Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Aby ograniczyć ryzyko związane z pandemią COVID-19 zespół Google pracuje w okrojonym składzie. W związku z tym niektóre funkcjonalności Google Moja Firma są ograniczone. Zobacz, czego nie zrobisz w tym czasie.

Ostatnio na naszym blogu: O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Początkowo zauważyliśmy u nas i u naszych klientów, że wprowadzane zmiany nie są widoczne tak szybko jak zawsze. Dochodziły do nas też doniesienia z branży, które to potwierdzały.


Dziś już wiemy na pewno. Oto potwierdzone informacje ze strony pomocy Google. Czego dotyczą ograniczenia?

1. Informacje o firmie

W pierwszej kolejności zatwierdzane są zmiany informacji w przypadku firm działających w ochronie zdrowia. Dodatkowo, w pierwszej kolejności są zatwierdzane takie informacje jak godziny otwarcia, tymczasowe zamknięcie firmy, opis firmy i zmiany atrybutów firmy oraz opinie, które dotyczą otwarcia bądź zamknięcia firmy.

Pozostałe zmiany mogą być zatwierdzane z opóźnieniem więc warto skorzystać w tym czasie z innych kanałów komunikacji.

2. Nowe wizytówki

Tak jak w przypadku informacji o firmie, w pierwszej kolejności będą weryfikowane wizytówki dotyczące ochrony zdrowia. Pozostałe branże mogą być weryfikowane z opóźnieniem.

3. Opinie i Q&A

Dodawanie nowych opinii, odpowiadanie na opinie, pytania i odpowiedzi, filmy oraz dodanie krótkich nazw są tymczasowo wstrzymane. Dodane opinie zostaną prawdopodobnie zatwierdzone w późniejszym czasie.

Odpowiadanie na opinie

 

(4)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing i employer branding. Jej doświadczenie sprawiło, że uwielbia myślenie projektowe i analityczne, i w taki sposób podchodzi do każdego zadania. Gryfno frelka, miłośniczka podróży, języków i muzyki, w wolnej chwili odkrywa nowe seriale albo chwyta za saksofon.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej
O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

Powierzono Ci trudne zadanie znalezienia agencji SEO, a nie masz żadnego doświadczenia z tą branżą i tak naprawdę nie wiesz, od czego zacząć? Żeby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy listę pytań, które możesz wykorzystać, wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania. Być może dzięki naszym sugestiom zabłyśniesz przed szefem, a Twój wybór przełoży się na pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google. A więc, o co pytać agencję SEO?

Czytaj więcej