Rozszerzenie promocji

Co to jest rozszerzenie promocji? – Definicja

Rozszerzenie promocji to rozszerzenie reklam dostępne w Google Ads. Stosuje się je, aby pokazać klientom obniżki cen, które obecnie znajdują się na naszej stronie. Wyświetlane są użytkownikowi poniżej reklamy w taki sposób, który zwróci uwagę klienta. Możesz wybrać z jakiej okazji jest promocja, a wyświetli się to na etykiecie obok np. Dzień Matki.

Rozszerzenie promocji pomaga w łatwy sposób zwrócić uwagę klienta na niższą, oferowaną cenę, ponieważ odróżnia się ono od głównego tekstu reklamy. Po kliknięciu w rozszerzenie użytkownik zostanie przeniesiony prosto do miejsca z promocyjną ofertą.

Zalety rozszerzenia promocji:

  • Elastyczność – możesz wybrać dokładną datę, dzień tygodnia, porę dnia
  • Edycja bez utraty danych – edytując rozszerzenie nie tracisz statystyk skuteczności
  • Precyzyjność – możesz wybrać okazję z dostępnej listy, dodać wysokość zniżki oraz kod promocyjny

Przykład rozszerzenia promocji

rozszerzenie promocji

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej