Google Ads – używanie wielu kont reklamowych
✅ Od lipca 2023 roku Google Ads aktualizuje zasady dotyczące używania wielu kont do publikowania reklam, naruszających ich zasady. To działanie ma na celu zapewnić lepszą jakość reklam i zwiększenia zaufania użytkowników do reklam prezentowanych na ich stronach. Jeżeli system wykryje naruszenie zasad, konta Google Ads zostaną natychmiast zawieszone bez uprzedzenia, co skutkować będzie trwałą utratą możliwości reklamowania się za pośrednictwem tej usługi.
Źrodło: Support Google
Google Ads – nowa funkcja
✅ Na niektórych kontach Google Ads została wprowadzona funkcja, umożliwiająca dodanie list marek. Ta funkcja pozwala na ograniczenia wyświetlania reklam w wynikach wyszukiwania na hasła związane z określonymi markami.
Źródło: Panel Google Ads
Facebook Ads – niestandardowe zdarzenia
✅Po utworzeniu nowych, bądź na niektórych kontach istniejących niestandardowych zdarzeń w witrynie, Meta poprosi o przeprowadzenie jednorazowej weryfikacji tego zdarzenia. Niezweryfikowane zdarzenia zostaną odrzucone.
Źródło: Linkedin