.animate-view{opacity: 1 !important;}

Opcja grupowania słów kluczowych w grupy reklam dostępna w planerze słów kluczowych

3min.

Komentarze:1

Opcja grupowania słów kluczowych w grupy reklam dostępna w planerze słów kluczowych
28 września 2023
We wrześniu użytkownicy Google ADS mieli okazję natrafić na całkowicie nowy wskaźnik, znajdujący się w konsoli lub panelu reklamodawcy. „Ograniczone przez strategię ustalania stawek”, bo to właśnie o tym wskaźniku mowa, zaskoczył swoim pojawieniem się wielu użytkowników. Co nowego wnosi i jak go interpretować?

3min.

Komentarze:1

Co nowego wnosi opcja grupowania słów kluczowych?

Opcja grupowania słów kluczowych w grupy reklam z poziomu planera słów kluczowych dotarła do polskich użytkowników z dużym opóźnieniem, ponieważ aż 9 miesięcy później. Obecnie jest ona dostępna na niektórych kontach Google ADS:

Źródło: panel Google ADS

Nowo dostępna funkcja może być przydatna w celu wyszukiwania nowych propozycji słów kluczowych dla istniejących już grup reklam. Znacznie ułatwia ona również monitorowanie, czy nie pojawiły się nowe słowa kluczowe, na które można kierować reklamy.

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEM!
Zapisz się do newslettera

Jak działa nowo dostępna funkcja?

W celu wyświetlenia propozycji słów kluczowych należy wpisać strony internetowe lub słowa, które powiązane są z Twoją firmą. Po przejściu w panel „Automatycznie porządkuj słowa kluczowe”, otrzymasz listę proponowanych słów kluczowych dopasowanych do najtrafniejszych grup reklam w swoich kampaniach.

Nowa funkcja stanowi duże ułatwienie dla użytkowników Google ADS, jednak nie należy ślepo ufać propozycjom, oferowanym przez narzędzie. Należy bazować przede wszystkim na własnej analizie. Nie wahaj się więc odrzucać propozycje, które daje Ci nowa funkcja.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Komentarze

  1. Skupienie się na odpowiednim grupowaniu i zarządzaniu słowami kluczowymi ma ogromne znaczenie dla skuteczności kampanii. Dzięki tej opcji, reklamodawcy mogą lepiej kontrolować, jakie słowa kluczowe wywołują ich reklamy, co z kolei przekłada się na niższe koszty i lepsze wyniki. To również doskonały sposób na zwiększenie precyzji kampanii reklamowych i dostarczenie użytkownikom bardziej odpowiednich treści.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM