semKRK
To wydarzenie dało się poznać od najlepszej strony nie tylko ekspertom z Krakowa. semKRK nie jest jednak zwykłą konferencją, podczas której słuchacze biernie analizują wypowiedzi ekspertów. semKRK ma bowiem przede wszystkim integrować znawców branży, którzy do tej pory mieli ze sobą kontakt tylko za pośrednictwem Internetu. Ten “SEMowy barcamp” zasłynął bowiem ze swojej luźnej atmosfery, która wspomaga wymianę doświadczeń między początkującymi i ekspertami.
W czasie semKRK ekspertów jednak nie brakuje. Weterani branży SEO, Google Ads czy e-commerce w trakcie tego wydarzenia dzielą się swoimi doświadczeniami w ramach modułu case study. Jest to zatem doskonała okazja, żeby zapoznać się z bieżącymi trendami i dowiedzieć się jeszcze więcej o sekretach branży. Co więcej, semKRK zaprasza entuzjastów SEM więcej niż tylko raz w roku. Wydarzenie odbywa się cyklicznie w różnych miejscach w Krakowie, dzięki czemu zyskujemy nie tylko wiedzę, ale również doskonały pretekst do zwiedzania miasta!
Festiwal SEO Katowice
Tego wydarzenia nikomu z branży SEO nie trzeba przedstawiać. Odbywający się 10 maja 2019 roku Festiwal SEO w Katowicach to największe i najgłośniejsze wydarzenie tego typu w Polsce, które co roku przyciąga setki osób chcących poszerzać swoją wiedzę.
Wielkość i jakość Festiwalu SEO w Katowicach sprawia, że nie brakuje tu także znanych twarzy ze światowego rynku pozycjonowania. Przedstawiciele znanych marek, właściciele prestiżowych agencji i jedyni w swoim rodzaju eksperci co roku zjeżdżają na Śląsk aby dzielić się swoją wiedzą właśnie na Festiwalu SEO. Ich międzynarodowe doświadczenia są przedstawiane w formie studium przypadków, tak, aby można z nich było wynieść jak najwięcej praktycznej wiedzy.
Na Festiwalu SEO w Katowicach nie zabraknie także różnorodnych tematów. Wśród nich jest oczywiście SEO, ale także e-commerce, SEM, marketing internetowy czy content marketing. Jeśli dla kogoś to jednak za mało, to z pewnością kusząca będzie sama lokalizacja wydarzenia – tuż obok katowickiego Spodka!
I love marketing
Zapowiedziana na dni od 13 do 15 marca konferencja I love marketing może mieć dużą wartość także dla specjalistów od SEO. Łączy ona w sobie bowiem tematy marketingowe z potęgą internetu, tworząc jedyne w swoim rodzaju kompleksowe połączenie.
Na konferencji I love marketing spotkamy nie tylko ekspertów z dużych korporacji. Kilka słów o swoich doświadczeniach opowiedzą także ci, którzy na swoją pozycję w internecie pracowali bez profesjonalnej wiedzy: youtuberzy, influencerzy czy znane twarze z social mediów. Wśród nich będą m.in. Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), Kamil Natil & Rafał Myśliński z fanpage’a Suchar Codzienny, czy prawdziwy znawca polskiego Youtube’a Rafał Masny. Każde z nich przedstawi swoje unikalne doświadczenia, które mogą wpłynąć na nasze myślenie o pozycjonowaniu.
Co więcej, podczas konferencji I love Marketing z pewnością nie zdążymy się znudzić. Każda prelekcja będzie bowiem trwała zaledwie 18 minut – tyle wystarczy, by zyskać całkiem nowe spojrzenie na omawiane tematy!
Best of Online Marketing Kongres
Jest także propozycja dla zwolenników bardziej doświadczalnych form zdobywania wiedzy. 28 i 29 marca w Warszawie będzie bowiem okazja, by wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest Best of Online Marketing Kongres, na którym poruszone zostaną także tematy związane z SEO.
Podczas Best of Online Marketing Kongres zostaną poruszone tematy wskazane przez samych uczestników. Zdecydowali oni, że w czasie edycji z 2019 roku dowiemy się więcej o użyciu contentu w kampaniach, technikach psychologicznych oraz efektywnym korzystaniu z Google Analytics – choć to oczywiście nie wszystkie proponowane tematy.
W drugiej części wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć sprawy w swoje własne ręce w czasie unikalnych warsztatów. W ich trakcie będzie można popracować nad swoją wiedzą o Facebooku, treściach i statystykach z Google Analytics w ramach studiów przypadków o różnych poziomach trudności. Praca nad problemami będzie się odbywać w grupach pod okiem ekspertów, tak, aby wynieść z kongresu nie tylko wiedzę, ale mnóstwo pozytywnych doświadczeń.
Search.Conference
Dla wielu znawców branży SEO ogólne konferencje mogą się okazać za mało wartościowe. Takim osobom ogromną dawkę wiedzy zagwarantuje coroczna październikowa edycja Search.Conference – jedynego w swoim rodzaju spotkania, w którym, jak deklarują organizatorzy, “nie ma miejsca na ogólniki”.
Search.Conference to wydarzenie, podczas którego będzie można zgłębić tematy takie jak ewolucja algorytmów, content marketing czy link building. Każdy z prelegentów postara się jak najlepiej przybliżyć wybrany element SEO na podstawie własnych doświadczeń – a będą to doświadczenia z dostarczone przez ekspertów z gigantów takich jak pracuj.pl, Allegro czy Wirtualna Polska. Nie ma tu miejsca na naukowe teorie, wyłącznie doświadczenia oparte na studiach przypadków. Jeśli zatem chcesz poznać tajniki działania wielkich marek i biznesów związanych z SEO, Search.Conference będzie idealnym źródłem bezcennych informacji.
SEMcamp
Giganci wśród mistrzów SEO będą mieli okazję pojawić się w Warszawie jeszcze raz – tym razem na SEMcamp, który w ostatnich latach zyskał ogromne rzesze zwolenników. Trudno się dziwić – atrakcyjny program i obecność czołowych postaci z branży mogą przyciągać!
SEMcamp to miejsce, gdzie można spojrzeć na SEO z zupełnie nowej perspektywy. W trakcie tego wydarzenia możemy poznać nie tylko doświadczenia ekspertów od SEM, ale także poznać kulisy pozycjonowania widziane oczami specjalistów internetowego giganta, jakim jest Google.
To wydarzenie kładzie także szczególny nacisk na kwestie związane z reklamą w internecie. Eksperci z SEMcampu cyklicznie przybliżają słuchaczom także wiadomości z dziedzin takich jak rynek mobile, analityka internetowa czy reklama wideo. Dzięki temu możemy zyskać jeszcze szersze spojrzenie na wszystkie zadania związane z pozycjonowaniem.
Tyle wydarzeń… jakie wybrać?
Jak widać, wydarzeń związanych z SEO w Polsce nie brakuje. Nie można także powiedzieć, że wszystkie poruszają te same tematy – różnorodność zagadnień jest przecież ogromna. Każda z wyżej wymienionych konferencji może wnieść dużą wartość do pracy każdego specjalisty SEO. W końcu nic nie rozwija tak bardzo, jak wymiana zbieranych przez lata doświadczeń!