Backlink

Co to jest backlink? – Definicja

Backlink (czyli link przychodzący) to odnośnik z atrybutem dofollow lub nofollow, zamieszczony na innej stronie www, który kieruje do naszej strony internetowej. Jakość i wysokie parametry tych odnośników mogą skutkować wzrostem parametrów strony: zaufania, autorytetu oraz wzrostem poszczególnych pozycji fraz kluczowych. Linki przychodzące powinny wyróżniać się wysoką jakością merytoryczną, naturalnością i być przyjazne czytelnikowi.

Backlink definicja

Jak sprawdzić jakość linków przychodzących?

Od ilości ważniejsza jest ich niepowtarzalność i precyzyjność. Wygenerowany sztucznie backlink może spowodować nałożenie kary przez Google. W sprawdzeniu, jakie linki prowadzą do danej strony i jaka jest ich wartość, pomogą narzędzia takie jak Google Search Console, Ahrefs, Majestic czy SEMrush.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej