Rozszerzenie linków do podstron

Co to jest rozszerzenie linków do podstron? – Definicja

Rozszerzenia linków do podstron pozwala użytkownikowi przejść z reklamy do innego miejsca w witrynie, nie tylko strony docelowej reklamy, którym potencjalnie może być zainteresowany. 

Jest to jeden z typów rozszerzeń dostępnych w Google Ads, które można dodawać na poziomie konta, kampanii oraz grup reklam. Rozszerzenie to informuje także już wcześniej jakie treści pojawią się na stronie.

Rozszerzenia linków do podstron są widoczne pod nagłówkami oraz treścią reklamy. Dzięki nim możemy przekazać użytkownikom więcej informacji, a także powiększyć optycznie reklamę, co zwiększy prawdopodobieństwo zauważenia jej.

rozszerzenie linków do podstron

Reklamy wyświetlane na komputerach mogą zawierać od dwóch do sześciu rozszerzeń linków, a te na telefonach maksymalnie cztery.

Rozszerzenie linków do podstron zbudowane jest z trzech elementów:

  1. tekstu – czyli element,u w który będą klikać użytkownicy. Może zawierać maksymalnie 25 znaków,
  2. URL – do niego prowadzi tekst,
  3. (opcjonalnie) dodatkowych dwóch linijek tekstu po 35 znaków – nie zawsze są one wyświetlane przez system.

Za kliknięcie w to rozszerzenie płaci się tyle samo co za kliknięcie w reklamę.

Dobrą praktyką jest tworzenie unikalnych rozszerzeń podstron w różnych grupach reklam, aby jak najbardziej dopasować ich treść do reklamy.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Pierwsze skojarzenia, jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o świętach Bożego Narodzenia to spokój, radość i spotkania z rodziną. Pamiętajmy jednak także, że okres bożonarodzeniowy to jedno z największych wydarzeń zakupowych na świecie. Świętują go więc nie tylko ludzie, ale także firmy, które przygotowują się do niego m.in. przez reklamy świąteczne.

Czytaj więcej