.animate-view{opacity: 1 !important;}

Fragmenty rozszerzone dla wydarzeń usunięte z wyników wyszukiwania

0min.

Komentarze:0

Fragmenty rozszerzone dla wydarzeń usunięte z wyników wyszukiwaniad-tags
25 października 2023
W ostatnich miesiącach Google wprowadził sporo aktualizacji związanych z Rich Snippetami w wynikach wyszukiwania. Jedną z kolejnych zmian, jaką zauważyli użytkownicy, był brak fragmentów rozszerzonych dla wydarzeń. Choć użytkownicy myśleli, że jest to błąd, to pod koniec października wszystko stało się jasne — fragmenty rozszerzone dla wydarzeń zostały usunięte z wyników wyszukiwania.

0min.

Komentarze:0

Nadchodzi koniec dla Rich Snippets?

W ciągu ostatnich kilku tygodni użytkownicy zauważyli, że fragmenty rozszerzone wyświetlające informacje o wydarzeniach zniknęły z wyników wyszukiwania. Nie jest to jednak błąd, jak początkowo myśleli, a celowe działanie amerykańskiego giganta, co zostało potwierdzone 24 października na konferencji w Zurychu.

Co ciekawe, nie jest to pierwsze takie zagranie Google’a. Całkiem niedawno dowiedzieliśmy się o tym, że Google obniża widoczność HowTo i FAQ w wynikach wyszukiwania, a także, że wprowadza dane strukturalne dla branży motoryzacyjnej. Może to świadczyć o tym, że Google przypisuje konkretnym fragmentom rozszerzonym mniejszą lub większą wagę. Warto obserwować, co dalej będzie działo się z fragmentami rozszerzonymi w wynikach wyszukiwania.

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEO!
Zapisz się do newslettera

Skutki usunięcia Event Rich Results

W związku z usunięciem fragmentów rozszerzonych dla wydarzeń niektórzy użytkownicy zaczęli zauważać spadki w wejściach na swoją stronę. Google stale jednak wprowadza zmiany w algorytmach, na co trzeba być gotowym. Przede wszystkim nie warto usuwać wprowadzonej już schemy dla wydarzeń, a jedynie obserwować, co stanie się dalej.

Autor
Wiktoria Wójciak SEO Specialist
Autor
Wiktoria Wójciak

SEO Specialist

Dołączyła do zespołu Delante w 2021 roku, gdzie specjalizuje się w lokalnym SEO oraz zarządzaniu wizytówkami Google Moja Firma.

Absolwentka zarządzania informacją na Uniwersytecie Jagiellońskim. W codziennej pracy analizuje i optymalizuje strony usługowe oraz e-commerce. Dobrze czuje się w każdej branży, pod warunkiem że komunikacja z klientem opiera się na wzajemnym zrozumieniu i współpracy. Uważa, że dobre relacje i wspólne cele są kluczem do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów.

W Delante odpowiada za procesy, jakimi są optymalizacja Google Moja Firma oraz pozycjonowanie wizytówki. Wierzy, że sukces SEO tkwi w zrozumieniu potrzeb klienta i elastycznym podejściu do specyfiki każdej branży.

Prywatnie pasjonuje się musicalami, uczy się języka hiszpańskiego i prowadzi bloga o szczurach.

Autor
Wiktoria Wójciak SEO Specialist
Autor
Wiktoria Wójciak

SEO Specialist

Dołączyła do zespołu Delante w 2021 roku, gdzie specjalizuje się w lokalnym SEO oraz zarządzaniu wizytówkami Google Moja Firma.

Absolwentka zarządzania informacją na Uniwersytecie Jagiellońskim. W codziennej pracy analizuje i optymalizuje strony usługowe oraz e-commerce. Dobrze czuje się w każdej branży, pod warunkiem że komunikacja z klientem opiera się na wzajemnym zrozumieniu i współpracy. Uważa, że dobre relacje i wspólne cele są kluczem do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów.

W Delante odpowiada za procesy, jakimi są optymalizacja Google Moja Firma oraz pozycjonowanie wizytówki. Wierzy, że sukces SEO tkwi w zrozumieniu potrzeb klienta i elastycznym podejściu do specyfiki każdej branży.

Prywatnie pasjonuje się musicalami, uczy się języka hiszpańskiego i prowadzi bloga o szczurach.

Przeczytaj inne podobne posty

SEO newsy #7/2024
31 lipca 2024

SEO newsy #7/2024

SEO newsy #6/2024
30 czerwca 2024

SEO newsy #6/2024

SEO Newsy #5/2024
31 maja 2024

SEO Newsy #5/2024

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022