Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Aby ograniczyć ryzyko związane z pandemią COVID-19 zespół Google pracuje w okrojonym składzie. W związku z tym niektóre funkcjonalności Google Moja Firma są ograniczone. Zobacz, czego nie zrobisz w tym czasie.

Początkowo zauważyliśmy u nas i u naszych klientów, że wprowadzane zmiany nie są widoczne tak szybko jak zawsze. Dochodziły do nas też doniesienia z branży, które to potwierdzały.


Dziś już wiemy na pewno. Oto potwierdzone informacje ze strony pomocy Google. Czego dotyczą ograniczenia?

1. Informacje o firmie

W pierwszej kolejności zatwierdzane są zmiany informacji w przypadku firm działających w ochronie zdrowia. Dodatkowo, w pierwszej kolejności są zatwierdzane takie informacje jak godziny otwarcia, tymczasowe zamknięcie firmy, opis firmy i zmiany atrybutów firmy oraz opinie, które dotyczą otwarcia bądź zamknięcia firmy.

Pozostałe zmiany mogą być zatwierdzane z opóźnieniem więc warto skorzystać w tym czasie z innych kanałów komunikacji.

2. Nowe wizytówki

Tak jak w przypadku informacji o firmie, w pierwszej kolejności będą weryfikowane wizytówki dotyczące ochrony zdrowia. Pozostałe branże mogą być weryfikowane z opóźnieniem.

3. Opinie i Q&A

Dodawanie nowych opinii, odpowiadanie na opinie, pytania i odpowiedzi, filmy oraz dodanie krótkich nazw są tymczasowo wstrzymane. Dodane opinie zostaną prawdopodobnie zatwierdzone w późniejszym czasie.

Odpowiadanie na opinie

 

(4)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B – jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej