Zgłaszanie do indeksacji tymczasowo niedostępne

Zgłaszanie do indeksacji tymczasowo niedostępne

Zgłaszanie podstron do indeksacji to niezwykle przydatna w SEO funkcja w Google Search Console. Dlatego trochę się zasmuciliśmy gdy pod koniec tamtego tygodnia funkcjonalność przestała działać.

Ostatnio na naszym blogu: Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Zgłaszanie podstron do indeksacji jest bardzo przydatną funkcją gdy chcemy aby roboty Google daną podstronę odwiedziły szybciej. A możemy tego chcieć np. gdy:

  • zaktualizowaliśmy/zoptymalizowaliśmy podstronę i chcemy zobaczyć szybciej wyniki,
  • dodaliśmy nową podstronę i chcemy, żeby była szybciej zindeksowana.

W ubiegłym tygodniu Google opublikowało na swoim Twitterze informację o tymczasowym wyłączeniu tej funkcji:

Obecnie sprawdzając URL wyświetli nam się informacja o tymczasowym wyłączeniu tej funkcji:

Indeksowanie stron w sc

Dlaczego nie można indeksować ręcznie stron?

Funkcja ta została wyłączona w związku z pracami nad poprawą tego narzędzia. Ostatnio mierzyliśmy się z wieloma błędami indeksacji – strony bardzo wolno były indeksowane, niektóre nawet Google z dnia na dzień wyindeksowywał, co wpływało na ruch na stronie. Mamy więc nadzieję, że gdy za kilka tygodni ta funkcjonalność do nas powróci, nie będziemy już narzekać na błędy w indeksowaniu.

Pocieszeniem jest fakt, że roboty Google w dalszym ciągu indeksują strony.

 

(6)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.
Komentarze (4)
  1. Dzięki za ten kredki i treściwy artykuł. Sam ostatnio mierze się z wy pozycjonowaniem własnej niewielkiej strony internetowej. Zmieniłem tytuł na podstronie i chciałem poprosić o ponowną indeksacje, a tu figa z makiem 🙂 Zmartwiłem się że to coś z moją stroną internetową jest coś nie tak. Teraz przynajmniej wiem że to sytuacja tymczasowa. DZIĘKI

  2. Nie ma się co cieszyć 🙂 Najpierw zepsuli, teraz wyłączyli na kilka tygodni. Wszyscy się przyzwyczają do braku opcji i jednak jej nie przywrócą. Taka mała, realna teoria spiskowa 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej