Hosting SEO

Hosting SEO: czym jest i jak wpływa na pozycjonowanie? – Definicja

Hosting SEO to jedna z odmian nowoczesnego hostingu stron internetowych. Odpowiada za czas ładowania się strony oraz za przestrzeń dyskową, na której przechowywana jest cała baza danych witryny.

To, co odróżnia SEO hosting od tradycyjnego hostingu, to udostępnienie usługobiorcy nawet kilkuset adresów IP, często w ramach różnych klas adresowych. Mogą one służyć do stawiania nowych witryn składających się na bazę zapleczową, wspomagającą proces pozycjonowania strony i podnoszenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania, czyli w tzw. SERP.

Który typ usługi wybrać?

Czym jest hosting SEO?

Decydując się na hosting SEO, warto wiedzieć, że w jego ramach można wyróżnić trzy typy usług:

  • serwer dedykowany, czyli serwer na wyłączność charakteryzujący się niską awaryjnością, co wiąże się jednak z dość wysokimi kosztami,
  • wirtualny serwer prywatny, czyli VPS, gdzie jest się użytkownikiem części serwera fizycznego, z którego korzystają także inni klienci,
  • serwer współdzielony, gdzie można wykupić miejsce na serwerze, na którym utrzymywane są także strony innych klientów.

Jeśli jesteś na etapie wyboru hostingodawcy i zastanawiasz się, który serwer będzie najlepszy dla Twojego biznesu – polecamy Ci zapoznać się z naszym wpisem: Wybór serwera – na co zwrócić uwagę i czy wpływa na SEO?

Czy ta definicja była pomocna?
(4)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej