Jeśli kierujesz reklamy Meta do odbiorców w Europie, możesz zauważyć spadek całkowitego zasięgu i wzrost wskaźników związanych z czasem trwania wideo. Te zmiany wynikają z nowych preferencji reklamowych dostępnych dla użytkowników Meta w Europie.
Meta wprowadziła możliwość wyboru między reklamami „spersonalizowanymi” a „mniej spersonalizowanymi”. Gdy użytkownicy wybiorą opcję „mniej spersonalizowanych” reklam, Twoje wideo reklamowe może pojawiać się w przerwach reklamowych, gdzie nie można go pominąć przez kilka sekund. To może wpłynąć na wydłużenie średniego czasu oglądania wideo.
Jednocześnie, zmiana preferencji reklamowych przez użytkowników może skutkować zmniejszeniem całkowitego zasięgu Twoich reklam. Twoje kampanie mogą docierać do mniejszej liczby osób zgodnie z ustawieniami grupy docelowej w zestawie reklam.
Co to dla Ciebie zmienia?
Monitorując wyniki Meta Ads, miej na uwadze te zmiany. Mogą one wpłynąć na Twoje dane dotyczące zasięgu i zaangażowania, co warto uwzględnić przy analizie skuteczności kampanii i planowaniu przyszłych działań.