.animate-view{opacity: 1 !important;}

Rozszerzenie graficzne

Czym jest rozszerzenie graficzne? – Definicja

Rozszerzenie graficzne to rozszerzenie, które pojawia się w formie zdjęcia kwadratowego lub prostokątnego, tuż obok naszych reklam tekstowych w Google Ads. Dzięki temu rozszerzeniu, reklamy stają się bardziej atrakcyjne i przyciągające dla użytkownika, co przyczynia się do podniesienia wskaźnika CTR oraz jakości reklamy.

Oprócz rozszerzenia graficznego (obrazu), w wynikach wyszukiwania potencjalnemu klientowi wyświetli się również nagłówek i tekst reklamy, adres URL oraz inne rozszerzenia, co widać na przykładzie poniżej.

co to jest rozszerzenie graficzne

Jak dodać rozszerzenie graficzne?

Rozszerzenie graficzne można dodać zarówno na poziomie kampanii jak i grupy reklam. Powinno być adekwatne do reklamowanej kategorii,  produktu bądź usługi. Opłata za kliknięcie, naliczana jest w taki sam sposób jak i w przypadku innych rozszerzeń tzn. na podstawie stawki CPC.

Z tego typu rozszerzenia mogą korzystać wszyscy użytkownicy Google Ads, jednak muszą być przestrzegane pewne warunki:

  • konto jest prowadzone dłużej niż 90 dni,
  • brak naruszeń co do przestrzegania zasad reklamowych,
  • konto reklamuje odpowiednią branżę lub podbranżę – brak kontrowersyjnych treści, które dotyczą np. erotyki, hazardu, alkoholu itd.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM