Ruszamy z nowym projektem – Szkolenia Delante

Ruszamy z nowym projektem – Szkolenia Delante

Nowy Rok zaczynamy od nowości. Odpowiadając na częste zapytania i dlatego, że takich szkoleń jeszcze nie ma – ruszamy z nowym projektem. Jak wyglądają szkolenia SEO z Delante?

Szkolenia z Delante to przede wszystkim konkrety. Nie znajdziesz u nas ogólnego szkolenia o podstawach SEO, nie będziemy Ci mówić jakie są algorytmy Google i czym różni się SEM o SEO. Nasze szkolenia dotyczą konkretnych zagadnień z dziedziny SEO i są poparte praktycznymi przykładami. Jednym słowem – samo mięso!

Na pierwszy ogień idzie szkolenie Copywriting SEO, na którym dowiesz się jak pisać i optymalizować treści pod roboty wyszukiwarki. To szkolenie odbędzie się już 23go stycznia o 10:00 w siedzibie naszej firmy. Szkolenie będzie prowadzone przez Asię – naszą specjalistkę SEO i koordynatorka procesu copywritingu dla klientów Delante.

Co dalej? Już w lutym Bartek, specjalista SEO z mocnym technicznym zacięciem, poprowadzi szkolenie z audytu SEO i odpowie na pytanie jak sprawdzić stan optymalizacji strony i przygotować się do procesu SEO. Następne w kolejce są między innymi szkolenia z analizy słów kluczowych, optymalizacji stron na WordPressie, przeprowadzaniu migracji strony, linkowaniu i wykorzystaniu i optymalizacji kampanii na Google Ads. Jak widzisz wybór jest duży – już wkrótce informacja o wszystkich szkoleniach będzie dostępna na naszej stronie.

Jakie są szkolenia Delante?

To przede wszystkim praktyczna wiedza poparta realnymi przykładami. Szkolenia odbywają się w małych, kameralnych grupach (maksymalnie 8-osobowych). Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma zestaw materiałów, certyfikat oraz zniżkę na wybrane narzędzia SEO.

Szkolenia SEO

Więcej informacji o szkoleniach, terminy oraz zapisy znajdziesz na stronie: https://delante.pl/szkolenia/.

Zapraszamy! Jeśli masz pytania, napisz do nas (k.zielosko@delante.pl).

(2)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Content marketing - co to jest i jak na nim zarabiać?

Content marketing - co to jest i jak na nim zarabiać?

Content marketing, czyli marketing treści, to zbiór działań marketingowych związanych z tworzeniem tekstów, grafik, wideo, audio, a nawet eventów. Jaki jest cel content marketingu? Co takiego mają webinary i podcasty, czego nie mają SEOwe opisy kategorii? Jak content marketing przekłada się na leady, konwersję i sprzedaż? Poniżej wszystko, co musisz o nim wiedzieć.

Czytaj więcej