Rozszerzenie linków do podstron

Co to jest rozszerzenie linków do podstron? – Definicja

Rozszerzenia linków do podstron pozwala użytkownikowi przejść z reklamy do innego miejsca w witrynie, nie tylko strony docelowej reklamy, którym potencjalnie może być zainteresowany. 

Jest to jeden z typów rozszerzeń dostępnych w Google Ads, które można dodawać na poziomie konta, kampanii oraz grup reklam. Rozszerzenie to informuje także już wcześniej jakie treści pojawią się na stronie.

Rozszerzenia linków do podstron są widoczne pod nagłówkami oraz treścią reklamy. Dzięki nim możemy przekazać użytkownikom więcej informacji, a także powiększyć optycznie reklamę, co zwiększy prawdopodobieństwo zauważenia jej.

rozszerzenie linków do podstron

Reklamy wyświetlane na komputerach mogą zawierać od dwóch do sześciu rozszerzeń linków, a te na telefonach maksymalnie cztery.

Rozszerzenie linków do podstron zbudowane jest z trzech elementów:

  1. tekstu – czyli element,u w który będą klikać użytkownicy. Może zawierać maksymalnie 25 znaków,
  2. URL – do niego prowadzi tekst,
  3. (opcjonalnie) dodatkowych dwóch linijek tekstu po 35 znaków – nie zawsze są one wyświetlane przez system.

Za kliknięcie w to rozszerzenie płaci się tyle samo co za kliknięcie w reklamę.

Dobrą praktyką jest tworzenie unikalnych rozszerzeń podstron w różnych grupach reklam, aby jak najbardziej dopasować ich treść do reklamy.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej