Tu dochodzimy niejako do sedna tematu. Jak stworzyć dobre CTA na landing page? Wezwanie do skorzystania z oferty powinno być w tym wypadku dwuczęściowe i składać się z buttona oraz bezpośrednio powiązanej, zachęcającej do kliknięcia treści.
O czym musimy pamiętać, projektując ten element strony docelowej? Niezwykle ważna jest szata graficzna. Postarajmy się, aby ta część landingu wyróżniała się kolorystycznie i była odpowiednio osadzona w strukturze – niech button będzie odpowiednio duży, a przestrzeń wokół niego nie powinna być zapełniona elementami odwracającymi uwagę od użytkownika. Unikajmy rozbudowanych treści – powinny być jak najkrótsze (wystarczy kilka słów) i prezentować najważniejsze korzyści wynikające oferty.
W przypadku, gdy nasze CTA ma zachęcać do konwersji w formie wypełnienia formularza warto zadbać o to, aby te dwa elementy odpowiednio ze sobą korespondowały.
Jeśli pod kątem wizualnym wszystko jest OK – dopilnujmy, aby CTA znalazło się w miejscu, które użytkownik naturalnie i intuicyjnie obejmie wzrokiem po wejściu na stronę docelową.
Pamiętajmy, że każdy landing page powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby konsekwentnie i jednoznacznie prowadzić użytkownika do punktu, gdzie ma dokonać konwersji.