Raport Core Web Vitals dostępny dla poszczególnych URLi! – Aktualizacja Google Search Console

Raport Core Web Vitals dostępny dla poszczególnych URLi! – Aktualizacja Google Search Console

Google Search Console zaktualizował raporty dotyczące Core Web Vitals, dzięki czemu możesz teraz sprawdzić wynik każdego URLa osobno. Dowiedz się, które strony uniemożliwiają Ci osiągnięcie pełnego potencjału CWV i popraw się w oczach Google dzięki naprawieniu wszystkich problemów! 

Core Web Vitals są jednym z najważniejszych czynników rankingowych Google i nie mamy co do tego żadnych wątpliwości.  Żeby zdobyć dobrą ocenę i osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, musisz zadowolić Google w kilku kategoriach.

Jeżeli Twoja strona jest szybka i działa poprawnie, Google Ci to wynagrodzi!

techniczne seo baner

Aktualizacja raportów Core Web Vitals

Dzięki najnowszej aktualizacji będziesz wiedzieć, na czym się skupić, żeby osiągnąć lepszy wynik Core Web Vitals. Możesz się zagłębić w raport i sprawdzić dokładnie, które ULRe wymagają poświęcenia im większej uwagi.

Raport dotyczący podstawowych wskaźników internetowych grupuje URLe w 3 główne kategorie, na podstawie ich stanu:

  • Słabej jakości,
  • Wymagana poprawa,
  • Dobrej jakości.

Jak znaleźć informacje o konkretnych podstronach?

Zaloguj się do narzędzia Google Search Console, wybierz Podstawowe Wskaźniki Internetowe i otwórz raport:

aktualizacja raportu podstawowych wskaźników internetowych

Następnie kliknij “Dlaczego adresy URL nie są uważane za prawidłowe”:

aktualizacja GSC Core Web Vitals

Tutaj znajdziesz informacje jak dużo URLi nie jest uznane za dobre. Klikając w konkretną grupę możesz sprawdzić konkretne URLe, które powodują problemy i co konkretnie jest z nimi nie tak:

GSC nowy raport podstawowych wskaźników internetowych

Po naprawieniu problemów możesz sprawdzić stan każdego URLa. Kliknij ten przycisk, żeby zobaczyć, czy wszystko z URLem jest już w porządku.

core web vitals sprawdzanie URLi

Dbaj o Core Web Vitals

Zapewniamy, że Podstawowe Wskaźniki Internetowe na dobrym poziomie to kluczowy czynnik, by wyświetlać się wysoko w wyszukiwarce Google.  Bez dobrego wyniku Twoja strona nie będzie wzięta pod uwagę jako warta wyświetlenia na najwyższych pozycjach w Google.

Właśnie dlatego musisz się upewnić, że Twoja strona jest w najlepszej kondycji.

Problem z URLami znaleziony, ale nie wiesz jak go naprawić? Skontaktuj się z nami, a my rozwiążemy go za Ciebie!

(2)
Autor
Jr Marketing Specialist  - Ania

Jr Marketing Specialist

Absolwentka Studiów Dalekowschodnich i Zarządzania Reklamą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Do Delante dołączyła w 2021 roku, gdzie rozwija się jako Junior Marketing Specialist. W wolnym czasie udziela korepetycji z języka japońskiego, dużo czyta i podróżuje po świecie. Interesuje się content marketingiem, japońską kulturą i sztuką oraz geopolityką.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Pierwsze skojarzenia, jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o świętach Bożego Narodzenia to spokój, radość i spotkania z rodziną. Pamiętajmy jednak także, że okres bożonarodzeniowy to jedno z największych wydarzeń zakupowych na świecie. Świętują go więc nie tylko ludzie, ale także firmy, które przygotowują się do niego m.in. przez reklamy świąteczne.

Czytaj więcej