Anchor

Co to jest anchor? – Definicja

Anchor (inaczej Anchor Text, Treść linka, Kotwica, Ankor, Tekst zakotwiczenia) to treść, która wizualizuje dany link. Element ten jest klikalny i przenosi użytkownika na daną stronę internetową. Jest on widoczny w kodzie HTML między tagiem otwierającym <a> i zamykającym </a>.

Przykładowe użycie słowa anchor

Dobrym przykładem może być <a href=”https://delante.pl/”>tekst anchora</a>. Link prowadzący do danej witryny zostaje ukryty pod danym tekstem, najczęściej jest to słowo kluczowe, na które strona chce się wyświetlać w wyszukiwarce internetowej.

Anchorem może być również adres URL, który prowadzi do danej strony: <a href=”https://delante.pl/”>delante.pl</a>.

Anchor - definicja

Anchory mają duże znaczenie przy pozycjonowaniu strony. Są one bowiem wskaźnikami dla Google, że dana strona jest odpowiednio dopasowana do zapytania użytkownika. Ważne jest by ich rozkład na stronie był odpowiednio przemyślany.

Czy ta definicja była pomocna?
(9)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej