Nowość – Edytor Google Ads 1.0.2

Nowość – Edytor Google Ads 1.0.2

Google wprowadził dużą aktualizację w swoim oprogramowaniu offline. W dniu dzisiejszym mamy premierę Google Ads Editor – Dawniej Edytor AdWords. Edytor był ostatnim narzędziem Google na którego rebranding czekaliśmy. O rebrandingu Google Ads pisałem w zeszłym roku w artykule Google Ads to nie tylko rebranding.

Czym jest Edytor Google Ads?

Edytor Google Ads to oprogramowanie służące do zarządzania kontem Google Ads. Jest powszechnie wykorzystywany w przypadku dużych kont, ale też w przypadku wprowadzania dużej ilości zmian. Możliwości edytora wykorzystujemy w swojej pracy na kontach wszystkich klientów. Narzędzie działa szybciej od aplikacji webowej i daje możliwość pracy offline. Wprowadzone zmiany publikujemy. Wszystkie zmiany są walidowane przed ich publikacja co ogranicza możliwość pojawienia się błędów. Dodatkowym atutem Edytora jest możliwość importu dużych zbiorów danych z programu excel. Praca specjalisty może opierać się o arkusze kalkulacyjne, które są następnie przetwarzane przez Edytor. Narzędzie najlepiej sprawdzi się w przypadku dużych kont o rozbudowanej strukturze. Narzędzie jest czytelne i funkcjonalne.

Edytor Google

Nowości w Edytorze Google Ads 1.0.2?

Rebranding oraz odświeżony interfejs to nie jedyne zmiany. Nowy edytor daje nam możliwość wprowadzania zmian na wielu kontach klientów jednocześnie. Konta klientów otwieramy w jednym oknie. Edytor jest uzupełniony o dodatkowe funkcje umożliwiające prowadzenie i optymalizację kampanii na YouTube oraz kampanie display. Możemy teraz kierować reklamy na odbiorców w smart display czy wykorzystywać bardziej zaawansowane strategie ustalania stawek w kampanii promującej aplikację. Więcej informacji o zmianach znajdziesz pod linkiem: https://support.google.com/adwords/editor/answer/9255063

Nowy edytor daje znacznie większe możliwości pracy na koncie zarówno pojedynczego klienta jak i wprowadzenie masowych zmian na wszystkich kontach agencji. To funkcja której nam najbardziej brakowało. Nowy edytor znacznie przyspieszy pracę. Uzupełniony o dodatkowe funkcje jak wsparcie reklam display oraz youtube daje możliwość pełnej optymalizacji z poziomu edytora bez potrzeby logowania się w aplikacji webowej.

(3)
Autor
Senior SEM Specialist - Adrian

Senior SEM Specialist

Specjalista SEM od 2009 roku zawodowo związany z marketingiem internetowym. Specjalizujący się w performance marketingu, optymalizacji konwersji i analizie danych. Doświadczenie zdobywał w pracy zarówno po stronie agencji jak i klienta. Pasjonat kolarstwa szosowego i biegów górskich.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej