Analiza słów kluczowych w SEMSTORM

Analiza słów kluczowych w SEMSTORM

W tym artykule przyjrzę się analizie słów kluczowych w SEMSTORM. Wyjaśnię, dlaczego dobór słów kluczowych jest ważny, opiszę narzędzia SEMSTORM do doboru fraz kluczowych, a także pokażę, w jaki sposób dokonać analizy słów dla wybranej domeny przy pomocy tego narzędzia. Serdecznie zapraszam!

Ostatnio na naszym blogu: Jak sprawić, by ludzie czytali twojego bloga?

Wybór odpowiednich słów kluczowych jest jednym z najważniejszych elementów działań SEO oraz SEM. To właśnie od fraz często zależy to, czy nasza strona zwiększy swoją widoczność w Google, a także czy dotrze do odpowiedniej grupy odbiorców. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jak analizować słowa kluczowe w SEMSTORM, by osiągnąć jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania!

Dlaczego dobór słów kluczowych jest ważny?

Słowa kluczowe to frazy czy wyrażenia, które użytkownicy wprowadzają do wyszukiwarki, w celu znalezienia potrzebnych informacji, produktów czy usług.

Jako właściciel strony internetowej czy twórca treści, chcesz, aby słowa kluczowe na Twojej stronie były dopasowane do tego, czego szukają użytkownicy, dzięki czemu Twoja witryna będzie mieć większe szanse na wzrost widoczności, a tym samym na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.

Słowa kluczowe są ważne, ponieważ stanowią łącznik pomiędzy tym, czego szukają użytkownicy, a treścią, którą umieszczasz na Twojej stronie, aby dostarczyć ludziom potrzebnych im informacji. Stanowią one zatem narzędzie do tego, aby zwiększyć ruch na Twojej stronie, a także zbudować rozpoznawalność marki czy pozycję eksperta w danej dziedzinie.

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe są niezbędne do przeprowadzenia skutecznego procesu pozycjonowania strony. Wybranie właściwej liczby fraz, ich zagęszczenia, a także rozmieszczenia na stronie wpływa na wyniki pozycjonowania witryny. Słowa kluczowe to także niezbędny element podczas przeprowadzania kampanii reklamowych Google Ads, internetowych akcji marketingowych czy tworzenia reklam na portalach społecznościowych.

Jeśli dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe do oferowanych usług czy produktów, zwiększysz szansę na dotarcie do określonej grupy odbiorców, zainteresowanej danym zagadnieniem, czy produktem. To z kolei przełoży się na wzrost szans na przeprowadzenie realnej sprzedaży (konwersji), zwiększenie zysków i przyczyni się do dalszego rozwoju firmy.

W jaki sposób dobierać odpowiednie słowa kluczowe?

Proces doboru odpowiednich słów kluczowych powinien rozpocząć się od przeprowadzenia dokładnej analizy wybranej strony internetowej. Należy zapoznać się produktami, usługami czy informacjami zawartymi na stronie, zwracając szczególną uwagę, na aspekty, które ją wyróżniają.

W kolejnym kroku należy przygotować listę fraz kluczowych, od wyrazów bardzo ogólnych do rozbudowanych, które będą jak najlepiej charakteryzować daną stronę. Warto zastanowić się, w jakim celu użytkownicy mogą odwiedzać witrynę, dzięki czemu dużo łatwiej będzie nam dobrać słowa kluczowe, które mogą być później przez nich wyszukiwane.

Więcej na temat doboru fraz kluczowych znajdziecie w naszym artykule: Dobór słów kluczowych – czym się kierować?

Czym jest SEMSTORM?

SEMSTORM to kompleksowe narzędzie, pozwalające usprawnić pracę nad zwiększeniem widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Jest jednym z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych do analizy słów kluczowych w wyszukiwarkach w Polsce. Usprawnia ono także pracę nad:

  • przeprowadzaniem analizy konkurencji,
  • tworzeniem profesjonalnych raportów, przydatnych w procesie budowania strony,
  • tworzeniem artykułów,
  • układaniem opisów kategorii czy produktów,
  • planowaniem różnorodnych kampanii.

Dzięki SEMSTORM szybko i skutecznie zidentyfikujesz frazy, na które widoczna jest Twoja strona w wynikach wyszukiwania, a także określisz ich pozycje. Możesz też sprawdzić wyniki stron Twojej konkurencji. Narzędzie to umożliwi Ci również przeprowadzenie audytu strony, dzięki któremu uzyskasz podpowiedzi, w jaki sposób poprawić wydajność Twojej witryny i sprawić, aby była ona częściej wyświetlana przez użytkowników.

Co wyróżnia narzędzie SEMSTORM od innych narzędzi do analizy słów kluczowych?

Narzędzie SEMSTORM do analizy słów kluczowych wyróżnia się przede wszystkim bardzo prostą obsługą. Dostarcza danych w czasie rzeczywistym i jednocześnie udziela informacji na temat trendowych produktów czy interesujących wydarzeń. Dane pozyskiwane z SEMSTORM są odpowiednio dostosowane do poszczególnych krajów, tak aby stanowić, jak najbardziej wartościowe źródło. Do ich gromadzenia wykorzystywane są nie tylko informacje z wyszukiwarek, ale również platform video czy marketplace. Do przeprowadzenia analizy słów kluczowych, oprócz fraz, wykorzystuje się także statystyki słów kluczowych, uwzględniające m.in. informacje o wyszukiwaniach, CPC czy trendach. Narzędzie SEMSTORM skutecznie wspiera działania SEO, PPC, video czy content marketingu.

Narzędzia SEMSTORM do doboru słów kluczowych:

SEMSTORM umożliwia przeprowadzenie szczegółowej analizy słów kluczowych. Oferuje on szereg narzędzi, dzięki którym możemy znaleźć frazy kluczowe, które będą dopasowane do naszej witryny.

Wpisując określoną frazę (np. kurtki damskie) w wyszukiwarkę słów kluczowych, otrzymamy szereg propozycji innych słów kluczowych, które możemy wykorzystać na naszej stronie, aby przyciągnąć zainteresowanie użytkowników. Nasze wyszukiwania możemy dopasować do różnych państw i miast, tak aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe dla danej lokalizacji.

SEMSTORM fraza kluczowa

Po dokonaniu analizy otrzymujemy zestaw słów kluczowych podzielonych na sześć kategorii:

  1. Proste podpowiedzi,
  2. Słowa z przyimkami,
    SEMSTORM słowa z przyimkami
  3. Pytania,
  4. Video,
    SEMSTORM video
  5. Hashtagi,
  6. Lista.
    SEMSTORM lista

Każda z kategorii zawiera pokaźny zestaw słów kluczowych wraz z zaznaczonym podziałem na miasta (podane przy dokonywaniu analizy), w których wyszukiwane są podane frazy.

Wyszukane słowa kluczowe możemy łatwo wyeksportować, klikając przycisk eksport u góry (1) lub przy danej kategorii(2), aby pobrać tylko wybrane frazy.

eksport słów kluczowych

Słownik

Kolejnym narzędziem, który pozwoli Ci dokonać analizy słów kluczowych, jest słownik. Przeszukuje on miliony fraz kluczowych, które możesz wykorzystać do wsparcia swojego biznesu. Słownik przyda się w szczególności do usprawnienia działań SEO, zwiększenia widoczności witryny poprzez odpowiednio dobrane słowa kluczowe w opisach produktów czy artykułów, a także przy prowadzeniu kampanii Google Ads czy podczas pisania treści na bloga, czy stronę.

Szukając danego słowa kluczowego, możemy skorzystać z trzech trybów: Zawiera, Język naturalny, Z synonimami.

wyszukiwanie SEMSTORM

  • Zawiera – zwróci słowa, które zawierają wybrane słowo kluczowe dokładnie tak, jak je wpisałeś; np. samochód osobowy oraz samochód elektryczny.
  • Język naturalny – wyświetli te słowa, które zawierają wybraną frazę, a także jej odmiany; np. samochody używane oraz marki samochodów.
  • Z synonimami – uwzględni także synonimy; np. auta z Niemiec, auta poleasingowe.

Przy wpisywaniu słowa kluczowego możemy również stosować modyfikatory:

  • +osobowy – wszystkie słowa, które oprócz samochód zawierają także człon osobowy; np. samochód osobowy; samochód osobowy w firmie.
  • -osobowy – wszystkie słowa, które nie zawierają członu osobowy; np. samochód elektryczny, samochód do ślubu.
  • osobow* – wszystkie słowa, które zawierają człon rozpoczynający się od osobow”; np. samochód dla 5 osobowej rodziny, samochód osobowy. Tego modyfikatora należy używać tylko w przypadku trybu “Zawiera”.
  • Modyfikatory można łączyć, np.: +samochód* -osobow* zwróci Ci wyniki bez takich fraz jak samochód osobowy i samochód osobowy w firmie.

Domeny na słowa kluczowe

Domeny na słowa kluczowe to narzędzie, które będzie przydatne szczególnie w przypadku działań promocyjnych dla określonego zestawu słów kluczowych. Dzięki temu narzędziu możesz określić, z jakimi stronami będziesz musiał konkurować o najwyższe pozycje na wybrane frazy.

Słowa kluczowe semstorm

Pozwoli Ci ono dokonać rozpoznania na rynku, sprawdzić największych rywali na dane słowa kluczowe i oszacować jak trudno będzie Ci je wypozycjonować. Z reguły, jeżeli na liście pojawią się bardzo duże i rozpoznawalne strony, które długo istnieją na rynku, proces pozycjonowania będzie bardzo trudny, a za kliknięcia w Google Ads zapłacisz dużo więcej.

Powiązane słowa kluczowe

Narzędzie to, po wpisaniu wybranej przez Ciebie frazy, wyświetli słowa z nią powiązane. Wygenerowany raport będzie zawierać wpisane słowo kluczowe i jego odmiany, a także inne frazy, które są z nim tematycznie związane.

Powiązane słowa kluczowe są wyznaczane na podstawie realnych wyszukiwań użytkowników i tego w jaki sposób, zawężają oni swoje wyniki wyszukiwań.

Poniższy przykład obrazuje wyniki dla wyszukiwania słowa „high heels”, jak widać, znajdują się tutaj nie tylko frazy zawierające wpisane słowa kluczowe, ale także synonimy czy frazy z nim powiązane, takie jak: “platform shoes” czy “wedge shoes”.

fraza high heels
żródło: SEMSTORM

SEO

Kolejnym narzędziem dostępnym w pakietach SEMSTORM jest narzędzie SEO. Dzięki niemu z łatwością znajdziemy najlepsze słowa kluczowe do wzmocnienia swoich działań pozycjonerskich.

Zgromadzone dane przydadzą się przy tworzeniu unikalnych opisów produktów i kategorii czy tworzenia title i meta description, dzięki którym zwiększymy widoczność witryny i zdobędziemy najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Suggester

Suggester to narzędzie, które pozwala generować dodatkowe słowa kluczowe, które są związane z interesującym Cię zagadnieniem. Będzie ono szczególnie przydatne w:

  • rozbudowywaniu kampani Google Ads,
  • znajdowaniu podpowiedzi opracowanych z myślą o e-commerce,
  • budowaniu naturalnej widoczności witryny na frazy longtailowe,
  • rozwijaniu prowadzonych działań video i docieraniu do coraz szerszego grona odbiorców.
Suggester
żródło: SEMSTORM

Generator tematów

Celem tego narzędzia jest pomoc w dobieraniu tematów artykułów czy treści, którą chcemy umieścić na stronie. To świetne narzędzie do gromadzenia danych na temat pytań, jakie zadają użytkownicy, w związku z interesującym Cię zagadnieniem.

Zobacz jakie pytania i problemy wpisują w wyszukiwarkę użytkownicy. Dopasuj odpowiednie tematy artykułów na swoją stronę i zwiększ widoczność swojej witryny na konkretne zapytania.

Obrazki

Zadaniem tego narzędzia jest podpowiadanie słów kluczowych, jakie użytkownicy wpisują w serwisach związanych z grafikami. Analiza wygenerowanego raportu, na podstawie wybranej przez Ciebie frazy kluczowej, pozwoli Ci znaleźć podpowiedzi do układania nazw plików oraz opisów alternatywnych do zdjęć na Twojej stronie.

Obrazki semstorm
źródło: SEMSTORM

E-commerce

Narzędzie to pozwala znajdować sugestie słów kluczowych dotyczące produktów oraz e-commerce z najbardziej znanych platform sprzedażowych. Rozwiązanie to przyda się szczególnie właścicielom sklepów internetowych, którzy dzięki analizie fraz będą mogli sprawdzić, czego szukają kupujący a także jakie produkty są aktualne na topie.

Film

Kolejnym narzędziem jest rozwiązanie dedykowane w szczególności twórcom filmów, publikujących swoje materiały w takich portalach, jak YouTube czy Vimeo. Narzędzie to pozwala znajdować słowa kluczowe, które użytkownicy wpisują w poszukiwaniu określonych materiałów video.

Znalezione frazy kluczowe warto wykorzystać w opisach pod filmami, w tytule czy tagach, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Film semstorm
źródło: SEMSTORM

Statystyki słów kluczowych

Zadaniem tego narzędzia jest wyświetlanie statystyk dotyczących wybranych słów kluczowych. Możemy wpisać listę 500 fraz, do których zostaną dopasowane informacje dotyczące liczby ich wyszukiwań, trendów, CPC czy konkurencyjności.

Statystyki słów kluczowych
źródło: SEMSTORM

Hashtagi

Kolejne narzędzie będzie przydatne dla wszystkich osób, które prowadzą profile w portalach społecznościowych, takich jak np. Instagram czy Twitter. Jak powszechnie wiadomo, hashtagi służą tam do organizowania treści czy docierania do konkretnej grupy odbiorców.

Z pomocą tego narzędzia wyszukasz najpopularniejsze hashtagi związane z wybranym przez Ciebie słowem kluczowym, które możesz wykorzystać do opisu zdjęć czy postów wrzucanych na swoje social media. Dzięki temu zwiększysz swoją widoczność i zyskasz zainteresowanie konkretnych użytkowników.

Hashtagi semstorm
źródło: SEMSTORM

Apps

Zastanawiasz się, co wpisują w wyszukiwarkę użytkownicy, którzy szukają określonej aplikacji mobilnej? Narzędzie Apps umożliwi Ci podgląd fraz kluczowych dopasowanych do danej aplikacji, które najczęściej wpisują użytkownicy.

Narzędzie to pozwoli Ci znaleźć frazy pasujące do Twojej aplikacji, dzięki czemu zwiększysz jej popularność i pozyskasz zainteresowanie odbiorców.

Apps semstorm
źródło: SEMSTORM

Tryb zaawansowany

SEMSTORM jest źródłem wielu danych, które dla niektórych osób mogą nie być wystarczająco czytelne lub zbyt skomplikowane. Tryb zaawansowany to narzędzie, które umożliwia pełne dostosowanie sugestii do własnych oczekiwań i potrzeb. W tym trybie możesz włączać i wyłączać niektóre kolumny w tabelach, tak żeby prościej było analizować poszczególne dane i wyciągać z nich odpowiednie wnioski.

Tryb zaawansowany semstorm
źródło: SEMSTORM

Analiza słów kluczowych w SEMSTORM dla określonej domeny

Narzędzie SEMSTORM umożliwia nam również analizę, w tym analizę słów kluczowych, dla wybranej domeny.

Analiza słów kluczowych semstorm

Aby rozpocząć analizę strony wystarczy wpisać adres domeny, którą chcemy sprawdzić i kliknąć przycisk “Analizuj”. Dodatkowo możemy podać adresy czterech konkurentów, jeśli chcemy przeprowadzić analizę porównawczą.

Warto zwrócić uwagę, że przy wpisywaniu adresów stron konkurentów mamy do wyboru opcje “LUB” oraz “I”. Jeśli wybierzemy pierwszą z nich, w raporcie zostaną wyświetlone słowa, na które widoczna jest przynajmniej jedna z witryn, natomiast w przypadku drugiej opcji, czyli wariantu “I” raport wygeneruje nam słowa, na które wyświetlają się wszystkie analizowane witryny jednocześnie.

Po załadowaniu się strony dostaniemy dostęp do panelu informacyjnego, w którym zebrane są najważniejsze informacje dotyczące witryny, takie jak: ruch, widoczność, podgląd 10 najważniejszych dla witryny słów kluczowych czy dane o konkurencji.

Dane konkurencja semstorm

W bocznym panelu umieszczony jest z kolei podgląd witryny, a także menu, z którego możemy przejść do podstron z bardziej szczegółowymi informacjami np. na temat słów kluczowych czy konkurentów.

Panel informacyjny semstorm

Nas w dzisiejszym wpisie interesuje analiza słów kluczowych, dlatego przejdziemy właśnie do tej opcji.

Analiza słów kluczowych semstorm

Po załadowaniu się analizy, na górze strony wyświetlą się nam następujące wykresy:

  • Rozkład pozycji (raporty SEO) – informuje, na jakich pozycjach znajdują się analizowane słowa kluczowe. Najlepiej, gdy możliwie jak najwięcej słów znajduje się na początku wykresu, a więc na pozycjach 1-10.

Rozkład pozycji

  • Chmura tagów – pokazuje, jakiej tematyki dotyczą analizowane frazy kluczowe. Warto przyjrzeć się jakie słowa znajdują się w chmurze i czy są one związane z naszą działalnością. Jeśli widzisz wiele słów kluczowych, które nie są dopasowane do profilu Twojej działalności, należy dowiedzieć się, jaka jest tego przyczyna.

Chmura tagów

  • Słowa kluczowe i ruch – wykres ten obrazuje ilość słów kluczowych w TOP3, TOP10, TOP20 i TOP50 wynikach wyszukiwania, a także pokazuje rozkład ruchu na stronie w poszczególnych miesiącach/latach.

Słowa kluczowe i ruch

Pod wykresami znajdziesz spis wszystkich słów kluczowych, na które widoczna jest Twoja strona. Jest to najważniejszy element na tej stronie, w którym, w trybie podstawowym, możesz sprawdzić takie informacje, jak słowo kluczowe, pozycja, ruch, liczba wyszukiwań czy konkurencyjność. Po przełączeniu na tryb zaawansowany (w lewym dolnym rogu strony) dostaniesz dodatkowe informacje m.in. na temat zmian pozycji, adresów URL, CPC, trendów czy rodzajów wyników.

Wyniki w trybie podstawowym:

Wyniki tryb podstawowy

Wyniki w trybie zaawansowanym:

Wyniki tryb zaawansowany

Nad tabelą z frazami znajdują się zakładki, dzięki którym możesz zawęzić listę słów kluczowych, aby móc przeanalizować interesujące Cię dane:

Zawężanie słów kluczowych

  • Słowa kluczowe – wszystkie słowa kluczowe, na które widoczna jest Twoja witryna.
  • Nowe – słowa, które pojawiły się w ostatnim miesiącu, a wcześniej strona nie była na nie widoczna.
  • Wzrosty – te słowa, na które Twoja strona poprawiła swoją pozycję i wyświetla się wyżej.
  • Spadki – słowa, na które Twoja strona wyświetla się niżej w porównaniu do zeszłego miesiąca.
  • Utracone – słowa, na które w poprzednim miesiącu byłeś widoczny, a teraz nie jesteś.
  • Grupy słów kluczowych – słowa zgrupowane.

Z analizy powyższych danych możesz m.in. sprawdzić, że Twoja witryna jest najbardziej widoczna na słowa związane z google i ma na nie największy potencjał wyszukiwań.

Wtyczka do przeglądarki Chrome SEMSTORM:keywords.

SEMSTORM, chcąc dać jeszcze więcej możliwości na znalezienie i dobór odpowiednich słów kluczowych, udostępnił darmową wtyczkę do przeglądarki Chrome SEMSTORM:keywords.

Wtyczka semstorm keywords
źródło: https://chrome.google.com/webstore/detail/semstorm-keywords/oilhmgfpengfpkkliokdbjjhiikehfoo?hl=pl

Wtyczka ta pozwala znaleźć podpowiedzi fraz kluczowych bezpośrednio z Google. Wystarczy, że wpiszesz słowo kluczowe w wyszukiwarkę, a otrzymasz podpowiedzi dodatkowych fraz, podobnych do wprowadzonego słowa. Dodatkowo wyświetli Ci ona również propozycje pytań, które najczęściej zadają użytkownicy z wykorzystaniem wpisanej przez Ciebie frazy i podpowiedzi na tematy artykułów.

Search Console słowa kluczowe
źródło: https://chrome.google.com/webstore/detail/semstorm-keywords/oilhmgfpengfpkkliokdbjjhiikehfoo?hl=pl

Dzięki wtyczce od SEMSTORMa sprawdzisz, które słowa kluczowe mają potencjał w Google Search Console, a także z jakim zamiarem są one wyszukiwane przez użytkowników.

Wtyczka SEMSTORM:keywords dodatkowo określi typ zapytania zgodnie z intencją użytkownika, dzieląc je na:

  • e-commerce: wyrazy sprzedażowe. Są to słowa kluczowe, które są często wykorzystywane przez użytkowników, szukających produktów w wyszukiwarkach najpopularniejszych platform e-commerce;
  • content: wyrazy contentowe. Wpisując takie frazy, użytkownicy, najczęściej chcą znaleźć dodatkowych informacje, artykuły lub video, które byłyby odpowiedzią na ich pytanie.
Wtyczka keywords
źródło: https://chrome.google.com/webstore/detail/semstorm-keywords/oilhmgfpengfpkkliokdbjjhiikehfoo?hl=pl

Bardzo przydatną funkcją, udostępnioną przez to narzędzie jest również możliwość zapisania wybranych fraz kluczowych do schowka. Skomponowaną w taki sposób listę możesz później wyeksportować do pliku CSV i wykorzystać w swoich kampaniach SEO, PPC lub content marketingowych.

W jaki sposób wykorzystać dobrane przy pomocy SEMSTORM słowa kluczowe?

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe możesz wykorzystać na szereg różnych sposobów. Poniżej znajdziesz działania, w których najczęściej znajdują one swoje zastosowanie:

  • Wsparcie procesu pozycjonowania witryny

Jak już wspominaliśmy, słowa kluczowe, stanowią nieodłączny element dobrej strategii SEO. Wspierają one optymalizację treściową oraz techniczną strony internetowej, pomagają w optymalizacji kategorii, a także kart produktów w sklepie internetowym, dzięki czemu wpływają na zwiększenie widoczności witryny i jej rozwój. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe przydadzą się również przy optymalizacji grafik i zdjęć zamieszczanych na stronie, dzięki czemu Twoja witryna stanie się widoczna również w wyszukiwarce grafiki, co z pewnością przyciągnie na Twoją stronę większą liczbę potencjalnych klientów.

  • Wsparcie kampanii Google Ads

Frazy kluczowe możesz wykorzystać również w obszarze reklam płatnych, czyli Google Ads. Korzystając z opisanego wyżej narzędzia Suggester, znajdziesz propozycje fraz, które ułatwią Ci promowanie Twojej firmy w sieci. Narzędzie to nie tylko wybierze najlepsze słowa kluczowe i wyświetli Ci średnią liczbę zapytań na nie, czy poziom ich konkurencyjności, ale również pokaże informacje o średnich stawkach za dane słowo kluczowe, jakie będziesz musiał zapłacić za każde kliknięcie w Twoją reklamę. W ten sposób przeprowadzisz skuteczną kampanię, zgodną z Twoimi oczekiwaniami.

  • Wsparcie content marketingu

Wybrane frazy kluczowe przydadzą się również podczas procesu planowania oraz pisania treści na stronę. Dzięki wykorzystaniu takich narzędzi jak SEO czy Generator tematów z łatwością wymyślisz listę tematów na bloga, a także dowiesz się, jakie słowa należy umieszczać w nagłówkach czy w treści, aby zwiększyć widoczność witryny.

  • Wsparcie działań video marketingowych

Prowadzisz swój kanał na YouTube? A może umieszczasz swoje filmiki na takich portalach jak Vimeo? Słowa kluczowe pomogą Ci wypromować Twoje filmy i sprawić, by dotarły one do jak największej grupy odbiorców. Wybierając narzędzie Film, sprawdzisz jakie słowa kluczowe powinieneś używać w opisach do filmu, w tytule czy tagach, by zwiększyć jego widoczność.

Podsumowanie

Analiza fraz kluczowych w SEMSTORM może przynieść wiele przydatnych informacji do optymalizacji strony i zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcemy, aby nasze działania SEO przynosiły zadowalające efekty, musimy dokładnie przemyśleć, jakie słowa kluczowe dobrze scharakteryzują naszą witrynę. Narzędzia takie jak SEMSTORM pomagają nam zrobić to szybko i skutecznie, byśmy mogli cieszyć się pozytywnymi wynikami jak najszybciej!

  5,00 / 5 ( 4 )
Autor
Junior SEO Specialist - Mariola

Junior SEO Specialist

W Delante od grudnia 2018 roku. Studentka Informatyki, a już wkrótce absolwentka. Otaczającą rzeczywistość rozkłada na słowa, obrazy, dźwięki - w skrócie SEO, fotografia i muzyka. W wolnym czasie chętnie podróżuje, a także gra w orkiestrze dętej.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.