.animate-view{opacity: 1 !important;}

Najważniejsze newsy – Google Ads i Facebook Ads

0min.

Komentarze:0

Najważniejsze newsy – Google Ads i Facebook Adsd-tags
28 lipca 2023
Google Ads i Facebook Ads wprowadziły ostatnio pewne zmiany i dodały nowe funkcje. Sprawdź co się ostatnio zmieniło i jak to wpłynie na twoje reklamy!

0min.

Komentarze:0

Google Ads – używanie wielu kont reklamowych

✅ Od lipca 2023 roku Google Ads aktualizuje zasady dotyczące używania wielu kont do publikowania reklam, naruszających ich zasady. To działanie ma na celu zapewnić lepszą jakość reklam i  zwiększenia zaufania użytkowników do reklam prezentowanych na ich stronach. Jeżeli system wykryje naruszenie zasad, konta Google Ads zostaną natychmiast zawieszone bez uprzedzenia, co skutkować będzie trwałą utratą możliwości reklamowania się za pośrednictwem tej usługi.


Źrodło: Support Google

Google Ads – nowa funkcja

✅ Na niektórych kontach Google Ads została wprowadzona funkcja, umożliwiająca dodanie list marek. Ta funkcja pozwala na ograniczenia wyświetlania reklam w wynikach wyszukiwania na hasła związane z określonymi markami.

Źródło: Panel Google Ads

Facebook Ads – niestandardowe zdarzenia

✅Po utworzeniu nowych, bądź na niektórych kontach istniejących niestandardowych zdarzeń w witrynie, Meta poprosi o przeprowadzenie jednorazowej weryfikacji tego zdarzenia. Niezweryfikowane zdarzenia zostaną odrzucone.

Źródło: Linkedin

Autor
Karolina Pyznar - SEM Specialist
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar - SEM Specialist
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.