.animate-view{opacity: 1 !important;}

Wykluczenie miejsc docelowych dostępne w kampaniach Performance Max

1min.

Komentarze:0

Wykluczenie miejsc docelowych dostępne w kampaniach Performance Max
01 grudnia 2022
Google Ads wprowadza nowość w kampaniach Performance Max. Od teraz stopniowo na kontach pojawia się możliwość wykluczenia miejsc docelowych! Jest to duża i korzystna zmiana.

1min.

Komentarze:0

Google Ads wprowadza nowość w kampaniach Performance Max. Od teraz stopniowo na kontach pojawia się możliwość wykluczenia miejsc docelowych! Jest to duża i korzystna zmiana. Tu uwaga - z naszych obserwacji wynika, że w pierwszej kolejności opcję tą otrzymują kampanie Performance Max utworzone “od zera” a nie konwertowane ze starych kampanii produktowych PLA czy iPLA. Jednak nic się nie bójcie - w tych kampaniach również zaczynają się już pojawiać wspomniane wykluczenia. skuteczna reklama baner Miejsca docelowe to jedna z opcji kierowania reklam GDN. Wybór tej opcji, umożliwia wyświetlanie reklam w wybranych aplikacjach lub ich kategoriach, kanałach Youtube bądź wybranych stronach internetowych. Aby wykluczyć dane miejsce, należy wejść do panelu Google Ads, utworzyć kampanię Performance Max (lub wejść w dotychczasową) > treść > wyklucz miejsca docelowe.
Tutaj uwaga: wykluczenia miejsc docelowych w Kampanii Performance Max dodają się na poziomie całego konta, należy być ostrożnym aby nie wykluczyć wartościowego ruchu.
[caption id="attachment_60894" align="aligncenter" width="750"]Wykluczenia miejsc docelowych Źródło: własny zrzut ekranu[/caption] Aby wykluczyć witrynę, kanały i filmy w Youtube, aplikacje można albo wpisać dokładny adres URL albo skorzystać z opcji “Przeglądaj” w celu znalezienia propozycji wykluczeń. . Kategorie aplikacji można wykluczyć jednym kliknięciem wpisując mobileappcategory::69500.  [caption id="attachment_60896" align="aligncenter" width="750"]Wykluczenia miejsc docelowych a treść Źródło: własny zrzut ekranu[/caption]
Karolina Pyznar SEM Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

european search awards finalist