Ruszamy z nowym projektem – Szkolenia Delante

Ruszamy z nowym projektem – Szkolenia Delante

Nowy Rok zaczynamy od nowości. Odpowiadając na częste zapytania i dlatego, że takich szkoleń jeszcze nie ma – ruszamy z nowym projektem. Jak wyglądają szkolenia SEO z Delante?

Ostatnio na naszym blogu: Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Szkolenia z Delante to przede wszystkim konkrety. Nie znajdziesz u nas ogólnego szkolenia o podstawach SEO, nie będziemy Ci mówić jakie są algorytmy Google i czym różni się SEM o SEO. Nasze szkolenia dotyczą konkretnych zagadnień z dziedziny SEO i są poparte praktycznymi przykładami. Jednym słowem – samo mięso!

Na pierwszy ogień idzie szkolenie Copywriting SEO, na którym dowiesz się jak pisać i optymalizować treści pod roboty wyszukiwarki. To szkolenie odbędzie się już 23go stycznia o 10:00 w siedzibie naszej firmy. Szkolenie będzie prowadzone przez Asię – naszą specjalistkę SEO i koordynatorka procesu copywritingu dla klientów Delante.

Co dalej? Już w lutym Bartek, specjalista SEO z mocnym technicznym zacięciem, poprowadzi szkolenie z audytu SEO i odpowie na pytanie jak sprawdzić stan optymalizacji strony i przygotować się do procesu SEO. Następne w kolejce są między innymi szkolenia z analizy słów kluczowych, optymalizacji stron na WordPressie, przeprowadzaniu migracji strony, linkowaniu i wykorzystaniu i optymalizacji kampanii na Google Ads. Jak widzisz wybór jest duży – już wkrótce informacja o wszystkich szkoleniach będzie dostępna na naszej stronie.

Jakie są szkolenia Delante?

To przede wszystkim praktyczna wiedza poparta realnymi przykładami. Szkolenia odbywają się w małych, kameralnych grupach (maksymalnie 8-osobowych). Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma zestaw materiałów, certyfikat oraz zniżkę na wybrane narzędzia SEO.

Szkolenia SEO

Więcej informacji o szkoleniach, terminy oraz zapisy znajdziesz na stronie: https://delante.pl/szkolenia/.

Zapraszamy! Jeśli masz pytania, napisz do nas (k.zielosko@delante.pl).

(2)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej