Blog

Od ogółu do szczegółu. Czym różni się agencja 360 od agencji SEO?

Od ogółu do szczegółu. Czym różni się agencja 360 od agencji SEO?

Każda firma, niezależnie od branży, musi dbać o swoją widoczność, by móc w ogóle mierzyć się z konkurencją. W tej kwestii nie ma jednej recepty na sukces, chociaż sektor usług powiązanych z tą dziedziną oferuje coraz to nowe odpowiedzi na takie problemy. Jednym z popularnych rozwiązań wizerunkowych kłopotów jest skorzystanie z usług agencji specjalizującej się w interesujących nas działaniach. Tylko jakie konkretne działania mogą nas interesować – i jakie korzyści mogą one przynieść dla firmy?

Czytaj więcej

Piosenka jest dobra na wszystko, czyli pozycjonowanie branży muzycznej

Piosenka jest dobra na wszystko, czyli pozycjonowanie branży muzycznej

Jak powiedział Jeremi Przybora – poeta i pisarz, a także współzałożyciel Kabaretu Starszych Panów – “piosenka jest dobra na wszystko”. Innym znamiennym powiedzeniem, które funkcjonuje w obrębie naszego języka jest stwierdzenie, że “muzyka łagodzi obyczaje”. Mając na uwadze to, że muzyka stanowi tak silne medium, dostarcza rozrywki i przyjemności oraz przekazuje istotne (lub mniej istotne) treści, nic w tym dziwnego, że dla wielu z nas stanowi nieodłączny element każdego dnia.

Czytaj więcej

Architektura konta – Poradnik Google Analytics

Architektura konta – Poradnik Google Analytics

Internetowe narzędzie Google Analytics służy do analizy statystyk stron internetowych, aplikacji mobilnych oraz urządzeń. Jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie analityczne. Niezależnie od tego czy już się z nim spotkaliśmy czy stawiamy w nim pierwsze kroki, warto zapoznać się z architekturą jego konta. Dzięki temu korzystanie z niego będzie łatwiejsze oraz bezpieczniejsze.

Czytaj więcej

Walentynki w e-commerce, czyli sezonowe kampanie i czego możemy się z nich nauczyć

Walentynki w e-commerce, czyli sezonowe kampanie i czego możemy się z nich nauczyć

Czy przygotowanie się na walentynki w e-commerce to dobry ruch, kiedy prowadzisz sklep internetowy? Piszemy dziś o tym, skąd święto zakochanych wzięło się w kulturze, czy warto łączyć je ze sprzedażą, a jeśli tak – to w jaki sposób. Jak odczarować walentynki, odpiąć łatkę święta komercji i zaproponować użytkownikom rozwiązania na tę okazję?

Czytaj więcej

Trendy na 2019 rok w branży SEO

Trendy na 2019 rok w branży SEO

Największe firmy takie jak Google cały czas inwestują czas i pieniądze w rozbudowę swoich algorytmów. Rezultatem tego są nieustanne zmiany w trendach SEO, które staje się jedną z najszybciej ewoluujących dziedzin marketingu internetowego. Firmy e-commerce powinny podążać za zmianami, jeśli chcą zdominować swoje rynki. Zapoznaj się z najnowszymi trendami SEO, tak abyś w 2019 roku wszedł na szczyt.

Czytaj więcej

Marker danych Google. Pomóż robotom zrozumieć Twoją stronę!

Marker danych Google. Pomóż robotom zrozumieć Twoją stronę!

Przypomnijmy sobie na chwilę czas studiów – może to nie najlepszy moment z uwagi na szalejącą właśnie sesję, ale o skojarzenie z zakuwaniem właśnie chodzi. Otóż aby efektywniej przyswajać sobie wiedzę z notatek, a w efekcie zrozumieć wkuwany materiał, wiele osób zaznaczało najważniejsze informacje kolorowymi markerami. Każdy typ informacji powinien być oznaczony innym kolorem, dzięki czemu w głowie tworzyło się więcej połączeń. Z markerem danych Google chodzi w zasadzie o to samo.

Czytaj więcej

Największe wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku

Największe wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku

Rok 2018 obfitował w dobre reklamy i przykłady poprawnie prowadzonych komunikacji w social mediach. Internet dostrzegł również wartość RTM-ów. Marketerzy skrzętnie wykorzystali m.in: Royal Wedding, pytona znad Wisły oraz Banksy’ego. Wpadki w social mediach mogą zdarzyć się każdemu. Dużo istotniejsze jest to, by marka zareagowała poprawnie, jeśli to konieczne. przeprosiła osoby urażone bądź wyjaśniła intencję stojącą za wpisem.

Czytaj więcej
Head of Growth - Jacek

Jacek

Head of Growth

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się