.animate-view{opacity: 1 !important;}

X (Twitter) dołącza do sieci reklamowej Google

0min.

Komentarze:0

X (Twitter) dołącza do sieci reklamowej Googled-tags
09 października 2023
Po ogromnym spadku przychodów z reklam X (lub jak kto woli, Twitter) zdecydował się zarabiać za pomocą Google Ad Manager’a. Co skłoniło Elona Muska do podjęcia tego działania? Jakie korzyści przyniesie to reklamodawcom?

0min.

Komentarze:0

X łączy siły z siecią reklamową Google’a

W 2023 roku platforma X odnotowała ogromny spadek przychodów z reklam, ponieważ aż o 59%, względem poprzedniego roku. Strata zysków musi być poważna, jeżeli weźmie się pod uwagę fakt, że w 2022 roku praktycznie 90% przychodów platformy X zostało wygenerowanych z reklam. Wygląda na to, że właśnie ten powód pchnął Elona Muska podjęcia pewnych kroków i dołączenia do sieci reklamowej Google’a.

Obopólne korzyści

Partnerstwo Google’a z platformą X ma naprawdę ogromny potencjał i może przynieść korzyści obu stronom. Przede wszystkim, dawny Twitter stanowi jedną z najpotężniejszych marketingowych baz danych na rynku, co da reklamodawcą szansę na dotarcie do ogromnej grupy osób i kierowania swoich kampanii do ponad 200 milionów aktywnie zaangażowanych użytkowników.

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEM!
Zapisz się do newslettera

Potencjalne obawy reklamodawców

Odkąd Twitter został przejęty przez Elon’a Muska i został zaprezentowany pod nową nazwą X, stał się wolnym i mniej kontrolowanym miejscem w sieci. Rodzi to pewne obawy reklamodawców, a mianowicie istnieje ryzyko, że kampanie będą pojawiać się tuż obok obraźliwych treści, ze względu na brak ścisłych wytycznych reklamowych. Nie da się jednak ukryć, że dołączenie X do sieci reklamowej Google’a jest ogromną szansą dla reklamodawców.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.


Warning: Attempt to read property "url" on array in /home/platne/serwer311749/public_html/delante.co/wp-content/themes/delante/inc/config/json-schemas.php on line 127