Blog

E-commerce i SEO w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

E-commerce i SEO w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

W ostatnich latach kraje wschodnie stały się bardzo atrakcyjne dla przedsiębiorców poszukujących pomysłu na skuteczny rozwój swojego biznesu. Zjednoczone Emiraty Arabskie, jedno z najbogatszych państw na świecie, bardzo długo były kojarzone z miejscem, w którym podstawą gospodarki było wydobycie ropy naftowej i gazu ziemnego. Trzeba jednak zaznaczyć, że ich struktura ekonomiczna ulega dynamicznym przekształceniom i od niedawna ukierunkowana jest także na inne segmenty rynku. Sprzyja to zagranicznym inwestorom, którym Emiraty dają szansę na realne zyski.

Czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google. Sprawdź, jak możesz wpłynąć na wyszukiwarkę

Czynniki rankingowe Google. Sprawdź, jak możesz wpłynąć na wyszukiwarkę

Zastanawiasz się od czego zależy pozycja w Google? Czynniki rankingowe lidera wśród wyszukiwarek internetowych od lat stanowią temat analiz oraz testów e-marketerów. Liczba elementów, które mają wpływ na to, na której pozycji nasza strona pojawi się w wynikach wyszukiwania jest ciężka do sprecyzowania, lecz wiadomo że jest ich bardzo dużo. Warto dodać, że Google systematycznie wprowadza zmiany w swoich algorytmach, a te powodują, że zdefiniowanie wszystkich czynników rankingowych może być po prostu niemożliwe.

Czytaj więcej

Komunikaty Google Search Console. Czy jest się czym martwić?

Komunikaty Google Search Console. Czy jest się czym martwić?

W ostatnim czasie właściciele usług Google Search Console są często informowani o “problemach” związanych z ich witryną. Jeśli na Twoją skrzynkę mailową również trafił niepokojący mail o tytule rozpoczynającym się od słów “Wykryto nowy problem”, nie panikuj! Problem to nie zawsze błąd, a jedynie sugestia do sprawdzenia, czy konfiguracja Twojej strony jest dokładnie taka, jaka powinna być. Podpowiadamy z czym mogą być związane komunikaty i gdzie szukać pomocy w ich rozwiązywaniu.

Czytaj więcej

Branża sportowa a SEO. Jak zbudować widoczność sklepu?

Branża sportowa a SEO. Jak zbudować widoczność sklepu?

Zakładając sklep internetowy oferujący klientom sportowe wyposażenie i akcesoria naszym celem jest wygenerowanie jak największej sprzedaży. Jak wiadomo znaczna część ruchu w internecie bierze się z zapytań wyszukiwarki Google. Dlatego też dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów na naszą stronę jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji na frazy produktowe w Google.

Czytaj więcej

Reklamy produktowe wyświetlane w Grafice Google

Reklamy produktowe wyświetlane w Grafice Google

Grafika Google to źródło obrazów, ale również istotny element ścieżki zakupowej milionów użytkowników. Potencjalni klienci bardzo często korzystają właśnie z tej usługi w poszukiwaniu pomysłów, poradników, produktów i obrazów związanych z najważniejszymi kategoriami zakupowymi, takimi jak moda, dom i uroda. Chciałbyś, aby Twoje reklamy trafiały do szerszego grona odbiorców i były również wyświetlane w wyszukiwarce grafik Google? Na jakie korzyści dla Twojego biznesu może się to przełożyć?

Czytaj więcej

Od ogółu do szczegółu. Czym różni się agencja 360 od agencji SEO?

Od ogółu do szczegółu. Czym różni się agencja 360 od agencji SEO?

Każda firma, niezależnie od branży, musi dbać o swoją widoczność, by móc w ogóle mierzyć się z konkurencją. W tej kwestii nie ma jednej recepty na sukces, chociaż sektor usług powiązanych z tą dziedziną oferuje coraz to nowe odpowiedzi na takie problemy. Jednym z popularnych rozwiązań wizerunkowych kłopotów jest skorzystanie z usług agencji specjalizującej się w interesujących nas działaniach. Tylko jakie konkretne działania mogą nas interesować – i jakie korzyści mogą one przynieść dla firmy?

Czytaj więcej

Piosenka jest dobra na wszystko, czyli pozycjonowanie branży muzycznej

Piosenka jest dobra na wszystko, czyli pozycjonowanie branży muzycznej

Jak powiedział Jeremi Przybora – poeta i pisarz, a także współzałożyciel Kabaretu Starszych Panów – “piosenka jest dobra na wszystko”. Innym znamiennym powiedzeniem, które funkcjonuje w obrębie naszego języka jest stwierdzenie, że “muzyka łagodzi obyczaje”. Mając na uwadze to, że muzyka stanowi tak silne medium, dostarcza rozrywki i przyjemności oraz przekazuje istotne (lub mniej istotne) treści, nic w tym dziwnego, że dla wielu z nas stanowi nieodłączny element każdego dnia.

Czytaj więcej
Sr Marketing Consultant - Paweł

Paweł

Sr Marketing Consultant

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się