Rozszerzenie objaśnień

Co to jest rozszerzenie objaśnień? – Definicja

Rozszerzenie objaśnień jest jednym z wielu rozszerzeń reklam Google Ads. Dzięki niemu możemy pokazać najważniejsze przydatne informacje o marce, firmie lub produktach, które oferujemy.


Rozszerzenie objaśnień pozwala dodać do reklamy dodatkową treść oraz wyróżnić ją wizualnie. Maksymalnie można dodać 10 rozszerzeń objaśnień. Każde może zawierać maksymalnie 25 znaków. Są trzy możliwości dodania ich: na poziomie konta, kampanii i grupy reklam.

Mamy także możliwość wybrać daty, dni tygodnia lub pory dnia, w których chcemy wyświetlać objaśnienia.

Warto używać rozszerzeń objaśnień, ponieważ dzięki nim reklama zajmuje więcej miejsca w wyszukiwarce co poprawia jej widoczność, a w efekcie może zwiększać się CTR.

Jak poznać że w reklamie która się wyświetla wystąpiło rozszerzenie objaśnień?

  • Rozszerzenia objaśnień występują pod treścią reklamy.
  • Najbardziej popularne treści rozszerzeń objaśnień to: bezpłatna dostawa, darmowa dostawa, dostawa w 24h, 30 dni na zwrot, bezpieczne zakupy, 2 lata gwarancji.
  • Na komputerze rozszerzenia objaśnień rozdzielane są kropkami i umieszczane w jednym wierszu, a na komórkach i tabletach zawijają się i tworzą akapit.
rozszerzenie objaśnień
Źródło: Własny zrzut ekranu
Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Reklamy na Instagramie - już 30 września!

Reklamy na Instagramie - już 30 września!

Media społecznościowe coraz częściej wykorzystują swój potencjał do tworzenia reklam. Power Editor na Facebooku cieszy się sporym powodzeniem, a promowanie postów obecnie to najlepszy sposób na zwiększenie zasięgu. Oprócz Facebooka już 30 września reklamy będzie można tworzyć na… Instagramie!

Czytaj więcej