie tej konferencji, to:
- Planowanie działań w digital marketingu.
- Bank na TikToku. Czy to ma sens?
- „Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia.
- Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu.
Jak zatem widzisz, prezentacje dotykają różnych obszarów działań marketingowych w sieci. Prelegentami będą specjaliści pracujący dla znanych brandów, takich jak Allegro, Citi Handlowy czy Groupon.
Więcej: https://www.pb.pl/konferencje/digital-marketing-94adebc4-cebe-4ceb-b891-e636fb34c1a4
Bilety: 1295 zł netto.
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 – 26 marca w Warszawie
Konferencja odbędzie się w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. To druga jej edycja – w całości poświęcona nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Podczas tej imprezy poruszonych zostanie pięć głównych zagadnień, mianowicie:
- Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce.
- Jak firmy przepalają budżety marketingowe?
- Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
- Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?
- Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok.
Konferencja jest kierowana do właścicieli i zarządów firm, szefów działów sprzedaży i marketingu, a także do handlowców i marketerów.
Więcej informacji: https://www.sellwise.pl/konferencja-nowoczesna-sprzedaz-i-marketing-2022/
Bilety: 600 zł netto.
Konferencja Kulturalnie o SEO – 23 marca w Warszawie
Ta impreza da możliwość wysłuchania wystąpień kilku specjalistów SEO. 10 prelekcji ekspertów z Polski i z zagranicy odbędzie się w niecodziennym miejscu, bo na deskach teatru. Szkolenie jest skierowane nie tylko do osób zatrudnionych jako specjaliści SEO, lecz także do pracowników działów marketingu, copywriterów i ogólnie osób działających w branży e-commerce. Ciekawostką w programie tej imprezy jest stand-up w wykonaniu znanego komika. Jej organizacją zajmują się te same osoby, które odpowiadają za SEO Rejs, czyli szkolenie organizowane na Mazurach.
Więcej informacji: https://www.kulturalnieoseo.pl/
Bilety: 499 zł netto
Źródło: https://www.kulturalnieoseo.pl/
Wydarzenia marketingowe w drugim półroczu 2022
W drugim półroczu 2022 roku jest się czym zaskoczyć. Przedstawiamy kilka wydarzeń, na które – naszym zdaniem – warto się wybrać.
- SEO Rejs 2022 – 3-6 lipca, 28-31 sierpnia i 4-7 września na Mazurach
- Festiwal Marketingu – 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI w Warszawie
- Konferencja SEO Poland Conference – 16 września 2022 roku w Krakowie
- Kongres Online Marketing – 22-23 września – stacjonarnie lub online
- Tigers United 5 – 29 września – online
- Infoshare – 6-7 października w Gdańsku
- Festiwal SEO 2022 – 14 października w Katowicach
- Mobile Trends for Experts – 25-26 października
- I love Marketing&Technology! – od 29 listopada do 2 grudnia
SEO Rejs 2022 – lipiec, sierpień i wrzesień
SEO Rejs to impreza, która jest organizowana na Mazurach przez Damiana Sałkowskiego i Roberta Niechciała. Na 2022 rok zaplanowano trzy terminy spotkań tzn. 3-6 lipca, 28-31 sierpnia i 4-7 września. Za każdym razem są to 4 dni spędzone w malowniczej okolicy.
Formuła jest inna niż na standardowych konferencjach, a liczba uczestników jest mała. W każdym terminie prezentacje przedstawiają inni specjaliści, ale za każdym razem też są to znane w branży osoby. Do wyboru są cztery ścieżki tematyczne, mianowicie SEO, biznes, marketing i growth.
Cena: 3699 zł netto. Niższa cena była możliwa przy wcześniejszej rezerwacji.
Więcej informacji o imprezie: https://seorejs.pl/
Festiwal Marketingu – 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI w Warszawie
To największe w drugiej połowie 2022 roku targi reklamy i poligrafii. Wydarzeniem powinny się zainteresować firmy i osoby z branż gadżetowych nowości, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań. Wystawcami są wyłącznie przedsiębiorstwa z branż powiązanych z wymienionymi.
Organizatorzy podkreślają, że zależy im na jakości kontaktów, a nie ich liczbie, stąd informacja, że nie każdy, kto będzie chciał być wystawcą w czasie festiwalu, ma taką możliwość.
W czasie imprezy odbywać się będą również wydarzenia specjalne. Między innymiwarsztaty, szkolenia i konkursy branżowe. Tak jak w poprzednich latach będą przeprowadzone dwa konkursy. Pierwszy to konkurs POS STARS na najlepsze displaye reklamowe, a drugi – SUPER GIFT na najlepsze artykuły promocyjne.
Zerknij na poniższy film. W 2021 roku w wydarzeniu uczestniczyło 220 wystawców i ponad 5 tys. zwiedzających z 15 krajów.
Cena: wejście na wydarzenie jest dla gości bezpłatne.
Konferencja SEO Poland Conference – 16 września 2022 roku w Krakowie
16 września 2022 roku w ICE Kraków odbędzie się długo zapowiadane i przygotowywane wydarzenie dla branży SEO. Ma się na nim pojawić ponad 100 uczestników i 12 prelengentów. Na ten moment wiadomo, że wystąpią Damian Sałkowski (Senuto), Robert Niechciał (Vestigio), Maciej Chmurkowski (Adinspire), Sławek Borowy (Asante), Szymon Słowik (Takaoto). Konferencjajest organizowana przez Grzegorza Strzelca i platformę Linkhouse i… prelegent z Delante 😉 Tym bardziej zachęcamy do udziału!
W tym samym obiekcie, w którym odbędzie się konferencja, zostanie będą organizowane również afterparty.
Bilety na wydarzenie dostępne są w różnej cenie w zależności od tego, co obejmują:
- 449 zł netto – uczestnictwo w konferencji, w afterparty, catering i napoje, mała paczka bonusów.
- 549 zł netto – uczestnictwo w konferencji, w afterparty, catering i napoje, duża paczka bonusów, nagrania wideoprezentacji, open bar na afterparty (do 24.00).
- 1299 zł netto – uczestnictwo w konferencji, w afterparty, pełne wyżywienie w trakcie konferencji i afterparty, duża paczka bonusów, nagrania wideoprezentacji, open bar na afterparty do końca imprezy, koszulka konferencji, 10% rabatu na kolejną edycję konferencji, godzinne konsultacje online z wybranym prelegentem (dla 100 pierwszych osób, które kupią bilet), 30% rabatu na zakup lub odnowienie licencji papaSEO.com.
Źródło: https://seopoland.pl/
Kongres Online Marketing – 22-23 września
W imprezie można wziąć udział stacjonarnie lub online. W 2 dni zostanie przeprowadzonych 5 różnych warsztatów. Prelegentami będą m.in. Paweł Tkaczyk, Krzysztof Marzec, Artur Maciorowski i Piotr Chmielewski.
W czasie prezentacji będą omawiane realne projekty, podejmowane działania wraz z analizą rezultatów. Do wyboru jest 5 ścieżek warsztatowych, a uczestnicy mogą wygrać jedną z cennych nagród, m.in. jazdę Ferrari po torze wyścigowym.
Szczegóły imprezy: https://www.kongres-online.pl/
Ceny biletów:
- Uczestnictwo online – 139 zł netto (obowiązuje do 20 czerwca).
- Kongres stacjonarny – 399 zł netto (obowiązuje do 4 lipca).
- Kongres online + warsztat stacjonarny – 799 zł netto (obowiązuje do 4 lipca).
- Kongres stacjonarny + warsztat stacjonarny – 999 zł netto (obowiązuje do 4 lipca).
Źródło: https://www.kongres-online.pl/
Tigers United 5 – 29 września – online
5. edycja tej wirtualnej konferencji o digital marketingu będzie nadawana z Krakowa na końcu września.
Podczas tegorocznej edycji będzie można dowiedzieć się o filozofii budowania z klientami trwałych relacji, przynoszących przewagę konkurencyjną. Na wydarzeniu można się spodziewać praktycznej wiedzy i poznać narzędzia, które pomogą Ci w pracy.
Dowiesz się również, jak tworzyć silną markę opartą o dobre relacje.
Do zakupienia są dostępne 3 wersje biletów: Basic, Premium oraz VIP (w tej opcji dostępne są nagrania i materiały z wydarzenia), a ceny zaczynają się od 175 złotych brutto.
Źródło: https://tigers.pl/
Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://tigersunited.pl/
Infoshare – 6-7 października w Gdańsku
To już 16. edycja tego wydarzenia, na którym możesz posłuchać na temat Web 3.0 i Tech4Good, innowacji technologicznych, trendów w biznesie oraz digital marketingu.
Na sześciu scenach wystąpią specjaliści z całego świata. Pojawią się tematy dotyczące najciekawszych wdrożeń technologicznych gigantów oraz rozwiązań oferowanych przez startupy.
Posłuchać będzie można m.in. Kenta C. Doddsa, czyli znanego blogera. Jeśli chodzi o przedstawicieli z Polski, pojawią się m.in. Bartek Pucek z Pucek.com czy Michał Sadowski z Brand24.
Koszt obecności na imprezie zależy od wybranego pakietu. Ogólnie dla uczestników obowiązują następujące warunki:
Źródło: https://infoshare.pl/
Natomiast dla startupów i inwestorów:
Źródło: https://infoshare.pl/
Ze szczegółami możesz się zapoznać na stronie: https://infoshare.pl/.
Festiwal SEO 2022 – 14 października w Katowicach
W 2022 roku odbyć ma się jubileuszowa, bo już dziesiąta edycja popularnej imprezy branży SEO. Według wstępnych zapowiedzi wydarzenie będzie mieć miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Na każdej z dotychczasowych edycji występowali znani w Polsce i na świecie eksperci SEO. Odbiorcami wydarzenia są zarówno osoby początkujące, jak i specjaliści – poziom prezentacji jest dopasowany do różnych grup uczestników.
Na ten moment nie ma jeszcze żadnych konkretów dotyczących festiwalu. Nie podano cen biletów ani wstępnych informacji o prelegentach. Wiadomo jednak, że organizatorami wydarzenia są Artur Strzelecki i Sławomir Borowy.
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/517942059680259/
Mobile Trends for Experts – 25-26 października
Mobile Trends Conference to impreza, która odbywa się od 2012 roku. Poświęcona jest nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, designowi, UX, UI, trendom oraz marketingowi w branży mobile.
To wydarzenie odpowiednie dla specjalistów, którzy pracują w branży e-commerce, finansach, marketingu mobilnym, zajmują się projektowaniem zorientowanym na użytkownika. Odnajdą się na niej zarówno specjaliści, jak i osoby początkujące, gdyż poziom prezentacji jest zróżnicowany. Prelegenci, którzy będą uczestniczyć w wydarzeniu, to m.in. Artur Jabłoński i Kamil Brzeziński.
Dostępne są 3 rodzaje biletów:
- Uczestnictwo w konferencji online – 350 zł netto.
- Konferencja stacjonarna + nagrania – 1200 zł netto.
- Konferencja stacjonarna – 1000 zł netto.
Ceny obowiązują do 27.06.
Więcej informacji: https://2022.mobiletrends.pl/
Źródło: https://2022.mobiletrends.pl/
I love Marketing&Technology! – od 29 listopada do 2 grudnia
To już XIV edycja tej imprezy. Odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie potrwa 4 dni, a organizatorzy przygotowali 5 ścieżek tematycznych. Na wydarzeniu ma nie być sprzedażowych prezentacji, tylko najwyższej jakości wystąpienia wypełnione merytoryką.
Ciekawostką w tym przypadku jest fakt, że wynagrodzenia prelegentów zależą od ocen wystawionych przez uczestników. To czynnik, który motywuje występujących do przygotowania jak najbardziej wartościowych prezentacji.
Cennik uczestnictwa w imprezie jest rozbudowany i zależy od wybranego pakietu, a także wydarzeń, w których chcesz uczestniczyć. Aktualne stawki i informacje sprawdzisz na stronie: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/.
Wydarzenia marketingowe 2022 – dlaczego warto?
Konferencje i szkolenia stanowią znakomitą okazję do pogłębiania wiedzy, nawiązania nowych znajomości, poznania przyszłego pracodawcy, znalezienia współpracowników i klientów. Udział w takich wydarzeniach może przynieść wiele korzyści, a poza wystąpieniami znanych ekspertów bezcenne są rozmowy z osobami z branży – zarówno w przerwach pomiędzy prezentacjami, jak i podczas afterów, które zazwyczaj znajdują się w planie takich imprez.
W branży marketingu, szczególnie internetowego, nie ma stagnacji. Nieustanny rozwój jest konieczny, jeśli chcesz nadążać za zmianami rynkowymi, a tym bardziej, jeśli chcesz wygrywać z konkurencją.
Wydarzenia marketingowe 2022 – podsumowanie
Drugie półrocze 2022 roku przyniesie wiele konferencji marketingowych, na których warto się pojawić. Będą to zarówno wydarzenia organizowane stacjonarnie, jak i w formule online. W każdym przypadku masz okazję do wysłuchania wystąpień ekspertów, którzy pracują w renomowanych oraz cenionych brandach polskich i zagranicznych. To znakomita okazja do zdobycia nowych kontaktów i inspiracji do dalszych działań.
Ten wpis jest aktualizacją treści z 14 lutego 2022 roku.