.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Czerwiec 2024

2min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Czerwiec 2024d-tags
07 czerwca 2024
Sprawdź, co nowego w świecie PPC wydarzyło się w ubiegłym tygodniu - szczegóły wydarzeń i etykiety informacyjne w Meta Ads oraz zmiana w eksperymentach Google Ads!

2min.

Komentarze:0

Szczegóły wydarzenia w reklamach na Instagramie

Meta Ads umożliwia teraz reklamodawcom prowadzącym konta profesjonalne na Instagramie tworzenie reklam wydarzeń online oraz offline ze szczegółami wydarzenia. Reklama ta oprócz nazwy wydarzenia czy daty rozpoczęcia, zawierać będzie specjalny przycisk działania “Przypomnij mi”, który pozwoli monitorować informacje związane z wydarzeniem i dostosowywać do niego swoje plany.

Szczegóły wydarzenia w Instagram Ads

źródło: Panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Reklamy ze szczegółami wydarzenia sprawdzą się doskonale zarówno w zwiększaniu rozpoznawalności Twojego wydarzenia, jak i budowaniu zainteresowania potencjalnych uczestników, a także do zachowania wysokiej frekwencji, dzięki specjalnym powiadomieniom przypominającym o rozpoczęciu wydarzenia.

Etykiety informacyjne w Meta Ads

Tworząc reklamy w Meta Ads możliwe będzie dodanie do nich etykiet informacyjnych, które pomogą wyróżnić markę i budować zaufanie wśród odbiorców. Mają one za zadanie podkreślenie najważniejszych informacji dotyczących oferty, takich jak np. możliwość darmowej dostawy czy darmowych zwrotów.

Etykiety informacyjne w Meta Ads

źródło: Panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Od teraz możesz wzbogacić swoje reklamy w istotne z punktu widzenia konsumenta informacje, które mogą mieć wpływ na podjęcie decyzji zakupowej – podobnie jak ma to miejsce w zasobach (dawniej rozszerzeniach) objaśnień w Google Ads. Po dodaniu przez Ciebie etykiet informacyjnych, system będzie automatycznie wyświetlał te o największym potencjale wzrostu liczby wyników.

Automatyczna data zakończenia eksperymentów Google Ads

Od 1 czerwca każdy eksperyment Google Ads bez określonej daty zakończenia, będzie miał ją ustawioną domyślnie na 23 sierpnia 2024 roku.

Co to dla Ciebie oznacza?

Eksperymenty Google nie będą mogły być już uruchamiane bez sprecyzowanej daty zakończenia – w takim wypadku system samodzielnie ustawi ją na wspomniany wyżej termin. Nadal możliwa będzie jednak ręczna zmiana tej daty przed zakończeniem eksperymentu.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022