.animate-view{opacity: 1 !important;}

CSS Delante Shopping Platform

Reklamy produktowe w Delante Marketing Platform
to minimum 20% niższe CPC
Zamów bezpłatną wycenę
Reklamy produktowe
w CSS Delante

Pod koniec 2019 roku uruchomiliśmy w Delante przełomowe rozwiązanie dla reklam produktowych – CSS Delante Shopping Platform. Delante Shopping Platform jest konkurencją dla Zakupów Google. Działa na takiej samej zasadzie – reklamy produktowe wyświetlają się w Google. Jaka jest więc różnica? Przede wszystkim cena za kliknięcie, co sprowadza się do zwiększenia przychodu z reklam PLA. Sprawdź jak to działa!

Google Ads to sposób na
dotarcie do twoich klientów

Google Ads to system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie reklam tekstowych w wyszukiwarce, reklam graficznych, produktowych oraz video. Korzystanie z narzędzia Google Ads jest darmowe a rozliczenie za reklamy jest najczęściej w modelu PPC (Pay Per Click – płacenie za kliknięcie). Odpowiednia konfiguracja reklam, dostosowanie reklam czy optymalizacja wyświetlania wymagają nie tylko wiedzy, ale też sporego doświadczenia.

Jednym z typów reklam skierowanych dla branży e-commerce, które są nastawione na zwiększanie konwersji, są reklamy PLA, znane też jako reklamy produktowe.

Kilka słów o reklamach PLA

Reklamy PLA (Product Listing Ads), znane tez jako reklamy produktowe, to jedne z najbardziej efektywnych reklam mające na celu zwiększenie sprzedaży w sklepie. Wyświetlają się one bezpośrednio w wyszukiwarce Google w formie listy produktów.

przykłady reklam PLA czapka z daszkiem BUFF

Przykład reklamy PLA w wyszukiwarce Google, po zapytaniu „buff czapka z daszkiem”

Reklamy produktowe są wyświetlane w wyszukiwarce tylko wtedy, gdy reklamodawca korzysta z systemu porównywania cen (CSS). Do niedawna taką możliwość dawał tylko Google poprzez Google Shoping.

Google faworyzowało w wyszukiwarce oferty, które pochodziły właśnie z Google Shopping, za co w 2017 roku Komisja Europejska ukarała go rekordową karą wysokości 2,4 mld euro. Po tym incydencie Google zdecydowało się dopuścić inne porównywarki do swojego systemu i, aby zachęcić reklamodawców do korzystania z tej możliwości, wprowadziło atrakcyjne stawki.

Podczas współpracy, dobra komunikacja jest kluczowa, a Delante o tym wie. Profesjonaliści w każdym calu. Zaczęliśmy dopiero kilka miesięcy temu, a już jestem pod wrażeniem efektów, które zaczynają się pojawiać.

Walker Wilkerson

Owner

Zamów bezpłatną wycenę
Jak działa CSS Delante
Shopping Platform?

CSS Delante (Comparison Shopping Services) to system porównywania cen, który działa na takiej samej zasadzie jak Zakupy Google. Można powiedzieć, że te 2 systemy są konkurencyjne.

Reklamy wyświetlają się w ten sam sposób, jedyną różnicą jest dopisek „Przez: Delante”. Po kliknięciu w reklamę użytkownik przenoszony jest na stronę produktu.

zakupy delante css przykład stalówka niikko g

Zarządzanie kampanią odbywa się przez panel Google Ads. Mechanizm działania jest taki sam jak przy korzystaniu z Zakupów Google – wszystkie aukcje licytują stawki.

jak działa css

Zamów bezpłatną wycenę

Dlaczego warto skorzystać z
CSS Delante Shopping Platform?

Google, udostępniając możliwość korzystania z innych CSS niż Google Zakupy, oddało ich właścicielom marżę za kliknięcie w reklamę, która wynosi 20%.

Postanowiliśmy, że nie będziemy pobierać tej marży, ale oddamy ją naszym klientom. Dodatkowo, osiągane efekty w CSS są dużo lepsze niż za pośrednictwem Zakupów Google. Oznacza to, że gwarantowanym efektem korzystania z platformy Delante przez naszych klientów jest od 20% do ponad 50% niższy koszt kliknięcia względem konkurencji wyświetlającej się na te same frazy.

Aby porównać efekty uzyskiwane przez CSS i Google Zakupy, dla kilku naszych klientów prowadziliśmy 2 kampanie jednocześnie, przy porównywalnych budżetach. Oto jakie osiągnęliśmy wyniki dla różnych branż:

Branża meblarska

Kampania Całkowity koszt kampanii CTR Śr. CPC Konwersje Koszt konwersji
Google Zakupy 2116,79 zł 1,76% 0,30 zł 12 176,40 zł
CSS Delante 1244,53 zł 2,72% 0,20 zł 9 138,28 zł

 

Branża motoryzacyjna

Kampania Całkowity koszt kampanii CTR Śr. CPC Konwersje Koszt konwersji
Google Zakupy 1968,61 zł 2,23% 0,11 zł 35,46 55,52 zł
CSS Delante 1813,03 zł 3,69% 0,06 zł 104,66 17,32 zł

 

Branża zoologiczna

Kampania Całkowity koszt kampanii CTR Śr. CPC Konwersje Koszt konwersji
Google Zakupy 1286,20 zł 2,08% 0,29 zł 92,19 13,95 zł
CSS Delante 1434,72 zł 1,49% 0,18 zł 182,29 7,87 zł

 

Wyniki kampanii w CSS Delante możesz też zobaczyć w case study o współpracy z Centrum Audio.

Rozpoczęcie współpracy z Delante było dla nas przysłowiowym strzałem w dziesiątkę! Bardzo cenię sobie to, że w całym procesie współpracuję tylko z dwiema specjalistkami jedną, która zajmuje się SEO i drugą zajmującą się SEM. Wspólnie omawiamy wszelkie zmiany i planujemy kolejne działania, na bieżąco też reagujemy na to co dzieje się na stronie. Takie zestawienie SEO, SEM i naszych wewnętrznych działań świetnie wpływa na wyniki HomeKONCEPT.

Izabela - homekoncept

Izabela Jozwik

Marketing Manager

Zalety korzystania z CSS Delante

Niższe stawki CPC
Za korzystanie z CSS nie pobieramy prowizji. To oznacza, że stawki CPC są minimum 20% niższe w porównaniu z Zakupami Google.

Niższy koszt konwersji
Niższy koszt za kliknięcie to niższy koszt konwersji, co potwierdzają przeprowadzane przez nas testy.

Bez ukrytych kosztów
CSS jest standardem dla naszych klientów. Budżet na kampanie nie wpływa na wysokość opłaty za naszą obsługę.

raportowanie pozycjonowania

Transparentność
Kampanie CSS prowadzimy poprzez panel Google Ads i raportujemy w Google Data Center. Klient ma dostęp do wyników na bieżąco.

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać
obecność Twojej marki w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z działaniami SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

3.

Analiza SEM

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEM

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEM poprawi rankingi Twojej strony.

Agencja SEO w Krakowie - Pozycjonowanie

Porozmawiajmy o Twoich reklamach