Meta wprowadza nową funkcję automatycznego generowania tła dla produktów z katalogu.
Kiedy utworzysz kampanię z celem sprzedaż i wybierzesz format reklamy – karuzelę w materiałach reklamowych Advantage+ możesz wybrać automatyczne generowanie teł. Jeśli obrazy Twoich produktów kwalifikują się do tej funkcji, zobaczysz do 4 propozycji teł, które zostaną wygenerowane. Tła te będą utworzone na podstawie już istniejących grafik z produktami, nie będzie można zmieniać ich ręcznie.
Co to dla Ciebie oznacza?
Zastosowanie tego ułatwienia w kampaniach prawdopodobnie zwiększy ich wydajność. Takie działanie może także skutkować zmniejszeniem częstotliwości, z jaką ta sama reklama będzie prezentowana użytkownikom.
Na poziomie reklamy pojawiła się sekcja dedykowana Advantage+ Creative.
Po kliknięciu “edytuj” widzimy już włączone opcje ulepszeń oraz wszystkie dostępne dla danego formatu reklamy.
Co to dla Ciebie oznacza?
Zmiana ta pozwala na szybsze skontrolowanie, jakie ulepszenia zostały zastosowane w danej reklamie. Usprawni to więc pracę nad kampaniami.