Rozszerzenie graficzne

Czym jest rozszerzenie graficzne? – Definicja

Rozszerzenie graficzne to rozszerzenie, które pojawia się w formie zdjęcia kwadratowego lub prostokątnego, tuż obok naszych reklam tekstowych w Google Ads. Dzięki temu rozszerzeniu, reklamy stają się bardziej atrakcyjne i przyciągające dla użytkownika, co przyczynia się do podniesienia wskaźnika CTR oraz jakości reklamy.

Oprócz rozszerzenia graficznego (obrazu), w wynikach wyszukiwania potencjalnemu klientowi wyświetli się również nagłówek i tekst reklamy, adres URL oraz inne rozszerzenia, co widać na przykładzie poniżej.

co to jest rozszerzenie graficzne

Jak dodać rozszerzenie graficzne?

Rozszerzenie graficzne można dodać zarówno na poziomie kampanii jak i grupy reklam. Powinno być adekwatne do reklamowanej kategorii,  produktu bądź usługi. Opłata za kliknięcie, naliczana jest w taki sam sposób jak i w przypadku innych rozszerzeń tzn. na podstawie stawki CPC.

Z tego typu rozszerzenia mogą korzystać wszyscy użytkownicy Google Ads, jednak muszą być przestrzegane pewne warunki:

  • konto jest prowadzone dłużej niż 90 dni,
  • brak naruszeń co do przestrzegania zasad reklamowych,
  • konto reklamuje odpowiednią branżę lub podbranżę – brak kontrowersyjnych treści, które dotyczą np. erotyki, hazardu, alkoholu itd.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Pozycjonowanie w UK po angielsku z Polski. Warto?

Pozycjonowanie stron po angielsku rodzi wiele pytań. Na czym polega? Jak się do niego zabrać i jak poprowadzić od A do Z, aby osiągnąć pożądane efekty? I wreszcie – czym różni się pozycjonowanie w UK od SEO na polskim rynku? Podpowiemy Ci, dlaczego warto zlecać zagraniczne SEO polskim firmom i o czym pamiętać chcąc wejść na rynek brytyjski.

Czytaj więcej
Dobra reklama na Black Friday

Dobra reklama na Black Friday

Wielkimi krokami zbliża się sezon świąteczny, a Czarny Piątek tuż tuż. Czy masz już zaplanowaną kampanię marketingową na ten wielki dzień? Odpowiednia strategia marketingowa na Czarny Piątek jest kluczem do wyróżnienia się z wielkiego tłumu reklam. Dzięki niej właściciele firm mogą znacznie zwiększyć swoje przychody i wywrzeć dobre wrażenie na przyszłych klientach.

Czytaj więcej