GSP (Gmail Sponsored Promotion)

Co to jest GSP (Gmail Sponsored Promotion) – Definicja

GSP (Gmail Sponsored Promotion) to jeden z popularniejszych formatów reklamy pojawiającej się w Gmailu. Wprowadzono go do Polski pod koniec 2013 roku. Pozwala na kierowanie personalizowanego przekazu do konkretnego odbiorcy.

Z czego składa się GSP?

GSP składa się z dwóch elementów: teaser ad i reklamy właściwej. Teaser ad jest reklamą zwiniętą, wyświetlającą się na górze listy przychodzących wiadomości celem zachęcenia odbiorcy do kliknięcia i otworzenia wiadomości. W teaser ad wyświetla się również logo marki w określonym formacie (144 x 144 pikseli). Następnie otwiera się reklama właściwa (rozwinięta) w formie graficznej zajmująca całą stronę. Klient przeważnie płaci tylko za liczbę kliknięć w wiadomość.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.