SERP

Co to jest SERP? – Definicja

SERP (ang. Search Engine Results Page) – to strona wyników wyszukiwania w Google. Zgodnie z definicją, jest to lista wszystkich stron internetowych, które wyszukiwarka pokazuje w określonej kolejności w odpowiedzi na określone zapytanie użytkownika. W SERP pojawiają się płatne i organiczne wyniki wyszukiwania. Każdy z wyników wyszukiwania składa się z podstawowych elementów, tj.: tytuł, opis, adres URL oraz dodatki.

Przykład SERPa

SERP: Search Engine Result Page - definicja

Czy ta definicja była pomocna?
(13)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Podczas tworzenia kampanii w Google Ads, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jaka strategia ustalania stawek, będzie najlepsza do danej kampanii. Samodzielne ustawianie stawek czy automatyczne? Skupienie się na kliknięciach czy konwersjach? W poniższym artykule przedstawię strategię ustalania stawek na podstawie celów reklamowych w Google Ads.

Czytaj więcej