.animate-view{opacity: 1 !important;}

Facebook wycofuje opcję “targetowanie szczegółowe Advantage+”

1min.

Komentarze:0

Facebook wycofuje opcję “targetowanie szczegółowe Advantage+”d-tags
07 października 2023
Facebook Ads w kampanii na ruch, wycofuje wybór opcji “targetowanie szczegółowe Advantage+”. Co ta zmiana oznacza? Przeczytaj wpis, aby dowiedzieć się więcej!

1min.

Komentarze:0

Jakie jest znaczenie tej zmiany?

Zmiana oznacza brak wyboru opcji rozszerzenia grona odbiorców na podstawie szczegółowego targetowania w kampanii na ruch. Meta ma teraz możliwość docierania do szerszych grup odbiorców niż te, które zostały określone w szczegółowych opcjach targetowania.

Więcej minusów czy plusów?

Nowa opcja ma zarówno zalety jak i wady. Zmiana może być bardziej korzystna dla dużych marek, natomiast dla mniejszych brandów z ograniczonymi budżetami lub segmentami niszowymi może być mniej pożyteczna.

fb news
Źródło: Panel Facebook Ads
Autor
Karolina Pyznar - SEM Specialist
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar - SEM Specialist
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.