1. Kompleksowe wdrożenie Google Tag Manager
Jeśli widzisz okazję – działaj szybko. Wprowadzaj skrypty i aktualizacje w kilka minut dzięki Google Tag Manager. Wdrażamy szybki i elastyczny marketing Internetowy dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań Google. W pełni bezpieczny i szybki interface, który umożliwi zarówno Tobie jak i naszej agencji wprowadzanie danych w większości przypadków bez potrzeby angażowania programistów. W ramach usługi Google Marketing Platform wdrażamy Google Tag Managera kompleksowo od A do Z. W wielu przypadkach posiadając dostęp FTP lub dostęp administracyjny do systemu CMS jednorazowo zaimplementujemy potrzebne kody bez dodatkowych opłat. Późniejsze prace w ramach GTM prowadzimy z różną intensywnością, w zależności od branży i potrzeb klientów. Najczęściej w ramach GTM implementujemy najważniejsze skrypty i narzędzia, konfigurujemy mikro i makro konwersje, poprawiamy skuteczność liczenia konwersji.
2. Kompleksowe wdrożenie Google Analytics
Jeśli chcesz podejmować trafne decyzje potrzebujesz danych, którym możesz zaufać. Google Analytics to darmowe narzędzie analityczne dające olbrzymie możliwości w zakresie analityki internetowej. Aby móc w pełni wykorzystać te narzędzie musimy je w pierwszej kolejności poprawnie skonfigurować. Konfiguracja dotyczy wszystkich ustawień na poziomie konta oraz usługi. Integrujemy narzędzie Google Ads, aby uzyskać szczegółowe dane o ruchu płatnym. Po poprawnym skonfigurowaniu oraz przetestowaniu konta przechodzimy do konfiguracji celów, zarówno na poziomie mikro, jak i makro konwersji. To jeden z najważniejszych elementów pomiaru w Google Analytics. Większość celów konfigurujemy bezpośrednio na stronie wykorzystując już wcześniej wdrożonego Google Tag Managera. Integrację Google Analytics, konfiguracje oraz cele tworzymy od A do Z, informując klienta o pozytywnym zakończeniu prac. Są jednak wyjątkowe przypadki, specyficzne CMSy, gdzie do pomocy potrzebujemy programisty. Wówczas koordynujemy działania i wspieramy cały proces, aż do jego pozytywnego zakończenia.
3. Utworzenie Google Looker Studio
Wraz z Google Looker Studio wchodzimy na wyższy poziom raportowania. Nasi klienci mają utworzone konto oraz dostęp do platformy, dzięki której przeglądanie wskaźników efektywności jest proste jak nigdy dotychczas. Na jednej stronie raportu w przejrzysty i prosty sposób prezentujemy dane pod indywidualne preferencje klienta.
4. Utworzenie Konta Google Ads
Zaawansowane narzędzie Performance Marketingu dostępne dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Google Ads (dawniej Google AdWords) to najpopularniejsza platforma reklamy PPC oraz jedyna platforma umożliwiająca reklamę w wyszukiwarce Google. Zwiększymy widoczność Twojej firmy. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Masz niepowtarzalną okazję, aby zdobyć dodatkowych klientów dla swojego biznesu. Do klientów docieramy we właściwym miejscu oraz czasie. Kampanie nie są ograniczone budżetem minimalnym, więc możesz zacząć od dowolnej kwoty. Poproś o estymację, w której przedstawimy minimalny rozsądny budżet, w ramach którego możemy rozpocząć promocję.
5. Dodanie kuponu 1200zł
Dodatkowe środki dla nowych klientów. W ramach uczestnictwa w programie Google Partners, Delante oferuje nowym klientom dodatkowe 1200 zł na pierwszą reklamę. Te dodatkowe środki zostaną przelane na konto po miesiącu trwania kampanii.
6. Utworzenie remarketingu
Docieraj do klientów, którzy odwiedzili już Twoją stronę za pomocą reklam Google Ads. Już na etapie wdrożenia Google Marketing Platform dodajemy do Twojego konta spersonalizowane grupy odbiorców, których listy rozbudowujemy w trakcie trwania umowy. Rozbudowane listy odbiorców mają nam pomóc w personalizacji komunikatów w zależności od źródeł odwiedzin czy zachowań na stronie. Niektóre listy odbiorców nie są wykorzystywane i zostawiamy je na specjalne okazje jak np. święta. W ramach usługi konfigurujemy odbiorców Customer Match (więcej możesz przeczytać na: https://delante.pl/nowe-mozliwosci-customer-match/)
7. Konfiguracja połączeń (Call Tracking)
Skonfiguruj Call Tracking i uzyskaj przydatne dane o połączeniach z Twoją firmą. Konfigurację przeprowadzamy w ramach wdrożenia Google Marketing Platform. Po odpowiednim skonfigurowaniu usługi otrzymasz szczegółowe raporty dotyczące m.in czasu połączenia, ilości połączeń, kodu kraju osoby dzwoniącej oraz z jakiej kampanii nastąpiło połączenie. Dane o połączeniach są traktowane jako konwersje.
8. Wdrożenie Google Merchant Center
Wysoko-konwersyjne źródło ruchu dla sklepu internetowego. W ramach usługi wdrażamy oraz konfigurujemy konto w Google Merchant Center. Usługa ma na celu poprawne przetworzenie pliku produktowego oraz wysłanie danych do Google Ads w celu przeprowadzenia kampanii produktowej. Dodatkowe funkcje Google Merchant Center, które konfigurujemy to zaawansowane reguły dla pliku danych oraz opinie konsumenckie. Posiadamy również naszą wewnętrzną porównywarkę cen Delante na rynek Polski – pozwala ona uzyskać do 20% niższy koszt kliknięcia, niż przy korzystaniu bezpośrednio z narzędzi Google. Dlatego jeżeli reklamujesz się na rynek Polski, również wdrożymy to narzędzie.
9. Audyt Strony
Wysoka jakość strony docelowej to wyższy wynik jakości. Aby móc jeszcze lepiej realizować cele firmy, audytujemy stronę pod względem użyteczności na urządzeniach mobilnych oraz przeprowadzamy testy optymalizacyjne. Raport z wnioskami zostaje wysłany do każdego klienta po zakończeniu wdrożenia GMP.