Rozszerzenie graficzne

Czym jest rozszerzenie graficzne? – Definicja

Rozszerzenie graficzne to rozszerzenie, które pojawia się w formie zdjęcia kwadratowego lub prostokątnego, tuż obok naszych reklam tekstowych w Google Ads. Dzięki temu rozszerzeniu, reklamy stają się bardziej atrakcyjne i przyciągające dla użytkownika, co przyczynia się do podniesienia wskaźnika CTR oraz jakości reklamy.

Oprócz rozszerzenia graficznego (obrazu), w wynikach wyszukiwania potencjalnemu klientowi wyświetli się również nagłówek i tekst reklamy, adres URL oraz inne rozszerzenia, co widać na przykładzie poniżej.

co to jest rozszerzenie graficzne

Jak dodać rozszerzenie graficzne?

Rozszerzenie graficzne można dodać zarówno na poziomie kampanii jak i grupy reklam. Powinno być adekwatne do reklamowanej kategorii,  produktu bądź usługi. Opłata za kliknięcie, naliczana jest w taki sam sposób jak i w przypadku innych rozszerzeń tzn. na podstawie stawki CPC.

Z tego typu rozszerzenia mogą korzystać wszyscy użytkownicy Google Ads, jednak muszą być przestrzegane pewne warunki:

  • konto jest prowadzone dłużej niż 90 dni,
  • brak naruszeń co do przestrzegania zasad reklamowych,
  • konto reklamuje odpowiednią branżę lub podbranżę – brak kontrowersyjnych treści, które dotyczą np. erotyki, hazardu, alkoholu itd.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej