.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Kwiecień 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Kwiecień 2024
12 kwietnia 2024
Sprawdź nowinki, które pojawiły się w zeszłym tygodniu w świecie PPC. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak możesz je wykorzystać!

1min.

Komentarze:0

Zmiany w reklamach YouTube

Na niektórych kontach w kampanii wideo możliwe jest wyświetlanie jednocześnie do 5 filmów, nagłówków, wezwań do działania i tekstów reklam.  

you tube ads in google ads

Źródło: LinkedIn

Co to dla Ciebie oznacza?

Prawdopodobnym jest, że przy dużych liczbach wyświetleń, taka różnorodność tekstów może znacząco zwiększyć wydajność Twoich reklam. Dodatkowo wciąż oczekuje się na statystyki Google, które pozwolą nam przeanalizować, np. który z nagłówków osiąga najlepsze wyniki, a które zaleca się poprawić.

Nowa forma rozszerzenia reklam Google

Od teraz, po kliknięciu w numer telefonu w niektórych reklamach – na naszym ekranie zobaczymy kod QR, który możemy zeskanować i od razu połączyć się z danym numerem. Będziemy w stanie również przesłać sobie numer smsem lub e-mailem.

kod QR z nr tel. w reklamach Google

Źródło: LinkedIn

Co to dla Ciebie oznacza?

Taka funkcjonalność może wpłynąć na ułatwienie kontaktu z naszą firmą (szybsze rozpoczęcie połączenia, możliwość zapisania numeru).

Automatyczne generowanie wideo w reklamach Demand Gen

W reklamach Demand Gen dostępna jest funkcja automatycznego generowania się wideo. Opcja ta jest z góry zaznaczona, ale można ją wyłączyć.

wideo tworzone automatycznie w reklamach demand gen

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Sytuacja jest podobna do tej z automatycznymi wideo w kampaniach Performance Max – takie filmy mogą nie być najlepszej jakości i nie być zgodne z wizerunkiem firmy.  Zaleca się wyłączanie tej opcji. 

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM