Google Ads

CSS Delante Shopping Platform

Reklamy produktowe w Delante Marketing Platform to minimum 20% niższe CPC.

Reklamy produktowe w CSS Delante

Pod koniec 2019 roku uruchomiliśmy w Delante przełomowe rozwiązanie dla reklam produktowych – CSS Delante Shopping Platform. Delante Shopping Platform jest konkurencją dla Zakupów Google. Działa na takiej samej zasadzie – reklamy produktowe wyświetlają się w Google. Jaka jest więc różnica? Przede wszystkim cena za kliknięcie, co sprowadza się do zwiększenia przychodu z reklam PLA. Sprawdź jak to działa!

Kilka słów o reklamach PLA

Reklamy PLA (Product Listing Ads), znane tez jako reklamy produktowe, to jedne z najbardziej efektywnych reklam mające na celu zwiększenie sprzedaży w sklepie. Wyświetlają się one bezpośrednio w wyszukiwarce Google w formie listy produktów.

PLA przykład reklamy
Przykład reklamy PLA w wyszukiwarce Google, po zapytaniu „buff czapka z daszkiem”

Reklamy produktowe są wyświetlane w wyszukiwarce tylko wtedy, gdy reklamodawca korzysta z systemu porównywania cen (CSS). Do niedawna taką możliwość dawał tylko Google poprzez Google Shoping.

Google faworyzowało w wyszukiwarce oferty, które pochodziły właśnie z Google Shopping, za co w 2017 roku Komisja Europejska ukarała go rekordową karą wysokości 2,4 mld euro. Po tym incydencie Google zdecydowało się dopuścić inne porównywarki do swojego systemu i, aby zachęcić reklamodawców do korzystania z tej możliwości, wprowadziło atrakcyjne stawki.

Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.

Grzegorz Hałat

CEO

Jak działa CSS Delante Shopping Platform?

CSS Delante (Comparison Shopping Services) to system porównywania cen, który działa na takiej samej zasadzie jak Zakupy Google. Można powiedzieć, że te 2 systemy są konkurencyjne.

Reklamy wyświetlają się w ten sam sposób, jedyną różnicą jest dopisek „Przez: Delante”. Po kliknięciu w reklamę użytkownik przenoszony jest na stronę produktu.

Zakupy Delante

Zarządzanie kampanią odbywa się przez panel Google Ads. Mechanizm działania jest taki sam jak przy korzystaniu z Zakupów Google – wszystkie aukcje licytują stawki.

Jak działa system reklamowy CSS

Dlaczego warto skorzystać z CSS Delante Shopping Platform?

Google, udostępniając możliwość korzystania z innych CSS niż Google Zakupy, oddało ich właścicielom marżę za kliknięcie w reklamę, która wynosi 20%. Postanowiliśmy, że nie będziemy pobierać tej marży, ale oddamy ją naszym klientom. Dodatkowo, osiągane efekty w CSS są dużo lepsze niż za pośrednictwem Zakupów Google. Oznacza to, że gwarantowanym efektem korzystania z platformy Delante przez naszych klientów jest od 20% do ponad 50% niższy koszt kliknięcia względem konkurencji wyświetlającej się na te same frazy.

Aby porównać efekty uzyskiwane przez CSS i Google Zakupy, dla kilku naszych klientów prowadziliśmy 2 kampanie jednocześnie, przy porównywalnych budżetach. Oto jakie osiągnęliśmy wyniki dla różnych branż:

1. Branża meblarska

Kampania Całkowity koszt kampanii CTR Śr. CPC Konwersje Koszt konwersji
Google Zakupy 2116,79 zł 1,76% 0,30 zł 12 176,40 zł
CSS Delante 1244,53 zł 2,72% 0,20 zł 9 138,28 zł

2. Branża motoryzacyjna

Kampania Całkowity koszt kampanii CTR Śr. CPC Konwersje Koszt konwersji
Google Zakupy 1968,61 zł 2,23% 0,11 zł 35,46 55,52 zł
CSS Delante 1813,03 zł 3,69% 0,06 zł 104,66 17,32 zł

3. Branża zoologiczna

Kampania Całkowity koszt kampanii CTR Śr. CPC Konwersje Koszt konwersji
Google Zakupy 1286,20 zł 2,08% 0,29 zł 92,19 13,95 zł
CSS Delante 1434,72 zł 1,49% 0,18 zł 182,29 7,87 zł

Wyniki kampanii w CSS Delante możesz też zobaczyć w case study o współpracy z Centrum Audio.

Współpraca przy projektach SEO z Delante to czysta przyjemność. Przejrzysta komunikacja i duża skuteczność działań to to, co ich wyróżnia.

Konrad Zach

Founder&CEO thinkHUB

Zalety korzystania z CSS Delante

1.

Niższe stawki CPC

Za korzystanie z CSS nie pobieramy prowizji. To oznacza, że stawki CPC są minimum 20% niższe w porównaniu z Zakupami Google.

2.

Niższy koszt konwersji

Niższy koszt za kliknięcie to niższy koszt konwersji, co potwierdzają przeprowadzane przez nas testy.

3.

Bez ukrytych kosztów

CSS jest standardem dla naszych klientów. Budżet na kampanie nie wpływa na wysokość opłaty za naszą obsługę.

4.

Transparentność

Kampanie CSS prowadzimy poprzez panel Google Ads i raportujemy w Google Data Center. Klient ma dostęp do wyników na bieżąco.