Delante najlepszą firmą SEO w Polsce według Clutch

Delante najlepszą firmą SEO w Polsce według Clutch

Clutch to strona zbierająca oceny i opinie o firmach B2B. Pomaga połączyć przedsiębiorstwa, które w danym momencie potrzebują do realizacji kolejnego projektu, z najlepszą agencją lub konsultantem, publikując zweryfikowane recenzje klientów. Z przyjemnością informujemy, że….

Ostatnio na naszym blogu: Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

…jesteśmy na czele listy najlepszych agencji SEO w Polsce!

Zespół analityków Clutch starannie klasyfikuje dostawców usług, w oparciu o kilka czynników, w tym doświadczenia z przeszłości, oceny i obecności na rynku.

Od momentu założenia firmy w 2014 roku, staraliśmy się zaspokoić wszystkie oczekiwania naszych klientów, dostarczając efektywne rozwiązania, rozumiejąc ich potrzeby i dbając o sprawną komunikację. Niezależnie od tego, czy pracujemy nad SEO czy SEM, chcemy osiągnąć najlepsze wyniki dla naszych partnerów.

Jesteśmy wdzięczni naszym klientom, którzy poświęcili czas, aby wystawić nam opinię na naszym profilu Clutch. Nie tylko pomogło nam to zakwalifikować się do tej nagrody, ale także zapewnia naszych przyszłych partnerów, że jesteśmy wiarygodną i godną zaufania agencją SEO / SEM.

Przy średniej liczbie 4,9 gwiazdek na 5, udowodniliśmy, że osiągamy wyniki, których nasi klienci potrzebują w biznesie.

Delante reviews

Obecność naszej firmy w rankingach najlepszych dostawców SEO i SEM oraz zdobywanie nagród jest najlepszym dowodem na to, że nasi klienci są zadowoleni z naszej współpracy i chętnie powierzają nam swój biznes.

Znaleźliśmy się też na liście najlepszych firm B2B w Polsce. Mamy więc co świętować!

Zostaliśmy również umieszczeni w The Manifest, platformie Business to Business, która gromadzi twarde dane, eksperckie spostrzeżenia i praktyczne porady, które pomogą Ci rozwinąć Twój biznes.

Gotowy do rozpoczęcia pracy nad swoją stroną internetową? Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o tym, co możemy dla Ciebie zrobić.

(7)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing i employer branding. Jej doświadczenie sprawiło, że uwielbia myślenie projektowe i analityczne, i w taki sposób podchodzi do każdego zadania. Gryfno frelka, miłośniczka podróży, języków i muzyki, w wolnej chwili odkrywa nowe seriale albo chwyta za saksofon.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej