Co nowego wnosi opcja grupowania słów kluczowych?
Opcja grupowania słów kluczowych w grupy reklam z poziomu planera słów kluczowych dotarła do polskich użytkowników z dużym opóźnieniem, ponieważ aż 9 miesięcy później. Obecnie jest ona dostępna na niektórych kontach Google ADS:
Źródło: panel Google ADS
Nowo dostępna funkcja może być przydatna w celu wyszukiwania nowych propozycji słów kluczowych dla istniejących już grup reklam. Znacznie ułatwia ona również monitorowanie, czy nie pojawiły się nowe słowa kluczowe, na które można kierować reklamy.
Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEM!
Zapisz się do newslettera
Jak działa nowo dostępna funkcja?
W celu wyświetlenia propozycji słów kluczowych należy wpisać strony internetowe lub słowa, które powiązane są z Twoją firmą. Po przejściu w panel „Automatycznie porządkuj słowa kluczowe”, otrzymasz listę proponowanych słów kluczowych dopasowanych do najtrafniejszych grup reklam w swoich kampaniach.
Nowa funkcja stanowi duże ułatwienie dla użytkowników Google ADS, jednak nie należy ślepo ufać propozycjom, oferowanym przez narzędzie. Należy bazować przede wszystkim na własnej analizie. Nie wahaj się więc odrzucać propozycje, które daje Ci nowa funkcja.