Backlink

Co to jest backlink? – Definicja

Backlink (czyli link przychodzący) to odnośnik z atrybutem dofollow lub nofollow, zamieszczony na innej stronie www, który kieruje do naszej strony internetowej. Jakość i wysokie parametry tych odnośników mogą skutkować wzrostem parametrów strony: zaufania, autorytetu oraz wzrostem poszczególnych pozycji fraz kluczowych. Linki przychodzące powinny wyróżniać się wysoką jakością merytoryczną, naturalnością i być przyjazne czytelnikowi.

Backlink definicja

Jak sprawdzić jakość linków przychodzących?

Od ilości ważniejsza jest ich niepowtarzalność i precyzyjność. Wygenerowany sztucznie backlink może spowodować nałożenie kary przez Google. W sprawdzeniu, jakie linki prowadzą do danej strony i jaka jest ich wartość, pomogą narzędzia takie jak Google Search Console, Ahrefs, Majestic czy SEMrush.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej