Co to jest rozszerzenie objaśnień? – Definicja
Rozszerzenie objaśnień jest jednym z wielu rozszerzeń reklam Google Ads. Dzięki niemu możemy pokazać najważniejsze przydatne informacje o marce, firmie lub produktach, które oferujemy.
Rozszerzenie objaśnień pozwala dodać do reklamy dodatkową treść oraz wyróżnić ją wizualnie. Maksymalnie można dodać 10 rozszerzeń objaśnień. Każde może zawierać maksymalnie 25 znaków. Są trzy możliwości dodania ich: na poziomie konta, kampanii i grupy reklam.
Mamy także możliwość wybrać daty, dni tygodnia lub pory dnia, w których chcemy wyświetlać objaśnienia.
Warto używać rozszerzeń objaśnień, ponieważ dzięki nim reklama zajmuje więcej miejsca w wyszukiwarce co poprawia jej widoczność, a w efekcie może zwiększać się CTR.
Jak poznać że w reklamie która się wyświetla wystąpiło rozszerzenie objaśnień?
- Rozszerzenia objaśnień występują pod treścią reklamy.
- Najbardziej popularne treści rozszerzeń objaśnień to: bezpłatna dostawa, darmowa dostawa, dostawa w 24h, 30 dni na zwrot, bezpieczne zakupy, 2 lata gwarancji.
- Na komputerze rozszerzenia objaśnień rozdzielane są kropkami i umieszczane w jednym wierszu, a na komórkach i tabletach zawijają się i tworzą akapit.