.animate-view{opacity: 1 !important;}

Nowa etykieta GMC, linki do witryn na Instagramie, reklamy w powiadomienia na Facebooku – Aktualności SEM – #1 Kwiecień 2025

2min.

Komentarze:0

Nowa etykieta GMC, linki do witryn na Instagramie, reklamy w powiadomienia na Facebooku – Aktualności SEM – #1 Kwiecień 2025d-tags
04 kwietnia 2025
Odkryj najnowsze wiadomości ze świata PPC z minionego tygodnia! Przeczytaj ten artykuł i śledź najważniejsze zmiany na bieżąco.

2min.

Komentarze:0

Etykiety informująca o niższej cenie przy pierwszym zakupie

W grudniu 2024 roku Google Merchant Center wprowadziło nową funkcję umożliwiającą sprzedawcom oferowanie rabatów na pierwsze zamówienie dla nowych klientów. Tę funkcję możesz znaleźć w sekcji Dodatki > Promocje (ta funkcjonalność jest dostępna tylko dla wybranych krajów, więcej informacji pod tym linkiem).

Etykiety informująca o niższej cenie przy pierwszym zakupie

Źródło: Panel GMC

Obecnie etykiety informujące o takich zniżkach, oznaczone jako First order, pojawiają się w reklamach Google Shopping w wynikach wyszukiwania. ​

Co to dla Ciebie oznacza?

Funkcjonalność ta pozwoli Ci na stworzenie promocji skierowanych specjalnie do nowych klientów. Dzięki temu możesz zwiększyć szanse na to, że nowi użytkownicy zdecydują się na zakup w Twoim sklepie. W GMC możesz określić procentowy rabat, minimalną wartość zakupu oraz maksymalną kwotę zniżki, co pozwoli na ochronę marży zysku. Takie działanie może pomóc w przyciągnięciu do sklepu nowych klientów.

Linki do witryn w reklamach na Instagramie

Na niektórych kontach pojawia się już opcja dodania wielu linków do witryny w jednej reklamie. Linki te pojawią się tuż pod materiałem grafiką/wideo, a każdy z nich może kierować użytkowników do różnych stron docelowych dopasowanych do treści reklamy.

linki do witryny w reklamach na Instagramie

Źródło: Linkedin

Co to dla Ciebie oznacza?

To rozwiązanie może zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) oraz liczbę konwersji.

Reklamy w powiadomieniach na Facebooku

Umiejscowienie reklam w powiadomieniach na Facebooku umożliwi dotarcie do osób, które już wykazały zainteresowanie daną treścią lub dokonały interakcji z reklamą.

reklamy w powiadomieniach na Facebooku

Źródło: panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Dzięki temu możesz liczyć na zwiększenie zaangażowania odbiorców, co z kolei sprzyja budowaniu świadomości marki oraz zachęcaniu użytkowników do ponownego rozważenia oferty.

Autor
Weronika Strzeżyk - Junior SEM Specialist
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W Delante od stażu SEM w sierpniu 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, a także poznawania kultury regionu Pienin i Górnego Śląska.

Autor
Weronika Strzeżyk - Junior SEM Specialist
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W Delante od stażu SEM w sierpniu 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, a także poznawania kultury regionu Pienin i Górnego Śląska.