.animate-view{opacity: 1 !important;}

Artykuł sponsorowany

Co to jest artykuł sponsorowany? – Definicja

Aby przedstawić potencjalnemu klientowi nową usługę lub produkt, stosuje się wiele sposobów promocji. Jednym z nich jest dotarcie do odbiorcy za sprawą formy reklamy natywnej – artykułu sponsorowanego, czyli tekstu umieszczanego na stronie za opłatą. Jego celem jest przyciągnięcie użytkownika, zapoznanie go z ofertą, dostarczenie informacji na temat marki i korzyści, jakie płyną z zastosowania danego produktu.

Artykuł sponsorowany to alternatywna forma reklamy, która powstała w opozycji do nachalnych form promocji, które mogą wywoływać u odbiorców bierność i obojętność. Pisanie artykułów sponsorowanych to sposób na to, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, który w razie potrzeby, może przypomnieć sobie treść artykułu i skojarzyć go z konkretną marką.

Artykuł sponsorowany jako wsparcie działań SEO

Pisanie artykułów sponsorowanych, z punktu widzenia SEO, to dobry sposób na pozyskiwanie backlinków, które po publikacji artykułu, będą prowadzić do strony firmowej. Publikacja artykułu sponsorowanego to okazja do tego, aby pokazać się w roli eksperta, a także zbudować mocny profil linkowy domeny, który wzmocni pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Warto mieć na uwadze, że artykuły sponsorowane przynoszą największą wartość, jeśli pochodzą z domen o dobrych parametrach.

Powiązane definicje

Przeczytaj powiązane posty

Linki wychodzące ze strony a SEO
08 października 2021

Linki wychodzące ze strony a SEO

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM