Reklamy katalogowe Adv+ w formacie karuzeli będą mogły automatycznie zmieniać proporcje obrazów produktów na 1:1 lub 4:5 (nie będzie możliwości wyłączenia tej opcji). Wybór proporcji przez Meta będzie zależał od pierwszego obrazu, który system dobierze na podstawie przewidywanej skuteczności dostępnych grafik.
Co to dla Ciebie oznacza?
Aby wyświetlać odpowiednie grafiki, możesz wybrać jeden z trzech sposobów kadrowania (Menedżer Sprzedaży > Odpowiedni katalog > Ustawienia > Przycinanie obrazów):
Na YouTube można zauważyć nowy format reklamowy w kanale głównym – przesuwaną karuzelę produktów. Obecnie można zobaczyć w niej do pięciu produktów. Ten format reklam pochodzi z kampanii Demand Gen, a kliknięcie na obraz prowadzi użytkownika bezpośrednio do strony konkretnego przedmiotu.
Co to dla Ciebie oznacza?
Jest to nowa forma reklamy, która może pomóc w zwiększeniu sprzedaży, jeśli będziesz wykorzystywał atrakcyjne grafiki w swoich reklamach.