Rozszerzenie połączeń

Co to jest rozszerzenie połączeń? – Definicja

Rozszerzenie połączeń pozwala na dodanie numeru telefonu do kreacji reklamowych, co może mieć zdecydowany wpływ na ilość kliknięć i zainteresowanie odbiorców. Jest to szczególnie ważne w przypadku urządzeń mobilnych. Gdy rozszerzenie wyświetli się w reklamie, użytkownicy mogą bezpośrednio zadzwonić na podany numer klikając w przycisk. Zdecydowanie ułatwia to nawiązywanie kontaktu.

Zalety rozszerzenia połączeń:

  • To najlepszy sposób na dodanie numeru telefonu do reklamy, zrobienie tego np. w tekście reklamy może spowodować jej odrzucenie,
  • Użytkownicy na urządzeniach mobilnych mają wybór kliknięcia reklamy i przejścia na stronę oraz kliknięcia przycisku z numerem i zadzwonienia,
  • Możliwe jest wpisanie godzin pracy, w których odbierane mogą być telefony,
  • Kliknięcia w numer kosztują dokładnie tyle samo co w nagłówek reklamy,
  • Połączenia telefoniczne mogą być śledzone i zliczane jako konwersje, warto również wiedzieć, że włączenie raportu połączeń telefonicznych przypisuje do konta indywidualny zmienny numer telefonu od Google, który pozwala zliczać połączenia telefoniczne wykonane za pośrednictwem reklam.

Co to jest rozszerzenie połączeń?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej