Nowa funkcja w kampanii generującej popyt pozwala na swobodne zarządzanie aktywnością załączonego pliku produktowego. Od teraz możliwe jest szybkie włączenie bądź wyłączenie go w ustawieniach kampanii.
Co to dla Ciebie oznacza?
Możliwość włączenia i wyłączenia pliku produktowego pozwoli zaoszczędzić czas – w celu dokonania takiej zmiany nie będzie konieczne już tworzenie nowej kampanii.
Podczas tworzenia tekstów w reklamie Meta Ads system dzięki sztucznej inteligencji może generować własne propozycje na podstawie wpisanego tekstu.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dodanie wielu wariantów tekstu może poprawić wydajność reklamy – dzięki nowej funkcji Meta może znacznie ułatwić Ci ten proces. Pamiętaj jednak, aby zawsze weryfikować poprawność powstałych tekstów przed ich opublikowaniem lub traktować je jako inspiracje.
Podczas tworzenia elastycznych reklam GDN w Google Ads pod widokiem podglądu pojawiło się okno umożliwiające wybór poszczególnych elementów reklam, które chcemy zobaczyć.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dzięki nowej funkcjonalności konfiguracja elementów na podglądzie nie musi być narzucona przez Google – masz szansę sprawdzić, jak prezentować będzie się reklama w dowolnym, wybranym przez Ciebie układzie.