Wykluczenie miejsc docelowych dostępne w kampaniach Performance Max

Wykluczenie miejsc docelowych dostępne w kampaniach Performance Max

Google Ads wprowadza nowość w kampaniach Performance Max. Od teraz stopniowo na kontach pojawia się możliwość wykluczenia miejsc docelowych! Jest to duża i korzystna zmiana.

Google Ads wprowadza nowość w kampaniach Performance Max. Od teraz stopniowo na kontach pojawia się możliwość wykluczenia miejsc docelowych! Jest to duża i korzystna zmiana.

Tu uwaga – z naszych obserwacji wynika, że w pierwszej kolejności opcję tą otrzymują kampanie Performance Max utworzone “od zera” a nie konwertowane ze starych kampanii produktowych PLA czy iPLA. Jednak nic się nie bójcie – w tych kampaniach również zaczynają się już pojawiać wspomniane wykluczenia.

skuteczna reklama baner

Miejsca docelowe to jedna z opcji kierowania reklam GDN. Wybór tej opcji, umożliwia wyświetlanie reklam w wybranych aplikacjach lub ich kategoriach, kanałach Youtube bądź wybranych stronach internetowych. Aby wykluczyć dane miejsce, należy wejść do panelu Google Ads, utworzyć kampanię Performance Max (lub wejść w dotychczasową) > treść > wyklucz miejsca docelowe.

Tutaj uwaga: wykluczenia miejsc docelowych w Kampanii Performance Max dodają się na poziomie całego konta, należy być ostrożnym aby nie wykluczyć wartościowego ruchu.

Wykluczenia miejsc docelowych
Źródło: własny zrzut ekranu

Aby wykluczyć witrynę, kanały i filmy w Youtube, aplikacje można albo wpisać dokładny adres URL albo skorzystać z opcji “Przeglądaj” w celu znalezienia propozycji wykluczeń. . Kategorie aplikacji można wykluczyć jednym kliknięciem wpisując mobileappcategory::69500. 

Wykluczenia miejsc docelowych a treść
Źródło: własny zrzut ekranu
(2)
Autor
Jr SEM Specialist - Karolina

Jr SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania, a obecnie studentka Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy. Pasjonatka aktywności sportowych a w szczególności siłowni. Uwielbia chodzić po górach. Jest też miłośniczką kotów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej