.animate-view{opacity: 1 !important;}

SEO newsy #2/2024

1min.

Komentarze:0

SEO newsy #2/2024
29 lutego 2024
Dlaczego Bard stał się Gemini? Co ciekawego w raporcie Digital 2024? I czy powinniśmy używać Disavow?

1min.

Komentarze:0

Luty pod kątem SEOwych nowości był stosunkowo spokojny. Żyjemy podsumowaniami poprzedniego roku, szykujemy się na nowe, czekamy na marzec! 🍃

Bard staje się Gemini

8 lutego 2024 Bard stał się Gemini.

Dostępny jest w wersji webowej (http://gemini.google.com) oraz mobilnej (nowa aplikacja w sklepie Play i aplikacja na iOS).

8 lutego rozpoczęło się wdrażanie w Stanach Zjednoczonych, a tydzień później – na całym świecie.

Google przedstawił też Gemini Advanced, najbardziej zaawansowany model Gemini (Ultra 1.0). Firma dodaje też, że Gemini to więcej niż model SOTA, a raczej cały ekosystem, który zobaczysz we wszystkich produktach i interfejsach API.

Nowy raport Digital 2024

W lutym światło dzienne ujrzał też nowy raport Digital 2024, prawdziwy ulubieniec marketerów. Znajdziesz tam informacje dotyczące całego świata, w tym także Polski.

I co tam na TikToku?

Co z Disavow?

W odpowiedzi na posta jednego z użytkowników Reddita, John Muller z Google powiedział, że nie można odzyskać pozycji przez korzystanie z narzędzia disavow. Nie jest to nigdzie oficjalnie zapisane w wytycznych Google, ale warto mieć na uwadze, że z pozoru użyteczne narzędzie może nie pomóc Ci w taim stopniu jak byś się spodziewał.

Źródło: https://www.reddit.com/r/SEO/comments/1ap649n/semrush_shows_toxic_backlinks/

Jaki z tego wniosek?

Źródło: https://www.reddit.com/r/SEO/comments/1ap649n/semrush_shows_toxic_backlinks/

🤷‍♂️

Pamiętaj o konferencjach!

Jeśli lutowe SEO Cię niczym nie zaskoczyło, sprawdź konferencje SEO 2024.

Możesz też zerknąć, czy wiesz wszystko o naszych przewidywaniach na nadchodzący rok w artykule: Nie tylko wróżenie z kuli, czyli co Delante przewiduje na 2024 rok?

Do zobaczenia w marcu!

Autor
Ola Drewniak SEO Content Team
Autor
Ola Drewniak

Content Specialist

specjalistka ds. contentu w Delante. Z wykształcenia edytorka. Od 5 lat działa w świecie marketingu  –  najpierw w social mediach krakowskich wydawnictw, potem w SEO i copywritingu, aż zdecydowała się rozwijać w kierunku content marketingu i połączyć swoje umiejętności organizacji i językowego wyczucia. Aktualnie działa nad projektami contentowymi w Delante, przeprowadzając audyty treści, układając content plany oraz tworząc treści dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocia behawiorystka, przyszła trenerka psów oraz miłośniczka tatuaży i gier RPG.

Autor
Ola Drewniak SEO Content Team
Autor
Ola Drewniak

Content Specialist

specjalistka ds. contentu w Delante. Z wykształcenia edytorka. Od 5 lat działa w świecie marketingu  –  najpierw w social mediach krakowskich wydawnictw, potem w SEO i copywritingu, aż zdecydowała się rozwijać w kierunku content marketingu i połączyć swoje umiejętności organizacji i językowego wyczucia. Aktualnie działa nad projektami contentowymi w Delante, przeprowadzając audyty treści, układając content plany oraz tworząc treści dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocia behawiorystka, przyszła trenerka psów oraz miłośniczka tatuaży i gier RPG.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM