Wykluczenie miejsc docelowych dostępne w kampaniach Performance Max
Google Ads wprowadza nowość w kampaniach Performance Max. Od teraz stopniowo na kontach pojawia się możliwość wykluczenia miejsc docelowych! Jest to duża i korzystna zmiana.
Google Ads wprowadza nowość w kampaniach Performance Max. Od teraz stopniowo na kontach pojawia się możliwość wykluczenia miejsc docelowych! Jest to duża i korzystna zmiana.
Tu uwaga – z naszych obserwacji wynika, że w pierwszej kolejności opcję tą otrzymują kampanie Performance Max utworzone “od zera” a nie konwertowane ze starych kampanii produktowych PLA czy iPLA. Jednak nic się nie bójcie – w tych kampaniach również zaczynają się już pojawiać wspomniane wykluczenia.
Miejsca docelowe to jedna z opcji kierowania reklam GDN. Wybór tej opcji, umożliwia wyświetlanie reklam w wybranych aplikacjach lub ich kategoriach, kanałach Youtube bądź wybranych stronach internetowych. Aby wykluczyć dane miejsce, należy wejść do panelu Google Ads, utworzyć kampanię Performance Max (lub wejść w dotychczasową) > treść > wyklucz miejsca docelowe.
Tutaj uwaga: wykluczenia miejsc docelowych w Kampanii Performance Max dodają się na poziomie całego konta, należy być ostrożnym aby nie wykluczyć wartościowego ruchu.
Aby wykluczyć witrynę, kanały i filmy w Youtube, aplikacje można albo wpisać dokładny adres URL albo skorzystać z opcji “Przeglądaj” w celu znalezienia propozycji wykluczeń. . Kategorie aplikacji można wykluczyć jednym kliknięciem wpisując mobileappcategory::69500.