.animate-view{opacity: 1 !important;}

Wykluczenie miejsc docelowych w sieci reklamowej (GDN)

1min.

Komentarze:2

PPC
Wykluczenie miejsc docelowych w sieci reklamowej (GDN)d-tags
03 kwietnia 2024
Sprawdź, jak zawęzić obszar emisji reklam w Twoich kampaniach, dzięki wykluczeniom miejsc docelowych!
PPC

1min.

Komentarze:2

Jak to zrobić?

Google Ads posiada funkcję wykluczenia miejsc docelowych w sieci GDN. Umożliwia ona jeszcze dokładniejszą optymalizację działań reklamowych.

Tutaj uwaga: wykluczenia miejsc docelowych w kampanii Performance Max dodają się na poziomie całego konta, należy być ostrożnym, aby nie wykluczyć wartościowego ruchu.

Miejsca docelowe to jedna z opcji kierowania reklam GDN. Jej wybór umożliwia wyświetlanie reklam w wybranych aplikacjach lub ich kategoriach, kanałach i filmach na platformie YouTube, a także na wybranych witrynach internetowych. 

By wykluczyć miejsca docelowe, należy wejść do panelu Google Ads i wybrać kolejno: 

Narzędzia > Dopasowanie treści > Wykluczone miejsca docelowe

wykluczone miejsca docelowe w PMax

Źródło: panel Google Ads

Aby wykluczyć witrynę, kanały i filmy w YouTube, czy też aplikacje, możemy wpisać dokładny adres URL lub skorzystać z opcji “Przeglądaj” w celu znalezienia propozycji wykluczeń. Wszystkie kategorie aplikacji można za to wykluczyć jednym kliknięciem, wpisując w odpowiednie pole kod mobileappcategory::69500.

wykluczenie aplikacji w PMax

Źródło: panel Google Ads

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022