Rozszerzenie promocji

Co to jest rozszerzenie promocji? – Definicja

Rozszerzenie promocji to rozszerzenie reklam dostępne w Google Ads. Stosuje się je, aby pokazać klientom obniżki cen, które obecnie znajdują się na naszej stronie. Wyświetlane są użytkownikowi poniżej reklamy w taki sposób, który zwróci uwagę klienta. Możesz wybrać z jakiej okazji jest promocja, a wyświetli się to na etykiecie obok np. Dzień Matki.

Rozszerzenie promocji pomaga w łatwy sposób zwrócić uwagę klienta na niższą, oferowaną cenę, ponieważ odróżnia się ono od głównego tekstu reklamy. Po kliknięciu w rozszerzenie użytkownik zostanie przeniesiony prosto do miejsca z promocyjną ofertą.

Zalety rozszerzenia promocji:

  • Elastyczność – możesz wybrać dokładną datę, dzień tygodnia, porę dnia
  • Edycja bez utraty danych – edytując rozszerzenie nie tracisz statystyk skuteczności
  • Precyzyjność – możesz wybrać okazję z dostępnej listy, dodać wysokość zniżki oraz kod promocyjny

Przykład rozszerzenia promocji

rozszerzenie promocji

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej