Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Kwiecień 2024

Na niektórych kontach w kampanii wideo możliwe jest wyświetlanie jednocześnie do 5 filmów, nagłówków, wezwań do działania i tekstów reklam.
Źródło: LinkedIn
Co to dla Ciebie oznacza?
Prawdopodobnym jest, że przy dużych liczbach wyświetleń, taka różnorodność tekstów może znacząco zwiększyć wydajność Twoich reklam. Dodatkowo wciąż oczekuje się na statystyki Google, które pozwolą nam przeanalizować, np. który z nagłówków osiąga najlepsze wyniki, a które zaleca się poprawić.
Od teraz, po kliknięciu w numer telefonu w niektórych reklamach – na naszym ekranie zobaczymy kod QR, który możemy zeskanować i od razu połączyć się z danym numerem. Będziemy w stanie również przesłać sobie numer smsem lub e-mailem.
Źródło: LinkedIn
Co to dla Ciebie oznacza?
Taka funkcjonalność może wpłynąć na ułatwienie kontaktu z naszą firmą (szybsze rozpoczęcie połączenia, możliwość zapisania numeru).
W reklamach Demand Gen dostępna jest funkcja automatycznego generowania się wideo. Opcja ta jest z góry zaznaczona, ale można ją wyłączyć.
Źródło: panel Google Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
Sytuacja jest podobna do tej z automatycznymi wideo w kampaniach Performance Max – takie filmy mogą nie być najlepszej jakości i nie być zgodne z wizerunkiem firmy. Zaleca się wyłączanie tej opcji.