Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Ograniczenia w Google Moja Firma przez COVID-19

Aby ograniczyć ryzyko związane z pandemią COVID-19 zespół Google pracuje w okrojonym składzie. W związku z tym niektóre funkcjonalności Google Moja Firma są ograniczone. Zobacz, czego nie zrobisz w tym czasie.

Ostatnio na naszym blogu: Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Początkowo zauważyliśmy u nas i u naszych klientów, że wprowadzane zmiany nie są widoczne tak szybko jak zawsze. Dochodziły do nas też doniesienia z branży, które to potwierdzały.


Dziś już wiemy na pewno. Oto potwierdzone informacje ze strony pomocy Google. Czego dotyczą ograniczenia?

1. Informacje o firmie

W pierwszej kolejności zatwierdzane są zmiany informacji w przypadku firm działających w ochronie zdrowia. Dodatkowo, w pierwszej kolejności są zatwierdzane takie informacje jak godziny otwarcia, tymczasowe zamknięcie firmy, opis firmy i zmiany atrybutów firmy oraz opinie, które dotyczą otwarcia bądź zamknięcia firmy.

Pozostałe zmiany mogą być zatwierdzane z opóźnieniem więc warto skorzystać w tym czasie z innych kanałów komunikacji.

2. Nowe wizytówki

Tak jak w przypadku informacji o firmie, w pierwszej kolejności będą weryfikowane wizytówki dotyczące ochrony zdrowia. Pozostałe branże mogą być weryfikowane z opóźnieniem.

3. Opinie i Q&A

Dodawanie nowych opinii, odpowiadanie na opinie, pytania i odpowiedzi, filmy oraz dodanie krótkich nazw są tymczasowo wstrzymane. Dodane opinie zostaną prawdopodobnie zatwierdzone w późniejszym czasie.

Odpowiadanie na opinie

 

(4)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej