SERP

Co to jest SERP? – Definicja

SERP (ang. Search Engine Results Page) – to strona wyników wyszukiwania w Google. Zgodnie z definicją, jest to lista wszystkich stron internetowych, które wyszukiwarka pokazuje w określonej kolejności w odpowiedzi na określone zapytanie użytkownika. W SERP pojawiają się płatne i organiczne wyniki wyszukiwania. Każdy z wyników wyszukiwania składa się z podstawowych elementów, tj.: tytuł, opis, adres URL oraz dodatki.

Przykład SERPa

SERP: Search Engine Result Page - definicja

Czy ta definicja była pomocna?
(14)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej