Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Aby ograniczyć ryzyko związane z pandemią COVID-19 zespół Google pracuje w okrojonym składzie. W związku z tym niektóre funkcjonalności Google Moja Firma są ograniczone. Zobacz, czego nie zrobisz w tym czasie.

Ostatnio na naszym blogu: Poradnik. Rozmiary grafik i wytyczne dotyczące wideo na Facebook Ads

Początkowo zauważyliśmy u nas i u naszych klientów, że wprowadzane zmiany nie są widoczne tak szybko jak zawsze. Dochodziły do nas też doniesienia z branży, które to potwierdzały.


Dziś już wiemy na pewno. Oto potwierdzone informacje ze strony pomocy Google. Czego dotyczą ograniczenia?

1. Informacje o firmie

W pierwszej kolejności zatwierdzane są zmiany informacji w przypadku firm działających w ochronie zdrowia. Dodatkowo, w pierwszej kolejności są zatwierdzane takie informacje jak godziny otwarcia, tymczasowe zamknięcie firmy, opis firmy i zmiany atrybutów firmy oraz opinie, które dotyczą otwarcia bądź zamknięcia firmy.

Pozostałe zmiany mogą być zatwierdzane z opóźnieniem więc warto skorzystać w tym czasie z innych kanałów komunikacji.

2. Nowe wizytówki

Tak jak w przypadku informacji o firmie, w pierwszej kolejności będą weryfikowane wizytówki dotyczące ochrony zdrowia. Pozostałe branże mogą być weryfikowane z opóźnieniem.

3. Opinie i Q&A

Dodawanie nowych opinii, odpowiadanie na opinie, pytania i odpowiedzi, filmy oraz dodanie krótkich nazw są tymczasowo wstrzymane. Dodane opinie zostaną prawdopodobnie zatwierdzone w późniejszym czasie.

Odpowiadanie na opinie

 

  5,00 / 5 ( 4 )
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing i employer branding. Jej doświadczenie sprawiło, że uwielbia myślenie projektowe i analityczne, i w taki sposób podchodzi do każdego zadania. Gryfno frelka, miłośniczka podróży i muzyki, w wolnej chwili odkrywa nowe seriale albo chwyta za saksofon.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.