Aby zapewnić najlepsze doświadczenia, używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej. // The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił. // The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych. // The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych. // The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Świetny artykuł jak zawsze!
Super podpowiedź, którą postaram się jak najszybciej wykorzystać 🙂
Dzięki za radę.
Witam czy ktoś mi może pomoc po wpisaniu mojej nazwy firmy TOMSMARK google uznaje to za błąd i wyskakują wyniki dla TOMMARK jak to zmienić
Cześć Tomek! Jeśli Google uznaje nazwę Twojej firmy (“TOMSMARK”) za błąd i wskazuje na inną (w tym przypadku “TOMMARK”), oznacza to, że ta druga jest po prostu lepiej wypozycjonowana. Rozwiązaniem będzie długotrwałe pozycjonowanie tematyczne całej domeny – samo pozycjonowanie na brand może w tym przypadku nie wystarczyć (skoro Google poprawia brandową nazwę na inną, można wywnioskować, że Twój brand jest jeszcze mało znany, więc użytkownicy nie będą go w ten sposób wyszukiwać), ale jak najbardziej może stanowić element szerzej zakrojonych działań SEO.
Czesc, przepraszam ze z dziwnym pytanie dopiero zaczynam czytac na ten temat.
Czy powiązane pojecia slow kluczowych rowniez sa przez google odczytywane jako slowo kluczowe? Np słowo kluczowe „żółwie” bedzie google pozycjonowalo rowniez jesli w tekscie uzyjemy slowa gady? Bo nie za bardzo rozumiem 🙂
Słowo kluczowe „żółwie” i „gady” będą innymi słowami kluczowymi i nie będą one ze sobą powiązane. Aby wyświetlać się na słowo kluczowe „żółwie” należy go użyć w treści. Można również używać słów powiązanych takich jak „żółw błotny”, „żółw domowy” itp. Naturalnie w tekście o żółwiu pojawi nam się słowo „gad” (możliwe, że np słowo kluczowe „gad żółw” będzie miało też jakiś wolumen) natomiast jeśli zależy Ci na wyświetlaniiu się na słowo „żółw” to właśnie pod nie powinieneś optymalizować treść.
Algorytmy Google są inteligentne i jest możliwość że wyświetlą stronę, która jest zoptymalizowana pod słowo kluczowe „żółwie” po wpisaniu w wyszukiwarkę np. zapytania „gad z pancerzem na grzbiecie” ponieważ skojarzy to z żółwiem, jednak samo słowo „gad” nie zastąpi nam słowa kluczowego „żółw”.