Rozszerzenie graficzne

Czym jest rozszerzenie graficzne? – Definicja

Rozszerzenie graficzne to rozszerzenie, które pojawia się w formie zdjęcia kwadratowego lub prostokątnego, tuż obok naszych reklam tekstowych w Google Ads. Dzięki temu rozszerzeniu, reklamy stają się bardziej atrakcyjne i przyciągające dla użytkownika, co przyczynia się do podniesienia wskaźnika CTR oraz jakości reklamy.

Oprócz rozszerzenia graficznego (obrazu), w wynikach wyszukiwania potencjalnemu klientowi wyświetli się również nagłówek i tekst reklamy, adres URL oraz inne rozszerzenia, co widać na przykładzie poniżej.

co to jest rozszerzenie graficzne

Jak dodać rozszerzenie graficzne?

Rozszerzenie graficzne można dodać zarówno na poziomie kampanii jak i grupy reklam. Powinno być adekwatne do reklamowanej kategorii,  produktu bądź usługi. Opłata za kliknięcie, naliczana jest w taki sam sposób jak i w przypadku innych rozszerzeń tzn. na podstawie stawki CPC.

Z tego typu rozszerzenia mogą korzystać wszyscy użytkownicy Google Ads, jednak muszą być przestrzegane pewne warunki:

  • konto jest prowadzone dłużej niż 90 dni,
  • brak naruszeń co do przestrzegania zasad reklamowych,
  • konto reklamuje odpowiednią branżę lub podbranżę – brak kontrowersyjnych treści, które dotyczą np. erotyki, hazardu, alkoholu itd.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej