SERP

Co to jest SERP? – Definicja

SERP (ang. Search Engine Results Page) – to strona wyników wyszukiwania w Google. Zgodnie z definicją, jest to lista wszystkich stron internetowych, które wyszukiwarka pokazuje w określonej kolejności w odpowiedzi na określone zapytanie użytkownika. W SERP pojawiają się płatne i organiczne wyniki wyszukiwania. Każdy z wyników wyszukiwania składa się z podstawowych elementów, tj.: tytuł, opis, adres URL oraz dodatki.

Przykład SERPa

SERP: Search Engine Result Page - definicja

Czy ta definicja była pomocna?
(12)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej