Ruszamy z nowym projektem – Szkolenia Delante

Ruszamy z nowym projektem – Szkolenia Delante

Nowy Rok zaczynamy od nowości. Odpowiadając na częste zapytania i dlatego, że takich szkoleń jeszcze nie ma – ruszamy z nowym projektem. Jak wyglądają szkolenia SEO z Delante?

Ostatnio na naszym blogu: Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Szkolenia z Delante to przede wszystkim konkrety. Nie znajdziesz u nas ogólnego szkolenia o podstawach SEO, nie będziemy Ci mówić jakie są algorytmy Google i czym różni się SEM o SEO. Nasze szkolenia dotyczą konkretnych zagadnień z dziedziny SEO i są poparte praktycznymi przykładami. Jednym słowem – samo mięso!

Na pierwszy ogień idzie szkolenie Copywriting SEO, na którym dowiesz się jak pisać i optymalizować treści pod roboty wyszukiwarki. To szkolenie odbędzie się już 23go stycznia o 10:00 w siedzibie naszej firmy. Szkolenie będzie prowadzone przez Asię – naszą specjalistkę SEO i koordynatorka procesu copywritingu dla klientów Delante.

Co dalej? Już w lutym Bartek, specjalista SEO z mocnym technicznym zacięciem, poprowadzi szkolenie z audytu SEO i odpowie na pytanie jak sprawdzić stan optymalizacji strony i przygotować się do procesu SEO. Następne w kolejce są między innymi szkolenia z analizy słów kluczowych, optymalizacji stron na WordPressie, przeprowadzaniu migracji strony, linkowaniu i wykorzystaniu i optymalizacji kampanii na Google Ads. Jak widzisz wybór jest duży – już wkrótce informacja o wszystkich szkoleniach będzie dostępna na naszej stronie.

Jakie są szkolenia Delante?

To przede wszystkim praktyczna wiedza poparta realnymi przykładami. Szkolenia odbywają się w małych, kameralnych grupach (maksymalnie 8-osobowych). Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma zestaw materiałów, certyfikat oraz zniżkę na wybrane narzędzia SEO.

Szkolenia SEO

Więcej informacji o szkoleniach, terminy oraz zapisy znajdziesz na stronie: https://delante.pl/szkolenia/.

Zapraszamy! Jeśli masz pytania, napisz do nas (k.zielosko@delante.pl).

(2)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing i employer branding. Jej doświadczenie sprawiło, że uwielbia myślenie projektowe i analityczne, i w taki sposób podchodzi do każdego zadania. Gryfno frelka, miłośniczka podróży, języków i muzyki, w wolnej chwili odkrywa nowe seriale albo chwyta za saksofon.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej