Meta Ads umożliwia teraz reklamodawcom prowadzącym konta profesjonalne na Instagramie tworzenie reklam wydarzeń online oraz offline ze szczegółami wydarzenia. Reklama ta oprócz nazwy wydarzenia czy daty rozpoczęcia, zawierać będzie specjalny przycisk działania “Przypomnij mi”, który pozwoli monitorować informacje związane z wydarzeniem i dostosowywać do niego swoje plany.
Co to dla Ciebie oznacza?
Reklamy ze szczegółami wydarzenia sprawdzą się doskonale zarówno w zwiększaniu rozpoznawalności Twojego wydarzenia, jak i budowaniu zainteresowania potencjalnych uczestników, a także do zachowania wysokiej frekwencji, dzięki specjalnym powiadomieniom przypominającym o rozpoczęciu wydarzenia.
Tworząc reklamy w Meta Ads możliwe będzie dodanie do nich etykiet informacyjnych, które pomogą wyróżnić markę i budować zaufanie wśród odbiorców. Mają one za zadanie podkreślenie najważniejszych informacji dotyczących oferty, takich jak np. możliwość darmowej dostawy czy darmowych zwrotów.
Co to dla Ciebie oznacza?
Od teraz możesz wzbogacić swoje reklamy w istotne z punktu widzenia konsumenta informacje, które mogą mieć wpływ na podjęcie decyzji zakupowej – podobnie jak ma to miejsce w zasobach (dawniej rozszerzeniach) objaśnień w Google Ads. Po dodaniu przez Ciebie etykiet informacyjnych, system będzie automatycznie wyświetlał te o największym potencjale wzrostu liczby wyników.
Od 1 czerwca każdy eksperyment Google Ads bez określonej daty zakończenia, będzie miał ją ustawioną domyślnie na 23 sierpnia 2024 roku.
Co to dla Ciebie oznacza?
Eksperymenty Google nie będą mogły być już uruchamiane bez sprecyzowanej daty zakończenia – w takim wypadku system samodzielnie ustawi ją na wspomniany wyżej termin. Nadal możliwa będzie jednak ręczna zmiana tej daty przed zakończeniem eksperymentu.