.animate-view{opacity: 1 !important;}

Nowy podtyp kampanii wideo w Google Ads

1min.

Komentarze:0

Nowy podtyp kampanii wideo w Google Ads
06 października 2023
W Google Ads pojawił się nowy podtyp kampanii wideo, której celem jest wzrost liczby wyświetleń i zaangażowania wśród użytkowników, wykazujących większe zainteresowanie zakupem produktów Twojej marki. Dowiedz się, jakie są jej zalety!

1min.

Komentarze:0

Zalety nowego podtypu kampanii

Według supportu Google, nowy podtyp kampanii osiąga średnio o 40% więcej wyświetleń, a koszt obejrzenia jest niższy o 30% w porównaniu do kampanii wideo typu In-Stream możliwe do pominięcia. Dodatkowo, reklamodawca płaci za reklamę tylko w sytuacji, gdy użytkownik obejrzy całą reklamę. Kampania będzie używać reklam In-Feed, reklam In-Stream oraz reklam w Shorts.

Gdzie znajdziesz nową funkcję?

Do nowej funkcji  można się dostać, gdy wybierzemy konkretny typ celu: “rozważenie zakupu produktu danej marki” bądź “utwórz kampanię bez korzystania z podpowiedzi dotyczącej celu”, a następnie zaznaczymy typ kampanii wideo.

Nowy podtyp kampanii wideo "wyświetlenie filmu"
Źrodło: Panel Google Ads
Karolina Pyznar SEM Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

european search awards finalist