Artykuł sponsorowany

Co to jest artykuł sponsorowany? – Definicja

Aby przedstawić potencjalnemu klientowi nową usługę lub produkt, stosuje się wiele sposobów promocji. Jednym z nich jest dotarcie do odbiorcy za sprawą formy reklamy natywnej – artykułu sponsorowanego, czyli tekstu umieszczanego na stronie za opłatą. Jego celem jest przyciągnięcie użytkownika, zapoznanie go z ofertą, dostarczenie informacji na temat marki i korzyści, jakie płyną z zastosowania danego produktu.

Artykuł sponsorowany to alternatywna forma reklamy, która powstała w opozycji do nachalnych form promocji, które mogą wywoływać u odbiorców bierność i obojętność. Pisanie artykułów sponsorowanych to sposób na to, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, który w razie potrzeby, może przypomnieć sobie treść artykułu i skojarzyć go z konkretną marką.

Artykuł sponsorowany jako wsparcie działań SEO

Pisanie artykułów sponsorowanych, z punktu widzenia SEO, to dobry sposób na pozyskiwanie backlinków, które po publikacji artykułu, będą prowadzić do strony firmowej. Publikacja artykułu sponsorowanego to okazja do tego, aby pokazać się w roli eksperta, a także zbudować mocny profil linkowy domeny, który wzmocni pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Warto mieć na uwadze, że artykuły sponsorowane przynoszą największą wartość, jeśli pochodzą z domen o dobrych parametrach.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej