Od niedawna na niewielkiej liczbie kont testowana jest nowa opcja, która pozwala z poziomu kampanii na wgląd do tego, na jakich urządzeniach nasze kampanie PMax najlepiej sobie radzą. Do wyboru są urządzenia mobilne, komputery, tablety oraz telewizor. W przyszłości możliwe ma być także dysponowanie budżetem między różnymi typami urządzeń.
W ustawieniach na poziomie kampanii wideo pojawiła się możliwość wyboru formatu reklam, których chcemy używać. Możemy zaznaczyć wszystkie typy reklam (reklamy In-Stream, reklamy In-Feed oraz reklamy Shorts) lub wybrać tylko niektóre z nich.
Na niektórych kontach Google Ads pojawiły się komunikaty dotyczące dostarczenia Google zgody użytkowników z terenu Unii Europejskiej na przetwarzanie ich danych osobowych i wykorzystywania ich do personalizacji reklam.
W roku 2024 działania dotyczące egzekwowania zasad będą miały wpływ na funkcje pomiarowe, a dokładniej na dane pochodzące z aplikacji, witryn i narzędzi do przesyłania danych ze źródeł innych niż Google (np. import konwersji offline).