Artykuł sponsorowany

Co to jest artykuł sponsorowany? – Definicja

Aby przedstawić potencjalnemu klientowi nową usługę lub produkt, stosuje się wiele sposobów promocji. Jednym z nich jest dotarcie do odbiorcy za sprawą formy reklamy natywnej – artykułu sponsorowanego, czyli tekstu umieszczanego na stronie za opłatą. Jego celem jest przyciągnięcie użytkownika, zapoznanie go z ofertą, dostarczenie informacji na temat marki i korzyści, jakie płyną z zastosowania danego produktu.

Artykuł sponsorowany to alternatywna forma reklamy, która powstała w opozycji do nachalnych form promocji, które mogą wywoływać u odbiorców bierność i obojętność. Pisanie artykułów sponsorowanych to sposób na to, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, który w razie potrzeby, może przypomnieć sobie treść artykułu i skojarzyć go z konkretną marką.

Artykuł sponsorowany jako wsparcie działań SEO

Pisanie artykułów sponsorowanych, z punktu widzenia SEO, to dobry sposób na pozyskiwanie backlinków, które po publikacji artykułu, będą prowadzić do strony firmowej. Publikacja artykułu sponsorowanego to okazja do tego, aby pokazać się w roli eksperta, a także zbudować mocny profil linkowy domeny, który wzmocni pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Warto mieć na uwadze, że artykuły sponsorowane przynoszą największą wartość, jeśli pochodzą z domen o dobrych parametrach.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Słyszałeś o pozycjonowaniu w Google? Masz świadomość, że konkurujące z Tobą firmy inwestują w takie działania i w związku z tym ich strony pojawiają się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych na istotne dla Ciebie frazy? Dzięki temu marki te prawdopodobnie docierają do wielu klientów. Mimo tej wiedzy boisz się inwestować w SEO? Czy masz się przed czym wzbraniać? Sprawdziliśmy, dlaczego przedsiębiorcy obawiają się SEO.

Czytaj więcej
Edytor tekstów Semstorm - czy dobrze działa?

Edytor tekstów Semstorm - czy dobrze działa?

Działania SEO to złożony proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich bez wątpienia są treści publikowane na stronie wraz z odpowiednią optymalizacją. Aby ułatwić sobie to zadanie, można wykorzystać różnorodne narzędzia, które usprawnią tworzenie treści i polepszą ich jakość pod kątem SEO. Jednym z nich jest edytor tekstów oferowany przez narzędzie Semstorm. Sprawdzimy, czy warto z niego korzystać!

Czytaj więcej