.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Marzec 2024

2min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Marzec 2024
15 marca 2024
Dowiedz się, jakie nowości pojawiły się w Google Ads w ostatnim tygodniu. Przeczytaj ten wpis i bądź na bieżąco!

2min.

Komentarze:0

Ograniczona liczba wykluczeń lokalizacji 

Na niektórych kontach Google na poziomie kampanii zauważono brak możliwości wykluczenia więcej niż 124 lokalizacji państw. Wykluczone lokalizacje powyżej tego limitu w aktywnych już kampaniach nie zostaną usunięte. Ograniczenie dotyczy tylko nowo dodanych lokacji.

limit wykluczonych lokalizacji w google ads

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

W przypadku niewykluczenia wszystkich niepożądanych lokalizacji i przy wyborze “obecność lub zainteresowanie” w opcjach lokalizacji, istnieje możliwość wyświetleń, kliknięć (…) z miejsc spoza listy tych wybranych.

Zmiany w procesie weryfikacji Reklam Usług Lokalnych 

Począwszy od Stanów Zjednoczonych, Google wprowadza zmiany mające na celu walkę ze spamem oraz potencjalnymi oszustwami związanymi z kradzieżą tożsamości. W pierwszej kolejności dotyczyć to będzie reklamowanych usług prawnych. 

zmiany w weryfikacji reklam usług lokalnych

Źródło: https://searchengineland.com/google-local-services-ads-verification-update-438137

Co to dla Ciebie oznacza?

Jeśli Twoja reklamowana działalność zalicza się do wymienionej przez Google, musisz przygotować się na większą weryfikację z ich strony. Instrukcje dotyczące wymaganych działań powinny zostać przesłane Ci w mailu od Google. Niezastosowanie się do nich grozi brakiem ciągłości wyświetlania reklam.

Wyświetlanie reklamowanych produktów w 3D

Pojawiła się nowa opcja umożliwiająca prezentowanie produktów w formie trójwymiarowej, jednak na razie jest ona dostępna jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych. Ta funkcjonalność pozwoli potencjalnym klientom “przenieść” konkretny produkt do swojej przestrzeni i zobaczyć, jak może on wyglądać w ich otoczeniu.

Wyświetlanie reklamowanych produktów w 3D

Źródło: https://support.google.com/merchants/answer/13675100?hl=en

Co to dla Ciebie oznacza?

Aby używać tego rozwiązania i wzbudzać większe zainteresowanie odbiorców, możesz sam utworzyć model 3D produktu i przesłać go do Google Merchant Center lub skorzystać z pomocy CGTrader, Epigraph, Ocavu, and VNTANA.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM